معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه
قیمت:
۹۳۶۰۰ 65520 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه

ال. جی. اسمیت در کتاب خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه ماجراهای هیجان‌انگیز «النا گیلبرت» و دوستانش را از سر می‌گیرد. در این بخش از مجموعه کتاب‌های خاطرات خون‌آشام، النا باید با سفر به دنیای خون‌آشام‌ها و شیاطین و پیدا کردن دو نیمه‌ی کلید، نجات‌بخش همراهانش باشد.

خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه

به دنبال فرازونشیب‌هایی که النا، مت، استفان و دوستانشان در پنج جلد پیشین این مجموعه پشت سر گذاشته‌اند، در کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه (Shadow Souls)، به‌عنوان کتاب دوم از سه‌گانه‌ی بازگشت (The Return trilogy)، شاهد باز شدن دروازه‌های تاریکی هستیم؛ یعنی همان‌جایی که خون‌آشام‌ها استفان را به بند کشیده‌اند و النا راهی ندارد جز اینکه پا به دنیای تاریک شیاطین بگذارد و با پیدا کردن کلید زندان، استفن را از چنگال نیروهای پلیدی نجات بدهد.

ال. جی. اسمیت (L. J. Smith) همانند دیگر آثار مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام، در این رمان نیز عشق را به نبرد پیوند می‌دهد تا شنونده‌ی داستان علاوه‌بر دنبال کردن صحنه‌های پرتلاطم مبارزه، هرچند کوتاه، از حضور عشق در لابه‌لای رخدادها نیز لذت ببرد. قلم نویسنده همان‌قدر که می‌تواند برای مخاطب مهیج و نفس‌گیر باشد، می‌تواند احساسی و برانگیزاننده‌ی عواطف او هم باشد. مخاطب با شنیدن چگونگی برخورد النا با استفان در زندان و لحظات سرشار از عواطف انسانی، بی‌شک به وجد می‌آید.

نوجوانان کتاب‌دوستی که مشتاق رمان‌های خیال‌انگیز هستند حتماً شیفته‌ی کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه خواهند شد. تخیلات بی‌نظیر نویسنده در خلق اتفاقاتی مانند ارتباط ذهنی شخصیت‌ها یا ردوبدل کردن خاطرات از طریق روابط ذهنی، مخاطب را بیش از پیش مجذوب خود می‌کند.

دفاع از ارزش‌های انسانی که همه‌ی هم‌و‌غم الناست، قربانی کردن انسانیت در برابر دنیای شوم خون‌آشام‌ها و فداکاری برای انسان‌های دردمند زجرکشیده‌ی دنیای شیاطین از مفاهیم نابی هستند که صحنه‌های شگفت‌انگیز اثر حاضر را می‌سازند. درون‌مایه‌ی این رمان را در یک جمله می‌توان خلاصه کرد: در نبرد میان خیر و شر، هرچند قدرت شر بیش از نیکی باشد، اما هرگز یارای آن را ندارد که بر انسانیت و ارزش‌های انسانی پیروز شود.

این کتاب صوتی را با صدای نوتاش نیک‌نژاد و برگردان آرزو احمی می‌شنوید. نشر ویدا نسخه‌ی چاپی این اثر را روانه‌ی دنیای کتاب کرده و نشر صوتی ماه آوا نیز آن را به دوستداران رمان‌های گویا عرضه کرده است.

درباره‌ی مجموعه رمان خاطرات خون‌آشام

مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام دربردارنده‌ی سری رمان‌هایی هیجان‌انگیز در ژانر وحشت است که ال. جی. اسمیت نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی آن‌ها را نوشته و رشته‌ای از وقایع را حول محور مفاهیمی همچون عشق، دوستی، انتخاب، آرزو، قدرت و انتقام دنبال می‌کند. «بیداری»، «کشمکش»، «خشم» و «تجدید دیدار تاریک» عناوین چهار جلد این مجموعه هستند که وقایع‌شان در شهری کوچک به‌نام فلس چرچ در ویرجینیای آمریکا اتفاق می‌افتد. هسته‌ی مرکزی داستان یک مثلث عشقی پیچیده است که دو رأس آن را دو برادر خون‌آشام به‌نام‌های استفن و دیمون تشکیل می‌دهند و رأس سوم متعلق به دختری زیبا به‌نام النا گیلبرت است که ناگزیر است میان آن دو یکی انتخاب کند. تصمیمی که برای هر سه‌ی آن‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

جوایز و افتخارات مجموعه رمان خاطرات خون‌آشام

  • نامزد جایزه‌ی کتاب Kids' Choice در سال 2010
  • مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه

در سال 2010 براساس این رمان، فیلمی سینمایی توسط «هارپرتین» تولید شد.

کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی علاقمندان رمان‌های فانتزی و تخیلی؛ به‌ویژه نوجوانان را به شنیدن این کتاب هیجان‌انگیز دعوت می‌کنیم.

با ال. جی. اسمیت بیشتر آشنا شویم

لیزا جین اسمیت با نام هنری ال. جی. اسمیت در سال 1965 در فلوریدای آمریکا متولد شد. کتاب‌های او دربرگیرنده‌ی ترکیبی از عناصر مختلف ژانرهای فراطبیعی، ترسناک، علمی-تخیلی، فانتزی و عاشقانه هستند و همواره در آن‌ها شخصیت‌های ظاهراً انسانی اما در حقیقت ماورائی با تقابل خیر و شر درگیرند. در اغلب آثار او یک ضدقهرمان شرور تلاش می‌کند تا یک قهرمان را به دل تاریکی بکشاند. آثار او، به‌ویژه خاطرات خون‌آشام و مجموعه‌ی دنیای شب، در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و جوایز بسیاری را از آن خود کرده‌اند. خاطرات خون‌آشام و دایره‌ی مخفی هر دو به برنامه‌های تلویزیونی پرمخاطبی تبدیل شدند.

در بخشی از کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه می‌شنویم

مت و خانم فلاورز توی انبار بودند. بنایی که عموی خانم فلاورز برای نجاری و کارهای دیگر در پشت خانه ساخته بود. انبار بیشتر از بقیه‌ی خانه مورد بی‌توجهی قرار گرفته بود و محل انبار کردن چیزهایی شده بود که خانم فلاورز نمی‌دانست آن‌ها را کجا بگذارد. چیزهایی مثل رخت‌خواب سفری پسرعمو جویی و آن مبل فرورفته که دیگر حتی به یک قلم از مبلمان داخل خانه نمی‌آمد. حالا هنگام شب اینجا پناهگاهشان بود.

هیچ‌کدام از بچه‌ها یا بزرگسالان فلس چرچ وارد آنجا نشده بود. درواقع غیر از خانم فلاورز و استفن که کمک کرده بود وسایل بزرگتر را به آنجا بیاورند و حالا هم مت، تا جایی که خام فلاورز به یاد داشت کسی وارد آن نشده بود. مت به همین موضوع چسبید. او به آرامی اما پیگیرانه مقاله‌ای را که مردیت پیدا کرده بود و بخش خاصی از آن را که خیلی برای او و خانم فلاورز مهم بود، می‌خواند. به همین دلیل بود که شب‌ها وقتی آن صداها به گوش می‌رسیدند، می‌توانستند بخوابند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
35 دقیقه
فصل اول
17 دقیقه
فصل دوم
24 دقیقه
فصل سوم
9 دقیقه
فصل چهارم
53 دقیقه
فصل پنجم
19 دقیقه
فصل ششم
25 دقیقه
فصل هفتم
21 دقیقه
فصل هشتم
19 دقیقه
فصل نهم
16 دقیقه
فصل دهم
30 دقیقه
فصل یازدهم
21 دقیقه
فصل دوازدهم
13 دقیقه
فصل سیزدهم
27 دقیقه
فصل چهاردهم
33 دقیقه
فصل پانزدهم
28 دقیقه
فصل شانزدهم
27 دقیقه
فصل هفدهم
30 دقیقه
فصل هجدهم
19 دقیقه
فصل نوزدهم
36 دقیقه
فصل بیستم
36 دقیقه
فصل بیست و یکم
27 دقیقه
فصل بیست و دوم
7 دقیقه
فصل بیست و سوم
20 دقیقه
فصل بیست و چهارم
28 دقیقه
فصل بیست و پنجم
6 دقیقه
فصل بیست و ششم
19 دقیقه
فصل بیست و هفتم
35 دقیقه
فصل بیست و هشتم
8 دقیقه
فصل بیست و نهم
34 دقیقه
فصل سی‌ام
23 دقیقه
فصل سی و یکم
30 دقیقه
فصل سی و دوم
29 دقیقه
فصل سی و سوم
26 دقیقه
فصل سی و چهارم
9 دقیقه
فصل سی و پنجم
21 دقیقه
فصل سی و ششم
18 دقیقه
فصل سی و هفتم
15 دقیقه
فصل سی و هشتم
30 دقیقه
فصل سی و نهم
16 دقیقه
فصل چهلم
26 دقیقه
فصل چهل و یکم
30 دقیقه
فصل چهل و دوم
12 دقیقه
فصل چهل و سوم
12 دقیقه
فصل چهل و چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه
نویسنده
مترجمآرزو احمی
راوینوتاش نیک نژاد
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۳۶۰۰ 65520 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه

Arezou H
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
بسیار عالی!
صدای خانم آرزو احمی بسیار زیبا و آرامش‌بخش است.
بی‌صبرانه منتظر جلد هفتم هستم.
Somaye g
۱۴۰۲/۵/۳۱
خیلی اعتیاد آوره در عین اعصاب خوردی کاش همچنان ادامه داشته باشه!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات خون آشام - جلد ششم: اشباح سایه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.