معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی
قیمت:
۹۳۶۰۰ 65520 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی

چهارمین و آخرین قسمت از یک مجموعه رمان فانتزی هیجان‌انگیز. کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی نوشته‌ی ال. جی. اسمیت ادامه‌ی ماجراهای النا گیلبرت و دو برادر خون‌آشام به‌نام‌های استفن و دیمون را در بر می‌گیرد. تمامی مجلدهای این مجموعه از آثار پرطرفدار نیویورک تایمز به شمار می‌روند و دستمایه‌ی سریالی پرطرفدار با همین نام نیز شده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی

در قسمت‌های قبلی مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام با شخصیت‌های اصلی این مجموعه آشنا شدیم: النا، استفن و دیمون. در کتاب دیدار مجدد سیاهی (Dark Reunion) که چهارمین و آخرین جلد این مجموعه است، النا گیلبرت در مقام یک خون‌آشام قدرتمند از مرگ برمی‌خیزد. اما هنوز هم خود را گرفتار یک مثلث عشقی مرگبار با استفن و دیمون می‌بیند. روابط هرسه‌ی آن‌ها با یکدیگر در این قسمت وارد سطح جدیدی از چالش و دشواری می‌شود. از دست دادن النا برای استفن عذاب‌آور است. او مصمم است یک‌بار برای همیشه به دشمنی خود با برادرش دیمون پایان دهد. حتی اگر به قیمت از دست رفتن جان یکی از سه نفرشان تمام شود. اما در همین حین سروکله‌ی قدیمی‌ترین و شرورترین نیروی شیطانی فلس چرچ پیدا می‌شود که برای شهر تهدید بزرگی به حساب می‌آید. اکنون النا، استفن و دیمون، هر سه باید با هم متحد شوند تا شهر را نجات دهند. اما آیا آن‌ها می‌توانند منافع شخصی خود را برای دستیابی به خیر جمعی و بزرگ‌تر نادیده بگیرند؟

درباره‌ی مجموعه‌ رمان خاطرات خون‌آشام

مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام دربردارنده‌ی سری رمان‌هایی هیجان‌انگیز در ژانر وحشت است که ال. جی. اسمیت نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی آن‌ها را نوشته و رشته‌ای از وقایع را حول محور مفاهیمی همچون عشق، دوستی، انتخاب، آرزو، قدرت و انتقام دنبال می‌کند. «بیداری»، «کشمکش»، «خشم» و «دیدار مجدد سیاهی» عناوین چهار جلد این مجموعه هستند که وقایع‌شان در شهری کوچک به‌نام فلس چرچ در ویرجینیای آمریکا اتفاق می‌افتد. هسته‌ی مرکزی داستان یک مثلث عشقی پیچیده است که دو رأس آن را دو برادر خون‌آشام به‌نام‌های استفن و دیمون تشکیل می‌دهند و رأس سوم متعلق به دختری زیبا به‌نام النا گیلبرت است که ناگزیر است میان آن دو یکی انتخاب کند. تصمیمی که برای هرسه‌ی آن‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

اقتباس از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی

کوین ویلیامسون و جولی پلک بر اساس این مجموعه‌رمان در سال 2009 سریالی 171 قسمتی ساختند که توانست بیش از پنجاه جایزه و عنوان افتخار را از آن خود کند. نینا دوبرو، پاول وسلی و ایان سامرهلدر به‌ترتیب نقش النا، استفن و دیمون را در این سریال بازی می‌کنند.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ رمان خاطرات خون‌آشام

  • نامزد جایزه‌ی کتاب Kids' Choice در سال 2010
  • مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز

کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر جزو طرفداران سریال خاطرات خون‌آشام و رمان‌های هیجان‌انگیز تخیلی و فانتزی هستید، شنیدن این کتاب صوتی و قسمت‌های دیگر آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با ال. جی. اسمیت بیشتر آشنا شویم

لیزا جین اسمیت با نام هنری ال. جی. اسمیت (L. J. Smith) در سال 1965 در فلوریدای آمریکا متولد شد. کتاب‌های او دربرگیرنده‌ی ترکیبی از عناصر مختلف ژانرهای فراطبیعی، ترسناک، علمی-تخیلی، فانتزی و عاشقانه هستند و همواره در آن‌ها شخصیت‌های ظاهراً انسانی اما در حقیقت ماورائی با تقابل خیر و شر درگیرند. در اغلب آثار او یک ضدقهرمان شرور تلاش می‌کند تا یک قهرمان را به دل تاریکی بکشاند. آثار او، به‌ویژه خاطرات خون‌آشام و مجموعه‌ی دنیای شب، در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند و جوایز بسیاری را از آن خود کرده‌اند. خاطرات خون‌آشام و دایره‌ی مخفی هر دو به برنامه‌های تلویزیونی پرمخاطبی تبدیل شدند.

در بخشی از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی می‌شنویم

خانه‌ی ویکی همان نزدیکی بود. آن‌ها از خیابان کناری به خانه نزدیک شدند. آسمان با ابرهای بنفش و سنگین پوشیده شده بود و نور گویی از پشت لایه‌ی قطوری از آب می‌تابید. مت گفت: «انگار داره طوفان می‌شه.» بانی به دیمون نگاه کرد. نه او و نه استفن نور زیاد را دوست نداشتند. بانی می‌توانست نیروی او را احساس کند که مثل جویباری کوچک در زیر پوستش جریان داشت. دیمون بدون این که نگاهی به بانی بیندازد لبخند زد و گفت: «چطوره که تو ماه جون برف بباره؟» بانی به خود لرزید. او چند باری دیمون را در مهمانخانه زیر نظر گرفته بود و متوجه شده بود که او با ظاهری بی‌تفاوت به‌دقت به داستان او گوش می‌کند. برخلاف استفن حالت چهره‌اش با هربار شنیدن نام النا اصلاً تغییر نمی‌کرد. و نه حتی زمانی که درباره‌ی سو حرف می‌زدند. او واقعاً درباره‌ی النا چه احساسی داشت؟ او برف و کولاک را فرا می‌خواند، بعد اجازه می‌داد که او در سرمای ناشی از طوفان جان بدهد. حالا چه احساسی داشت؟ آیا اساساً به دستگیری قاتل اهمیتی می‌داد؟ مردیت گفت: «اونجا اتاق ویکیه. اون پنجره‌ی پشتی رو می‌گم.» استفن به دیمون نگاه کرد: «چند نفر تو خونه هستن؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
فصل یک
36 دقیقه
فصل دو
33 دقیقه
فصل سه
31 دقیقه
فصل چهار
34 دقیقه
فصل پنج
36 دقیقه
فصل شش
28 دقیقه
فصل هفت
25 دقیقه
فصل هشت
30 دقیقه
فصل نه
27 دقیقه
فصل ده
38 دقیقه
فصل یازده
37 دقیقه
فصل دوازده
40 دقیقه
فصل سیزده
40 دقیقه
فصل چهارده
46 دقیقه
فصل پانزده
21 دقیقه
فصل شانزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی
نویسنده
مترجمرویا خادم الرضا
راوینوتاش نیک نژاد
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۹۳۶۰۰ 65520 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی

Rahil najafi
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
واقعا دوستش داشتم تمام هر آنچه از این کتاب تاکنون به صورت صوتی ارائه شده را گوش داده ام
چقدر ذهن یک نویسنده میتوتند اینچنین خلاق و فراتر از تصور باشد
فیلم این کتاب‌ها را نیز دیده‌ام بشدت جذاب و زیبا
واقعا از قدرت تخیل این نویسنده شگفت زده شده‌ام
اگر علاقمند به داستان‌های مهیج و البته ترسناک و
تخیلی هستید حتما همه‌ی جلدها را مطالعه بفرمایید
از جلد ۱ حتما شروع کنید و پیش بروید و لذت ببرید
و تشکر از تمامی عوامل و مخصوصا راوی عزیز
ممنونم کتابراه
Shahin
۱۴۰۲/۵/۱۸
خیلی جالب پیش میره، واقعا این رویا پردازی قابل ستایشه، فکر اینکه النا چطور به روند بر می‌گرده هم خیلی جالبه. دمش گرم راوی خیلی جذابترش کرده. مثل همیشه از همه‌ی دست اندر کاران ممنونم
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۸/۲۶
راوی خوبه داستان شاید ترسناک تر و مهیج تر از جلدای قبل بود اما دیگه زیادی تخیلی شده بود البته شاید بعضیا بپسندن ولی پایانش خوبه اگه جلدای قبلو خوندین حیفه اینو نخونین
هلیا
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
به کتابش معتاد شدم.. پیشنهاد میکنم فیلمشم ببینید حرف نداره.. اگه کتابای تخیلی دوست دارین پیشنهادش میکنم خیلییی قشنگه:) ^^
علی سایه وند
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
سلام ممنون بابت اپلیکشن خوبتون کتابیه که خیلی خوبه من تا الان همشو خوندم
Pariya Fathali
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
یه کتاب تینیجری جذاب
با فیلمش خیلی فرق داره
حتما قسمت‌های قبلیشم گوش بدید
msm bahrami
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
خیلی خوب بود من راضیم 👍
امیرعلی
۱۴۰۲/۲/۶
با سلام بهترین مجموعه کتاب هاست
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد چهارم: دیدار مجدد سیاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.