معرفی و دانلود کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب

عکس جلد کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب
قیمت:
101400 تومان - 10.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب

هفتمین قسمت از مجموعه‌ی پرفروش خاطرات خون‌آشام. ال. جی. اسمیت در کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب ماجرای میرا شدن دیمن و وقایع پیرامون آن را روایت می‌کند؛ در حالی که النا، استفان و دیمن، هر سه در تلاشند تا شهر کوچک فلس چرچ را از شر اهریمن رها سازند...

درباره‌ی کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب

کتابی که اکنون نسخه‌ی صوتی آن پیش روی شما قرار دارد، هفتمین قسمت از مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام است که تحت عنوان بازگشت نیمه شب (The Return: Midnight) منتشر شده است. خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب که برای نخستین بار در سال 2011 روانه‌ی بازار شد، در زمره‌ی آثار پرفروش نیویورک تایمز قرار دارد.

النا گیلبرت از تاریکی بازگشته و موفق شده است دوست‌پسر خون‌آشام خود، استفان سالواتوره را با موفقیت از زندان آزاد کند. نجات استفان یک پیامد بعید با خود به همراه داشته است: برادر خون‌آشام او که رأس سوم این مثلث عشقی پرماجرا محسوب می‌شود، به موجودی فانی تبدیل شده و نامیرایی خود را از دست داده است. در این قسمت نیز، در حالی که این سه نفر پیچ و تاب‌ها و بزنگاه‌های هولناکی را پشت سر می گذرند، کماکان باید با شیاطینی که زادگاه النا، یعنی شهر کوچک فلس چرچ را تسخیر کرده‌اند، مقابله کنند. نبردی هولناک که النا، استفان و دیمن را به تاریک‌ترین لحظات زندگی‌شان رهنمود می‌سازد...

دیمن وحشی و ناامید، دست به هر کاری می‌زند تا دوباره خوی و خصلت خون‌آشامی خود را به دست آورد. او حتی به جهنم برمی‌گردد. غافل از این که مسیری بسیار پیچیده‌تر و بغرنج‌تر از آنچه گمان می‌کند پیش رو دارد. در این قسمت همچنین وقایع هولناکی را که برای دو شخصیت «مت» و «مردیت» رقم می‌خورند می‌شنویم. آن‌ها به‌زودی متوجه می‌شوند که منبع شیطان تاریک‌تر و نزدیک‌تر از آن چیزی است که می‌توانستند تصور کنند...

ترجمه‌ی محمد حسینی مقدم را از این رمان با صدای نوتاش نیک‌نژاد می‌شنوید. کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب به همت نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات ویدا تهیه و منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌ رمان خاطرات خون‌آشام

مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام دربردارنده‌ی سری رمان‌هایی هیجان‌انگیز در ژانر وحشت است که ال. جی. اسمیت نویسنده‌ی سرشناس آمریکایی آن‌ها را نوشته و رشته‌ای از وقایع را حول محور مفاهیمی همچون عشق، دوستی، انتخاب، آرزو، قدرت و انتقام دنبال می‌کند. این مجموعه خود دربرگیرنده‌ی مجموعه‌های کوچک‌تری با عناوین گوناگون است. «خاطرات خون‌آشام»، «بازگشت»، «شکارچیان» و «رستگاری» عناوین سری‌های متوالی این مجموعه رمان هستند.

«بیداری»، «کشمکش»، «خشم» و «دیدار مجدد سیاهی» عناوین چهار جلد نخستین سری این مجموعه با عنوان «خاطرات خون‌آشام» هستند و مجموعه‌ی دوم با نام «بازگشت» سه‌گانه‌ای را با عناوین «شب هنگام»، «اشباح سایه» و«بازگشت نیمه شب» دربر می‌گیرد که در امتداد چهار قسمت مجموعه‌ی نخست منتشر شده‌اند.

وقایع قسمت‌های تمامی مجموعه‌ها در شهری کوچک به‌نام فلس چرچ در ویرجینیای آمریکا اتفاق می‌افتد. هسته‌ی مرکزی داستان یک مثلث عشقی پیچیده است که دو رأس آن را دو برادر خون‌آشام به‌نام‌های استفن و دیمن تشکیل می‌دهند و رأس سوم متعلق به دختری زیبا به‌نام النا گیلبرت است که ناگزیر است میان این دو برادر یکی انتخاب کند. تصمیمی که برای هرسه‌ی آن‌ها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

اقتباس از مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام

وقایع این مجموعه‌رمان در سال 2009 دستمایه‌ی ساخت سریالی 171 قسمتی و پرطرفدار شد که ساخت آن را کوین ویلیامسون و جولی پلک بر عهده داشتند. از هنرپیشگان سریال خاطرات خون‌آشام می‌توان به نینا دوبرو، پاول وسلی و ایان سامرهلدر اشاره کرد که به‌ترتیب در نقش النا، استفن و دیمون مقابل دوربین رفتند.

جوایز و افتخارات مجموعه رمان خاطرات خون‌آشام

  • نامزد جایزه‌ی کتاب Kids' Choice در سال 2010
  • مجموعه‌ی پرفروش نیویورک تایمز

کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب برای چه کسانی مناسب است؟

دوستداران رمان‌های دنباله‌دار علمی و تخیلی به‌ویژه نوجوانان را به شنیدن این کتاب صوتی و دیگر قسمت‌های مجموعه‌ی خاطرات خون‌آشام دعوت می‌نماییم.

با ال. جی. اسمیت بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی پرآوازه در سال 1965 در فلوریدای آمریکا متولد شد. کتاب‌های لیزا جین اسمیت که اغلب او را با نام اختصاری ال. جی. اسمیت (L. J. Smith) می‌شناسیم، دربرگیرنده‌ی ترکیبی از عناصر مختلف ژانرهای فراطبیعی، رازآلود، علمی-تخیلی، ترسناک، فانتزی و عاشقانه هستند و معمولاً در آن‌ها شخصیت‌هایی با شکل‌وشمایل انسانی اما در حقیقت با باطنی ماورائی بر سر دوراهی خیر و شر درگیرند. آثار این نویسنده‌ی پرطرفدار، به‌ویژه دو مجموعه‌ی «خاطرات خون‌آشام» و «دنیای شب»، در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار دارند و موفق به کسب جوایز و افتخارات بسیاری شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب می‌شنویم

النا دستی دور کمر استفن انداخته و به خواب سنگینی فرو رفته بود و خودش می‌دانست که خواب خارق‌العاده‌ای می‌بیند. نه، خواب نبود. تجربه‌ای خارج از بدن فیزیکی‌اش بود اما همانند بقیه‌ی تجربه‌هایش نبود. مثل زمانی که استفن در سلولی حبس بود. آنقدر سریع از میان هوا رد می‌شد که نمی‌توانست ببیند چه چیزهایی زیر پایش است. نگاه به دوروبرش انداخت و ناگهان شگفت‌زده کسی را کنارش دید. گفت: «بانی!» یا سعی کرد این را بگوید. البته نیاز به صدایی نبود. بانی هم جسمی شفاف همانند خودش بود. انگار کسی او را از جنس شیشه درست کرده و بعد کمی رنگ اضافه کرده باشد تا موها و چشم‌هایش مشخص شود. النا تله‌پاتی را امتحان کرد.
- بانی؟
ها النا! چقدر دلم برای تو و مردیت تنگ شده بود. اینجا تو این دخمه گیر کرده‌م.
النا صدای وحشت‌زده‌ی خودش را درون تله‌پاتی می‌شنید. صدایش بانی را به عقب راند.
- یه دخمه؟
- دخمه‌ی واقعی که نیست. یه اقامتگاهه. فکر کنم مهمانسرا باشه. اما من اینجا توی یه اتاق قفل‌شده حبس هستم و فقط روزی دو بار به من غذا می‌دن و تنها روزی یه بار می‌ذارن برم دستشویی.
- خدای من! چه‌جوری کارت به اونجا کشید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
فصل اول
34 دقیقه
فصل دوم
32 دقیقه
فصل سوم
19 دقیقه
فصل چهارم
15 دقیقه
فصل پنجم
8 دقیقه
فصل ششم
19 دقیقه
فصل هفتم
21 دقیقه
فصل هشتم
26 دقیقه
فصل نهم
27 دقیقه
فصل دهم
27 دقیقه
فصل یازدهم
17 دقیقه
فصل دوازدهم
26 دقیقه
فصل سیزدهم
24 دقیقه
فصل چهاردهم
30 دقیقه
فصل پانزدهم
23 دقیقه
فصل شانزدهم
25 دقیقه
فصل هفدهم
30 دقیقه
فصل هجدهم
18 دقیقه
فصل نوزدهم
28 دقیقه
فصل بیستم
28 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
37 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
22 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
35 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم
20 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
19 دقیقه
فصل بیست‌وششم
25 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
45 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
26 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
16 دقیقه
فصل سی‌ام
18 دقیقه
فصل سی‌ویکم
13 دقیقه
فصل سی‌ودوم
22 دقیقه
فصل سی‌وسوم
21 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
29 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
21 دقیقه
فصل سی‌وششم
13 دقیقه
فصل سی‌وهفتم
34 دقیقه
فصل سی‌وهشتم
20 دقیقه
فصل سی‌ونهم
11 دقیقه
فصل چهلم
32 دقیقه
فصل چهل‌ویکم
29 دقیقه
فصل چهل‌ودوم
10 دقیقه
فصل چهل‌وسوم
4 دقیقه
فصل چهل‌وچهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب
نویسنده
مترجممحمد حسینی مقدم
راوینوتاش نیک نژاد
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
101400 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب

هوپ. مایکلسون
۱۴۰۲/۱۱/۴
من عاشق این داستانم و تازه امروز سریالش تموم کردم و این ‌ کتاب داستان اصلی این داستانه و از گذاشتن صوتی این کتاب خیلی ممنونم
سیدمحمد امیدخدا
۱۴۰۲/۷/۲۴
مجموعه جذابی بود کاش به صورت نمایشی و هنرپیشه‌های بیشتری داشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب

برای دریافت کتاب صوتی خاطرات خون‌ آشام - جلد هفتم: بازگشت نیمه شب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.