معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام
قیمت:
۸۵,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام

کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام پنجمین قسمت از مجموعه‌ای پرفروش در نیویورک تایمز با عنوان کلّی «خاطرات خون‌آشام» است که ال. جی. اسمیت در آن داستان عشق و انتقامی آتشین را درون یک مثلث عشقی متفاوت روایت می‌کند. در این قسمت النا گیلبرت، یکی از رئوس این مثلث از کام مرگ به زندگی بازمی‌گردد و با حضور خود وقایع دنباله‌داری را رقم می‌زند.

درباره‌ی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام

کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام (Nightfall) نوشته‌ی ال. جی. اسمیت (L. J. Smith) نخستین قسمت از سه‌گانه‌ی هیجان‌انگیز بازگشت (The Return trilogy) است که داستان آن در امتداد 4 قسمت قبلی مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام روایت می‌شود. در این قسمت النا گیلبرت پس از مرگ به زندگی بازمی‌گردد. هنگامی که النا خود را فدا می‌کند تا دو برادر خون‌آشام را که هر دو دل در گرو او دارند نجات دهد، به سرنوشتی فراتر از مرگ سوق داده می‌شود. اما یک نیروی فراطبیعی قدرتمند، نیروی شگفت‌انگیز او را متوقف خواهد کرد.

النا حالا دیگر یک انسان معمولی نیست. او دارای قدرت‌هایی‌ست که با بازگشت از مرگ به او اعطا شده است. قلب او با نیرویی بی‌نظیر و منحصربه‌فرد می‌تپد و متوقف کردن آن از تپش، کار هر کسی نیست. استفن می‌خواهد راهی پیدا کند تا امنیت جانی النا حفظ شود و با یکدیگر زندگی مشترکی بسازند. با این حال میل سیری‌ناپذیر دیمن برای به دست آوردن قدرت سبب می‌شود که تمایل داشته باشد، النا او را برای زندگی مشترک انتخاب کند. وقتی استفن طعمه‌ی طمع خود می‌شود، دیمن از فرصت استفاده می‌کند تا النا را متقاعد کند که با او زندگی کند. اما داستان در ادامه وارد چالش‌های بیشتری می‌شود...

نشر صوتی ماه‌آوا با همکاری انتشارات ویدا، ترجمه‌ی محمد حسینی مقدم را از این اثر برگزیده و آن را در قالب کتاب گویا تهیه و عرضه کرده‌ است.

درباره‌ی مجموعه‌ رمان خاطرات خون‌آشام

مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام دربردارنده‌ی سری رمان‌هایی هیجان‌انگیز در ژانر وحشت است که ال. جی. اسمیت نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی آن‌ها را نوشته و رشته‌ای از وقایع را حول محور مفاهیمی همچون عشق، دوستی، انتخاب، آرزو، قدرت و انتقام دنبال می‌کند. این مجموعه خود دربرگیرنده‌ی مجموعه‌های کوچک‌تری با عناوین گوناگون است. «خاطرات خون‌آشام»، «بازگشت»، «شکارچیان» و «رستگاری» عناوین سری‌های متوالی این مجموعه رمان هستند.

«بیداری»، «کشمکش»، «خشم» و «دیدار مجدد سیاهی» عناوین چهار جلد نخستین سری این مجموعه با عنوان «خاطرات خون‌آشام» هستند و مجموعه‌ی دوم با نام «بازگشت» سه‌گانه‌ای را با عناوین «شب هنگام»، «ارواح سایه»، «نیمه شب» دربر می‌گیرد. وقایع قسمت‌های تمامی مجموعه‌ها در شهری کوچک به‌نام فلس چرچ در ویرجینیای آمریکا اتفاق می‌افتد.

هسته‌ی مرکزی داستان یک مثلث عشقی پیچیده است که دو رأس آن را دو برادر خون‌آشام به‌نام‌های استفن و دیمن تشکیل می‌دهند و رأس سوم متعلق به دختری زیبا به‌نام النا گیلبرت است که ناگزیر است میان آن دو برادر یکی انتخاب کند. تصمیمی که برای هرسه‌ی آن‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

اقتباس از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام

کوین ویلیامسون و جولی پلک بر اساس این مجموعه‌رمان در سال 2009 سریالی 171 قسمتی ساختند که توانست بیش از پنجاه جایزه و عنوان افتخار را از آن خود کند. نینا دوبرو، پاول وسلی و ایان سامرهلدر به‌ترتیب نقش النا، استفن و دیمن را در این سریال بازی می‌کنند.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ رمان خاطرات خون‌آشام

  • نامزد جایزه‌ی کتاب Kids' Choice در سال 2010
  • مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز

کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید یک مجموعه رمان فانتزی و هیجان‌انگیز پرطرفدار را بشنوید، این کتاب صوتی و دیگر قسمت‌های آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ال. جی. اسمیت بیشتر آشنا شویم

لیزا جین اسمیت با نام هنری ال. جی. اسمیت در سال 1965 در فلوریدای آمریکا متولد شد. کتاب‌های او دربرگیرنده‌ی ترکیبی از عناصر مختلف ژانرهای فراطبیعی، ترسناک، علمی-تخیلی، فانتزی و عاشقانه هستند و همواره در آن‌ها شخصیت‌های ظاهراً انسانی اما در حقیقت ماورائی با تقابل خیر و شر درگیرند. در اغلب آثار او یک ضدقهرمان شرور تلاش می‌کند تا یک قهرمان را به دل تاریکی بکشاند. آثار او، به‌ویژه خاطرات خون‌آشام و مجموعه‌ی دنیای شب، در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و جوایز بسیاری را از آن خود کرده‌اند. خاطرات خون‌آشام و دایره‌ی مخفی هر دو به برنامه‌های تلویزیونی پرمخاطبی تبدیل شدند.

در بخشی از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام می‌شنویم

تمام این خاطرات یک‌جا به سراغ او آمد. به یاد راهروی باریک و پنجره‌ی کوچکی افتاد که بر روی آن کتاب‌های قدیمی را چیده بودند. آن کتاب‌ها همین بوی کپک را می‌دادند. ذهن دیمن او را به پنجاه سال قبل برگردانده بود. به بلژیک، به روزی که چند کتاب به زبان انگلیسی درمورد آن موضوع پیدا کرده بود. اصلاً فکر نمی‌کرد که بشود درباره‌ی این موضوع کتابی یافت. هرچند که روی کتاب‌ها لایه‌ای از غبار نشسته بود و بر روی کاغذها چیزی را نمی‌شد خواند. صفحات داخل کتاب انگار که گم شده بودند. هیچ‌کس برای همین نمی‌توانست بفهمد که نویسنده‌ی کتاب کیست و عنوان کتاب چیست. کتاب‌ها درمورد دانش ممنوعه بودند. دیمن می‌توانست ساده‌ترین طلسم آن را به خاطر بیاورد: خون و رازیانه و صمغ، خون‌آشام و حسی عجیب، تجسم عمومی درد، شرارت‌های انجام‌شده در زیر نور ماه و حرکات موزون در جنگل. بله، خودش بود. کسی حتماً از دانش محرمانه برای انجام کارهای شریرانه در جنگل استفاده کرده بود و تازه امشب هم ماه کامل بود. امشب انقلاب تابستانی بود که در آن طول روز و شب تنظیم می‌شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل یک
23 دقیقه
فصل دو
12 دقیقه
فصل سه
18 دقیقه
فصل چهار
11 دقیقه
فصل پنج
21 دقیقه
فصل شش
15 دقیقه
فصل هفت
20 دقیقه
فصل هشت
25 دقیقه
فصل نه
41 دقیقه
فصل ده
38 دقیقه
فصل یازده
32 دقیقه
فصل دوازده
17 دقیقه
فصل سیزده
28 دقیقه
فصل چهارده
30 دقیقه
فصل پانزده
30 دقیقه
فصل شانزده
26 دقیقه
فصل هفده
32 دقیقه
فصل هجده
28 دقیقه
فصل نوزده
31 دقیقه
فصل بیست
31 دقیقه
فصل بیست‌ویک
25 دقیقه
فصل بیست‌ودو
22 دقیقه
فصل بیست‌وسه
17 دقیقه
فصل بیست‌وچهار
32 دقیقه
فصل بیست‌وپنج
29 دقیقه
فصل بیست‌وشش
40 دقیقه
فصل بیست‌وهفت
21 دقیقه
فصل بیست‌وهشت
35 دقیقه
فصل بیست‌ونه
25 دقیقه
فصل سی
31 دقیقه
فصل سی‌ویک
22 دقیقه
فصل سی‌ودو
29 دقیقه
فصل سی‌وسه
40 دقیقه
فصل سی‌وچهار
36 دقیقه
فصل سی‌وپنج
28 دقیقه
فصل سی‌وشش
3 دقیقه
فصل سی‌وهفت
48 دقیقه
فصل سی‌وهشت
23 دقیقه
فصل سی‌ونه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام
نویسنده
مترجممحمد حسینی مقدم
راوینوتاش نیک نژاد
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام

امیرعلی
۱۴۰۲/۳/۲
با سلام خدمت نویسنده عزیز محمد حسینی مقدم عزیز و خانم نیک نژاد عزیز که گوینده این مجموعه زیبا هستند من که خداییش خیلی حال میکنم با جلد‌های‌ای مجموعتون به نظرم بعد از سقوط مرگبار شما بهترین کتاب مجموعه سال هستید مرسی که اینقدر کتاب‌های با کیفیت به ما هدیه میدین مرسی
محسن
۱۴۰۲/۳/۱
کاش مثل جوینده یا ویچره و....
هر شخصیت یه صدا داشت اونجوری خیلی بهتر تخیل و استان پیش می‌رفت
ولی درکل خوبه سریالشم دیدم داستانش خیلی باهم فرق داره کتابش بهتره بازم ممنون از تمامی گروه ماه اوا
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۱۰/۴
راوی خوبه تخیل و هیجانش هم خوبه هر چی بیشتر پیش میره تخیل داستان‌ها بیشتر میشه اگه تخیل رو دوست دارین براتون مناسبه
گیلدا رحمانی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
راوی داستان کارش فوق العاده است پستی و بلندیهای داستان رو با مهارت کامل به نمایش میگذاره
Somaye g
۱۴۰۲/۵/۳۱
چرا خب😥تا میان نفس راحت بکشن نفر بعدی خیلی قوی تراز قبلی وارد ماجرا میشه.
هلیا
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
خیلی دوسش دارم حرف نداره هرچی بگم کمه:)
جواد علیشیری
۱۴۰۱/۱۰/۹
فقط چهار جلد اول....
نه ۳ جلد آخر....
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد پنجم: شب هنگام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.