معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش

کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش نوشته‌ی ال. جی. اسمیت دومین رمان از مجموعه‌ای چهارجلدی درباره‌ی عشق پیچیده‌ی دو برادر نامیرای خون‌آشام به دختری به‌نام النا است. این کتاب از آثار پرطرفدار نیویورک تایمز به شمار می‌رود. النا محکوم به انتخاب است. اما او چه کسی را برمی‌گزیند؟

درباره‌ی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش

النا، استفن و دیمون سه شخصیت اصلی رمان کشمکش (The Struggle)، دومین رمان مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام (The Vampire Diaries) هستند. در این قسمت شخصیتی که در پایان بخش اول معرفی شد، نقشی محوری در داستان می‌گیرد. او کسی نیست جز آلاریک سالتزمن. در پی قتل یک معلم تاریخ، النا گیلبرت تلاش می‌کند تا بی‌گناهی استفن را در این‌باره اثبات کند. او همچنین متوجه می‌شود تنها یک چیز در دنیا وجود دارد که از عاشق یک خون‌آشام شدن خطرناک‌تر است. و آن این است که همزمان عاشق دو خون‌آشام بشوی. در حالی که استفن می‌کوشد غرایز خود را سرکوب کند، دیمون در تلاش است قلب النا را از آن خود کند. سلسله‌ای از وقایع هولناک، النا را مجبور می‌کند که جان خود را به خطر بیندازد تا یکی از این دو برادر را نجات دهد. انتخاب اوست که سرنوشت هرسه‌ی آن‌ها را تعیین می‌کند.

طرفداران سریال محبوب خاطرات خون‌آشام، این کتاب را مملو از همان نوع تعلیق‌های دلخراش و عاشقانه‌های خشنی که در سریال وجود دارد خواهند یافت. ممکن است در نگاه اول این اثر شبیه یک رمان عاشقانه‌ی معمولی نوجوانان به نظر برسد. اما فلاش‌بک‌های استفن به قرن چهاردهم میلادی و همچنین شخصیت‌پردازی‌های قدرتمند داستان، آن را از یک اثر کلیشه‌ای خارج می‌کند.

«کشمکش» قسمت دوم مجموعه رمان خاطرات خون‌آشام به قلم ال. جی. اسمیت است که برای نخستین بار در سال 1991 منتشر شد. «بیداری»، «خشم»، «تجدید دیدار در تاریکی» دیگر قسمت‌های این مجموعه هستند.

درباره‌ی مجموعه رمان خاطرات خون‌ آشام

مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام دربردارنده‌ی سری رمان‌هایی هیجان‌انگیز در ژانر وحشت است که ال. جی. اسمیت نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی آن‌ها را نوشته و رشته‌ای از وقایع را حول محور مفاهیمی همچون عشق، دوستی، انتخاب، آرزو، قدرت و انتقام دنبال می‌کند. «بیداری»، «کشمکش»، «خشم» و «تجدید دیدار تاریک» عناوین چهار جلد این مجموعه هستند که وقایع‌شان در شهری کوچک به‌نام فلس چرچ در ویرجینیای آمریکا اتفاق می‌افتد. هسته‌ی مرکزی داستان یک مثلث عشقی پیچیده است که دو رأس آن را دو برادر خون‌آشام به‌نام‌های استفن و دیمون تشکیل می‌دهند و رأس سوم متعلق به دختری زیبا به‌نام النا گیلبرت است که ناگزیر است میان آن دو یکی انتخاب کند. تصمیمی که برای هرسه‌ی آن‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

اقتباس از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش

کوین ویلیامسون و جولی پلک بر اساس این مجموعه‌رمان در سال 2009 سریالی 171 قسمتی ساختند که توانست بیش از پنجاه جایزه و عنوان افتخار را از آن خود کند. نینا دوبرو، پاول وسلی و ایان سامرهلدر به‌ترتیب نقش النا، استفن و دیمون را در این سریال بازی می‌کنند.

جوایز و افتخارات مجموعه رمان خاطرات خون‌ آشام

  • نامزد جایزه‌ی کتاب Kids' Choice در سال 2010
  • مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز

کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جزو طرفداران سریال خاطرات خون‌آشام و رمان‌های هیجان‌انگیز تخیلی و فانتزی هستید، شنیدن این کتاب صوتی و قسمت‌های دیگر آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ال. جی. اسمیت بیشتر آشنا شویم

لیزا جین اسمیت با نام هنری ال. جی. اسمیت (L. J. Smith) در سال 1965 و در فلوریدای آمریکا متولد شد. کتاب‌های او دربرگیرنده‌ی ترکیبی از عناصر مختلف ژانرهای فراطبیعی، ترسناک، علمی-تخیلی، فانتزی و عاشقانه هستند و همواره در آن‌ها شخصیت‌های ظاهراً انسانی اما در حقیقت ماورائی با تقابل خیر و شر درگیرند. در اغلب آثار او یک ضدقهرمان شرور تلاش می‌کند تا یک قهرمان را به دل تاریکی بکشاند. آثار او، به‌ویژه خاطرات خون‌آشام و مجموعه‌ی دنیای شب، در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و جوایز بسیاری را از آن خود کرده‌اند. خاطرات خون‌آشام و دایره‌ی مخفی هر دو به برنامه‌های تلویزیونی پرمخاطبی تبدیل شدند.

در بخشی از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش می‌شنویم

استفن در سالن پذیرایی خانه‌ی گیلبرت نشسته بود و مؤدبانه هرچه را که عمه جودیت می‌گفت تأیید می‌کرد. پیرزن از این که او اینجا بود ناراحت بود. لازم نیست شنونده‌ی باهوشی باشید تا این را بفهمید. با این حال او سعی می‌کرد تحمل کند و همین‌طور استفن هم سعی می‌کرد. او می‌خواست النا خوشحال باشد. النا... استفن حتی وقتی که به النا نگاه نمی‌کرد هم از حضور او بیش از هر چیز دیگری در اتاق آگاه بود. حضور زنده‌ی او بر روی پوستش مثل آفتاب روی پلک‌های بسته‌اش سنگینی می‌کرد. وقتی عملاً برگشت و با او روبه‌رو شد، تکانی لطیف و خوشایند به تمام حواسش دست داد. استفن او را خیلی خیلی دوست داشت. دیگر هرگز او را جای کاترین نمی‌دید. تقریباً فراموش کرده بود که او چقدر شبیه آن دختر مرده است. در هر حال تفاوت‌های زیادی هم وجود داشت. او هم همان موهای طلایی روشن و پوست صاف و روشن و اجزای ظریف چهره‌ی کاترین را داشت. ولی شباهت‌ها به همین‌جا ختم می‌شد. چشم‌هایش؛ که حالا در نور آتش بنفش به نظر می‌رسید ولی در حالت عادی آبی تیره‌ی لاجوردی است. نه کودکانه بود و نه محجوب. آنگونه که چشم‌های کاترین بود. برعکس، چشم‌های النا پنجره‌هایی بودند به روحش که مثل شعله‌های بی‌تاب و بی‌قراری در پس آن‌ها می‌تابید. النا النا بود و تصویرش جای روح نجیب کاترین را در قلب استفن گرفته بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
فصل یک
31 دقیقه
فصل دو
29 دقیقه
فصل سه
31 دقیقه
فصل چهار
29 دقیقه
فصل پنج
29 دقیقه
فصل شش
34 دقیقه
فصل هفت
32 دقیقه
فصل هشت
32 دقیقه
فصل نه
33 دقیقه
فصل ده
32 دقیقه
فصل یازده
32 دقیقه
فصل دوازده
29 دقیقه
فصل سیزده
33 دقیقه
فصل چهارده
32 دقیقه
فصل پانزده
15 دقیقه
فصل شانزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش
نویسنده
مترجممرتضی نادری دره شوری
راوینوتاش نیک نژاد
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش

امیرعلی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
سلام مجموعه کتاب‌های صوتی اثر نویسنده عزیز کشورمون مرتضی نادری دره شوری است جلد دوم این کتاب نسخه صوتی خیلی قشنگه از جلد اول هم قشنگ تره حتما کامل گوش بدهید تمام جلد‌های این کتاب محشر هستند
فیروزه شیرینکام
۱۴۰۱/۸/۱۲
عالی بود هم خود داستان هم راوی. داستان و روایات ماوراء طبیعه کشش خاصی دارن هم میترسی و هم دوست داری گوش بدی و راجب بهش اطلاعات بدست بیاری. ممنون از نویسنده و راوی
Arashkarma
۱۴۰۱/۸/۷
واقعا عالی بود از طرفی پیچش داستانی و کشمکش خواصی داره از طرفی هم راوی گری خوبی داره اگ طرفدار سریال خاطرات خون‌آشام هستین حتما پیشنهاد میکنم کتابش رو بخونید
Somaye g
۱۴۰۲/۴/۲۰
قدرت گوینده فوق العادست! با اینکه همه‌ی صدا‌ها یک گوینده دارند اما باکمی تغییر لحن، متوجه میشیم کدوم یکی از شخصیت داستانه که داره حرف میزنه👍
Pariya Fathali
۱۴۰۱/۸/۲۹
این کتاب واقعا کشش عجیبی داره. حتما اگر فصل اول رو گوش بدید نمیتونید از فصل‌های دیگش بگذرید
رقیه پورفرح
۱۴۰۲/۸/۲۱
عالی بود کشش خاصی داره که ادم رو مجبور میکنه بقیش رو گوش کنه
هلیا
۱۴۰۱/۱۱/۹
مثل همیشه عالی بود.. به نوجوانان 13/14 سال پیشنهاد میکنم
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۸/۲۶
هم راوی خوبه هم داستان هیجان و کشش خوبی داره
msm bahrami
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
داستان داره میوفته تو مسیر خوبه 👍
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد دوم: کشمکش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.