معرفی و دانلود کتاب صوتی در بازی بمان: هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی

عکس جلد کتاب صوتی در بازی بمان: هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در بازی بمان: هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی

برای رسیدن به میوه‌های شیرین و آبدار تابستانی، باید از سرمای استخوان‌سوز زمستان گذر کرد. جول اوستین در کتاب صوتی در بازی بمان به شما می‌آموزد که چطور در شرایط سخت پا پس نکشید و به جنگیدن برای رسیدن به رویاهایتان ادامه دهید و در نومیدانه‌ترین لحظات هم از هیچ تلاشی دریغ نکنید.

درباره‌ی کتاب صوتی در بازی بمان

جول اوستین (Joel Osteen) کتاب در بازی بمان (Stay in the game: no adversity is too great for you) را برای آن دسته از افرادی نوشته است که با اولین دست‌انداز، ترجیح می‌دهند قید ادامه‌ی مسیر را بزنند و از ادامه‌ی بازی انصراف دهند. در مسیر رسیدن به اهدافی که در زندگی شخصی و در حوزه‌ی کاری برای خود تعیین می‌کنیم، مادامی که همه چیز طبق برنامه و خواسته‌ی ما پیش برود، گرفتن تصمیمات معقول و انجام کارهای درست می‌تواند به‌آسانی نوشیدن یک جرعه آب گوارا باشد، اما وقت‌هایی که شرایط سخت و دشوار می‌شود و گمان می‌کنید در جهان هیچ اتفاقی به نفع شما نمی‌افتد چطور؟ زمانی که بی‌حوصله و خسته از دویدن و نرسیدن، صدایی از درون می‌شنوید که به شما می‌گوید: «تمام شد. هیچ چیز خوبی در آینده در انتظارت نیست.» زمانی که ماندن در بازی برایتان سخت‌ترین کار دنیاست و ترجیح می‌دهید تسلیم شرایط شوید و به تمام تلاش‌هایتان پشت پا بزنید. در این مواقع انتخاب شما چیست؟ انصراف دادن از بازی یا ماندن و جنگیدن و ادامه دادن؟

چنان که از عنوان کتاب برمی‌آید، زندگی به یک بازی می‌ماند. بیایید فرض کنیم تمثیل دقیق‌تر برای زندگی بازی شطرنج است. فراموش نکنید که حذف اولین مهره‌تان از زمین سیاه و سفید شطرنج به‌مثابه‌ی باخت حتمی شما نیست. چه بسیار بازیکنانی که با مهره‌هایی به‌تعداد انگشتان یک دست پیروزی را برای خود رقم زده‌اند. چرا که تصمیم گرفته‌اند تا آخرین لحظه ایستادگی کنند و تسلیم شرایط موجود نشوند.

جول اوستین معتقد است هزاران دلیل برای کناره‌گیری وجود دارد، اما مهم نیست که زندگی در بازه‌هایی از زمان به‌طور موقت دشوار شود، فراموش نکنید که تنها حقیقت متقن جهان این است که زمان خواه یا ناخواه سپری می‌شود، گشایش و موفقیت در انتظار شماست و تلاش شما بی‌ثمر نخواهد ماند. او در کتاب در بازی بمان به شما می‌آموزد که چگونه در سخت‌ترین شرایط هم جسارت خود را حفظ کنید، از سرزنش‌های خار مغیلان نهراسید و در بازی بمانید.

کتاب صوتی در بازی بمان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در بزنگاه‌ها و موقعیت‌های بغرنج و دشوار، انصراف دادن از ادامه‌ی بازی را به ماندن و جنگیدن برای پیروزی ترجیح می‌دهید، این کتاب برای شما نوشته شده است.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم

جول اوستین نویسنده، کشیش و واعظ مذهبی اهل آمریکاست. سخنرانی‌های او در سراسر جهان علاقه‌مندان بسیاری دارد و آمار آن به ده میلیون بیننده در هفته می‌رسد. تمامی کتاب‌های او جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز به شمار می‌روند و برخی از آن‌ها بیش از هزار روز در صدر فهرست بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفته‌اند. با انتصاب جول به‌عنوان کشیش ارشد کلیسای لیکوود تعداد عبادت‌کنندگان و مراجعه‌کنندگان به این کلیسا با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شد. «کشیش خندان» لقبی است که مردم و مخاطبان آثار و سخنرانی‌هایش برای او انتخاب کرده‌اند. او تمام زندگی‌اش را وقف عمل به آموزه‌های عیسی مسیح و آموزش آن‌ها به مردم و تابانیدن نور ایمان و بشارت به قلب مردم جهان کرده است.

از دیگر آثار اوستین می‌توان به کتاب‌های «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی در بازی بمان می‌شنویم

همه ما دیده‌ایم چگونه یک عنکبوت برای شکار یک حشره تار می‌بافد. آن تار پر از یک ماده چسبناک است، بنابراین وقتی حشره با آن برخورد می‌کند، نه تنها در تار پیچیده می‌شود، بلکه در واقع گیر می‌کند. آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چگونه عنکبوت که تار چسبنده را می‌بافد می‌تواند از روی آن عبور کند و گیر نکند؟ به نظر می‌رسد باید در تار خودش به دام بیفتد. اما خداوند عنکبوت را طوری آفرید که از بدنش روغن خاصی آزاد می‌کند که به سمت پاها می‌ریزد. به این ترتیب در سرتاسر تار لیز می‌خورد. می‌توان گفت عنکبوت به خاطر روغنی که دارد گیر نمی‌کند. به همین ترتیب خداوند بر زندگی شما نیز روغن مسح کرده است. مانند روغنی است که باعث می‌شود چیزها به شما نچسبند.

وقتی با روغنتان قدم برمی‌دارید و می‌دانید که می‌توانید از پس هر چیزی که بر سر راهتان بیاید برآیید، چیزهایی که باید شما را پایین بیاورند قادر به انجام آن کار نیستند. اخراج می‌شوید، منصفانه نبود باید دلسرد شوید، باید ناراحت باشید، اما ایمان دارید و در نهایت شغل بهتری خواهید داشت. یک رابطه به پایان می‌رسد. باید تلخ باشید، دلسرد شوید، اما به جلو ادامه می‌دهید و خداوند دری تازه می‌گشاید. در اداره، همه دارند سیاسی بازی می‌کنند، پشت سر تو صحبت می‌کنند. باید سعی کنی عادی باشی. ممکن است سعی کنی تلافی کنی، اما به دلیل این روغن، از روی تو می‌لغزد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه / فصل اول: در بازی بمان
21 دقیقه
ادامه‌ی فصل اول
26 دقیقه
فصل دوم: دیدگاه درستی داشته باش
18 دقیقه
فصل سوم: تو از پسش برمی‌آیی
19 دقیقه
ادامه‌ی فصل سوم
29 دقیقه
فصل چهارم: جان تازه در راه است
23 دقیقه
فصل پنجم: فضل تمام‌کننده
17 دقیقه
ادامه‌ی فصل پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در بازی بمان: هیچ مصیبتی برای تو آنقدر بزرگ نیست که تسلیم شوی
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویمحمدرضا علیشاهی
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در بازی بمان

Reyhan Maleki
۱۴۰۱/۹/۱۸
این کتاب را اولین بار وقتی گوش کردم که تو ناامیدی، ترس از آینده، دلخوری و رنجش و غم غوطه ور بودم. شنیدن این کتاب حالم رو از این رو به اون رو می‌کرد، نمیخوام بگم شنیدن این کتاب و کتاب‌هایی شبیه این کلاً غم آدم رو از بین می‌بره؛ نه ولی خیلی کمکت میکنه در لحظه حست رو عوض کنی و دوران غم و ناامیدی رو تر راحت طی کنی. حتی ممکنه بارها یه مدت بهتر بشی بعد
دوباره به هم بریزی و دوباره کتابو گوش کنی. همین خوب شدن‌های موقت باعث میشه بعد از مدتی ببینی از اون دوران با آسیب روانی خیلی کمتری عبور کردی.
آقای اوستین در این کتاب بهت میگه دوره غم یا ناامیدی یا رنجش برای اکثر آدما اتفاق میفته و مهم نحوه کنار اومدن با اونه، نباید وقتتو با دلسوزی برای خودت و پرستاری از زخم هات و یا سرزنش کردن دیگران بگذرونی، تو باید ادامه بدی حتی اگه دلت از غمی شکسته تو هنوز زنده‌ای پس زندگی کن. به قول خودمونی نباید وا بدی.
در دل هر رنجی لطفی از خداوند پنهانه، خداوند هیچکدوم از آفریده هاش رو فراموش نمیکنه چه برسه به اشرف مخلوقاتش. خدا حواسش به تو هست مثلا ممکنه با گوش کردنت به این کتاب دستتو بگیره و راحت تر از این مرحله عبورت بده، لطف خداوند رو باور کن و با مشعلی روشن دوران سختتو بگذرون و زندگی رو زندگی کن، حیفه بعد از سال‌ها عمر کردن، زندگی نکرده بمیریم. شاداب و پرامید باشید
Amin Rigi
۱۴۰۱/۸/۳
جدای از نظر بقیه دوستان به نظر خودم همه چی عالی بود... برای دوستانی که مشکل تسلیم شدن و ناامید شدن در اول یا حین مسیر رو دارن خیلی میتونه طرز فکرشونو تغییر بده و با توجه با این آموزه‌ها که طرز فکرشون درست شد بعدا برای بقیه مشکل که فکر میکنن در کنترل خودشون نیست بیشتر و بهتر فکر کنن و بقیه منابع را مطالعه کنند به نظر بنده این اثر با توجه به شرایط که برای کسایی که خسته و ناامید میشن عالیه.... تجربه کنید... ان شاءالله که بتونین طمع موفقیت رو شما هم بچشید 😊
سیده زهرا موسوی
۱۴۰۱/۹/۷
کتاب فوق العاده ایه! سراسر جملات مثبتی توش هست که گوش دادن مداوم به اونا باعث میشه نگرشمون به خودمون فرق کنه! با همه‌ی نظراتش تقریبا موافقم! فقط اونی که میگه ملکه استر ادم خوبی بود خب ما میدونیم اینطور نیست و این شخصیت اصلا ادم خوبی نبود و ایرانیای زیادی رو به خاک و خون کشید! و خب تاریخو فاتحین نوشتن و شاید به اقای اوستین هم اشتباه رسیده!
رویا
۱۴۰۲/۶/۲
سلام و درود فراوان کتاب در بازی بمان نیز همانند کتابهای دیگر آقای جول اوستین عالی و بی نظیر است من کتابهای دیگری که از ایشان خوانده‌ام مثل آرامش سهم توست، ذهنیت برکت آفرین، باور، قدرت لطف خداوند، قدرت من هستم فوق العاده و بی نظیر بودند. با سپاس از کتابراه
الهام دولتخواه
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
عالی عالی بی نظیرن جول اوستین هربار که گوش می‌کنم چیزهای جدید یاد میگیرم پر از انگیزه برای زندگی میشوم با شنیدن صحبت‌های ایشون من در رحمت جدیدی را به سمت خودم دیدم و من هر بار بیشتر به خدای بزرگم نزدیک تر میشوم واقعا شنیدن صحبت‌های جول اوستین را معجزه خدا میدانم سپاس پروردگارم
Elhaam Tavallaa
۱۴۰۱/۸/۲۵
صدای گوینده رو دوست داشتم با حرارت و انرژی زیادی صحبت می‌کرد همونطور که جول اوستین حرف میزنه،،، درسته خیلی حرفهاش تکراری هست و توی کتاب‌های دیگه جول تکرار شده اما اونقدر حال آدم خوب میشه و اونقدر نیاز داریم به شنیدنش که اصلا اشکالی نداره
so. Ba
۱۴۰۱/۸/۱۲
دقیقا اگه ادم لحظه خاص که باید باشه
بمونه پای کار و خسته نشه
همه چیز به دلخواهش درست میشه
اینه پایان کار کسانیکه طاقت آوردن وایمان داشتن
ممنونم از کتابراه برای این کتاب فوق العاده
فافا
۱۴۰۱/۸/۶
کتاب بسیار خوب و مفیدی است برای زمانی که برای ادامه کاری دیگه انگیزه و توانی نداریم. وقتی همه چیز برخلاف اونچه هست که ما انتظار داریم یعنی داریم به خواسته مون نزدیک مشیم. پس باید ادامه بدیم و دربازی بمانیم.
ملودى
۱۴۰۳/۱/۳۰
کتاب‌های جول اوستین رو هر وقت کم آوردین پلی کنین. بی شک جونی تازه میگیرین. حتی اگه اون کتابو گوش دادین. البته بازم بستگی به گوینده داره که آقای اصغری درمیان و مهبد قناعت پیشه عالی ان
ال گلامر
۱۴۰۱/۹/۲۰
جول اوستین عالیه و باهمه‌ی کتاباش مثل همین کتاب اجازه نمیده بیخیال خواسته هاتو رویاهات بشی وبهت ثابت میکنه بهشون میرسی و لیاقتشو داری فقط باید در مسیر ایمان بمونی
Tolue Mahdavi
۱۴۰۱/۷/۲۵
راستش ترجمه متوسط بود. نیاز به کار بیشتری داشت. گویندگی هم متوسط بود و خیلی سعی کرده بود شبیه بقیه صداهایی باشد که جول را بازخوانی کرده‌اند.
پروانه رضایی
۱۴۰۱/۱۲/۸
همه‌ی مطالب کتاب تکراری و اقتباسی بود!!
مجموعه‌ای از مطالب کتاب‌های «چهاراثر فلورانس» و «قدرت من هستم» و «اثر مرکب» رو جمع کرده گذاشته تو یه کتاب!!
Avinhamedi
۱۴۰۳/۲/۴
واقعا فوق العاده و تاثر گذار به مرور زمان متوجه تاثیر لین کتاب توی زندگیتون میشید
افسانه نظامی
۱۴۰۱/۷/۲۵
موضوع کتاب عالیه ولی صدای گوینده خیلی بی احساس و شله، انگار فقط داره روخوانی میکنه
مریم رجبی
۱۴۰۱/۷/۲۴
این کتاب برا کسایی که زود ناامید میشن و اعتماد به نفس نسبتا پایینی دارند عالی است.
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در بازی بمان

برای دریافت کتاب صوتی در بازی بمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.