معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار
قیمت:
۶۹۰۰۰ 48300 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار

وقایع کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار حول محور اتفاقاتی شکل می‌گیرد که برای استفان، دیمون و کاترین رخ می‌دهد. آن‌ها سه خون‌آشام مرموز و خطرناک هستند که در آمریکای قرن نوزده زندگی می‌کنند و در طول داستان تبدیل به سه رأس یک مثلث عشقی خون‌بار می‌شوند. این اثر که نخستین کتاب یک مجموعه‌ رمان شش جلدی به قلم ال. جی. اسمیت است، جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره‌ی کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار

داستان این کتاب در بحبوحه‌ی جنگ داخلی آمریکا رقم می‌خورد. استفان و دیمون سالواتوره دو برادر نوجوان هستند که به‌عنوان شخصیت‌های اصلی کتاب خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار (The Vampire Diaries: Stefan's Diaries: Origins) نوشته‌ی ال. جی. اسمیت معرفی می‌شوند. اما حضور شخصیت اصلی دیگری به‌نام کاترین میانه‌ی این دو برادر را شکرآب می‌کند. او زنی زیبا، فریبنده و مرموز است که با اتفاقاتی که در طول داستان رقم می‌زند، جهان این دو برادر را دگرگون می‌سازد و از این دو برادر خونی، دو دشمن خونی می‌سازد. اکنون استفان و دیمون به جدی‌ترین رقیبان یکدیگر تبدیل شده‌اند و رقابت آن‌ها بر سر یک چیز است: تصاحب قلب کاترین. اما آن‌ها نمی‌دانند که او در پس لباس‌های مجلل و جواهرات درخشان خود یک راز بزرگ را پنهان کرده است. رازی که تمام اتفاقات داستان را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد. وقایع این مجموعه‌ی شش جلدی پیش‌زمینه‌ی مفصلی درباره‌ی استفان و دیمون و ماجراهای رمان و فیلم خاطرات خون‌آشام ترسیم می‌کند. کتاب‌های این مجموعه‌رمان بر اساس یک سریال پرطرفدار آمریکایی نوشته شده‌اند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید این رمان را یک «سایه‌نویس» نوشته است. این عبارت که برگردان فارسی کلمه‌ی Ghostwriter است، به نویسندگانی اطلاق می‌شود که در ازای دریافت مبلغی معین، با نام فرد دیگری به خلق رمان، مقاله، شعر یا قطعه‌ی موسیقی می‌پردازند.

درباره‌ی مجموعه‌ی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان

این مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز متشکل از شش جلد رمان است که نویسنده در آن‌ها پیشینه‌ی زندگی استفان و دیمون سالواتوره را روایت می‌کند. وقایع رمان اصلی خاطرات خون‌آشام که دستمایه‌ی ساخت سریالی پرطرفدار به همین نام شد، پس از اتفاقات این مجموعه رخ می‌دهد. «تبار»، «عطش خون»، «اشتیاق»، «سلاخ»، «پناهگاه» و «افسون‌شده» عناوین شش جلد این مجموعه هستند که از خلال آن‌ها رمز و راز چگونگی تبدیل شدن این دو برادر به دو خون‌آشام خطرناک را کشف می‌کنیم و درمی‌یابیم که چگونه استفان، دیمون و کاترین در یک مثلث عشقی هولناک گرفتار می‌شوند. گفتنی است که تمامی رمان‌های این مجموعه بر اساس یک سریال پرطرفدار آمریکایی نوشته شده‌اند.

کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های فانتزی، تخیلی و عاشقانه علاقه‌مند هستید، شنیدن این کتاب صوتی و دیگر قسمت‌های این مجموعه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ال. جی. اسمیت بیشتر آشنا شویم

لیزا جین اسمیت با نام هنری ال. جی. اسمیت (L. J. Smith) در سال 1965 در فلوریدای آمریکا متولد شد. کتاب‌های او دربرگیرنده‌ی ترکیبی از عناصر مختلف ژانرهای فراطبیعی، ترسناک، علمی-تخیلی، فانتزی و عاشقانه هستند و همواره در آن‌ها شخصیت‌های ظاهراً انسانی اما در حقیقت ماورائی با تقابل خیر و شر درگیرند. در اغلب آثار او یک ضدقهرمان شرور تلاش می‌کند تا یک قهرمان را به دل تاریکی بکشاند. آثار او، به‌ویژه خاطرات خون‌آشام و مجموعه‌ی دنیای شب، در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و جوایز بسیاری را از آن خود کرده‌اند. خاطرات خون‌آشام و دایره‌ی مخفی هر دو به برنامه‌های تلویزیونی پرمخاطبی تبدیل شدند.

در بخشی از کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار می‌شنویم

هفته‌ی بعد به سرعت برق و باد گذشت. از پرو در مغازه‌ی لباس‌فروشی خانم فلس، دوان‌دوان برای دیدار با روزالین در اتاق نشیمن پرتجملات خانواده‌ی کارتراید می‌رفتم و از آن جا همراه دیمون به میخانه می‌شتافتم. سعی کردم کاترین را فراموش کنم. کرکره‌های اتاقم را بستم تا وسوسه نشوم و نگاهی به آن سوی حیاط و به اقامتگاه مهمان نیندازم یا خودم را مجبور می‌کردم تا برای دیمون و کاترین که در باغ گشت می‌زدند دست تکان بدهم. یک بار به اتاق زیرشیروانی رفتم تا نگاهی به تابلوی مادر بیندازم. با خودم فکر کردم که چه نصیحتی به من می‌کرد. یادم آمد که هنگام خواندن انجیل با آن لهجه‌ی فرانسوی موزون خود می‌گفت: «عشق صبوره.» این فکر آرامم می‌کرد. شاید عشق به سراغ روزالین هم می‌آمد. بعد از آن سعی کردم عاشق روزالین شوم یا حداقل مهری به او در دل بپرورانم. می‌دانستم پشت آن سکوت و موهای بور، دختر ملیحی است که همسر و مادری نمونه خواهد شد. دیدارهای آخرمان چندان بد نبود. در حقیقت روزالین حال و روز خوشی داشت. سگ جدیدی گرفته بود. حیوان سیاه و براقی بود به نام سادی که با خودش همه‌جا می‌برد تا نکند توله‌ی جدید هم به سرنوشت پنی دچار شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
سرآغاز
12 دقیقه
بخش یک
12 دقیقه
بخش دو
9 دقیقه
بخش سه
10 دقیقه
بخش چهار
18 دقیقه
بخش پنج
15 دقیقه
بخش شش
13 دقیقه
بخش هفت
7 دقیقه
بخش هشت
8 دقیقه
بخش نه
10 دقیقه
بخش ده
11 دقیقه
بخش یازده
18 دقیقه
بخش دوازده
8 دقیقه
بخش سیزده
22 دقیقه
بخش چهارده
7 دقیقه
بخش پانزده
9 دقیقه
بخش شانزده
26 دقیقه
بخش هفده
14 دقیقه
بخش هجده
22 دقیقه
بخش نوزده
12 دقیقه
بخش بیست
6 دقیقه
بخش بیست‌ویک
16 دقیقه
بخش بیست‌ودو
6 دقیقه
بخش بیست‌وسه
10 دقیقه
بخش بیست‌وچهار
6 دقیقه
بخش بیست‌وپنج
10 دقیقه
بخش بیست‌وشش
7 دقیقه
بخش بیست‌وهفت
10 دقیقه
بخش بیست‌وهشت
11 دقیقه
بخش بیست‌ونه
6 دقیقه
بخش سی
9 دقیقه
بخش سی‌ویک
5 دقیقه
بخش سی‌ودو
3 دقیقه
بخش سی‌وسه
4 دقیقه
بخش سی‌وچهار
2 دقیقه
مؤخره

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار
نویسنده
مترجمبهنام حاجی زاده
راویحامی قنبرزاده
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۶۹۰۰۰ 48300 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار

Pariya Fathali
۱۴۰۱/۸/۲۹
با سریال خاطرات خون اشام فرق میکنه داستانش
به شدت پیشنهاد میشه که کتاب رو گوش بدید..
جذب داستان میشید
آزیتا عباسی
۱۴۰۲/۲/۱۱
اگر به. دلیل دیدن سریال خاطرات خون آشام این کتاب و انتخاب می‌کنید اشتباهه اصلا قابل قیاس نیست خیلی ضعیف و کسل کننده است
Arashkarma
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
من سریالش رو بالای ۱۰ بار دیدم امیدوارم رمانش هم به همون اندازه جذاب باشه
مَه پونه
۱۴۰۲/۱/۲
رمانی جذاب و هیجان انگیز بود👌
علیرضا ملکی
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کتاب عالیست و ارزش گوش دادن داره
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات خون آشام - خاطرات استفان - جلد اول: تبار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.