معرفی و دانلود کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم

عکس جلد کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم

کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم درباره‌ی باورهای غلطی است که بر زندگی شما اثر منفی می‌گذارند. مکس کرون توضیح می‌دهد تفکر چگونه بر میزان اضطراب و افسردگی شما تاثیر می‌گذارد و کدام روش را برای کاهش این اثرات منفی به کار بگیرید. راهکارهای عملی این روان‌شناس ابزاری برای سنجش افکار در اختیارتان قرار می‌دهد تا غبار باورهای اشتباه را از ذهنتان پاک کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که اتفاقات کوچک آرامش را از شما بگیرند؟ آیا هرگز از وقایع کم‌اهمیت خشمگین شده‌اید؟ مکس کرون، نویسنده‌ی کتاب پیش‌رو یک روان‌شناس معروف است که زندگی خود را به تالیف آثار روشنگرانه در زمینه این علم اختصاص داده. او در کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم سازوکار ذهن را شرح می‌دهد تا موفق شوید از تله‌های رایج تفکر دوری کنید.

ذهن را می‌توان از بسیاری جهات به اتاق تاریکخانه تشبیه کرد. تصورات، اندیشه‌ها و خیالاتی که به ذهن ما خطور می‌کنند حکم نگاتیوهای خامی را دارند که با اراده‌ی ما در زندگی‌مان ظاهر می‌شوند. با این وجود فرایندی که منجر به ظهور افکار در زندگی روزمره می‌شود برای بسیاری ناشناخته است. گاه از وقایع بیرونی برداشت‌های اشتباهی داریم (شخصی‌سازی) و در مواردی بارها و بارها خاطره یک تجربه را مرور می‌کنیم (نشخوار فکری). این دو رایج‌ترین شکل افکار سمی هستند. برای مثال اگر یک همکار در ابتدای روز کاری به ما سلام نکند و نتیجه بگیریم: «احتمالا از من رنجیده که نادیده‌ام گرفت» مرتکب شخصی‌سازی شده‌ایم یعنی بدون داشتن سند و مدرک، خودمان را دلیل اتفاقی بیرونی می‌دانیم. همچنین اگر تمام ایام هفته این اتفاق را مرور کنیم و بارها به آن برگردیم در حال نشخوار هستیم.

باید گفت تعداد و شیوه‌هایی که تفکر غلط ما را در دام می‌اندازد بسیار متنوعند. خوشبختانه کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم با ترجمه‌ی عباس رحمتی، مهدی ابراهیمی و زهرا زمانی بابگهری راهنمایی مناسب برای شناسایی باورهای اشتباه است. با استفاده از آموزه‌های مکس کرون موفق می‌شوید فضای ذهنی‌تان را از افکار آلوده، پاک کرده و از خودتان در برابر شیوه‌های اشتباه اندیشیدن محافظت کنید. نسخه‌ی متنی این اثر توسط انتشارات ورجاوند به چاپ رسیده و نشر صوتی موج کتاب تهیه نسخه‌ی گویای آن را برعهده داشته است.

اگر تمایل دارید دام‌های رایج تفکر و روش خروج از الگوهای فکری اشتباه را فرابگیرید، از ترس‌های بی‌دلیل دوری کنید و اضطراب را به حداقل برسانید شما را به شنیدن کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم دعوت می‌کنیم. نکات ظریفی که در این کتاب مطرح شده می‌تواند منجی کار، رابطه یا حتی زندگی‌تان باشد و سرنوشت شما را دگرگون کند.

کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم مناسب چه کسانی است؟

اگر مصمم هستید افکار منفی را کنار بگذارید و به آرامش ذهنی دست پیدا کنید، پس این اثر را از دست ندهید!

با مکس کرون بیشتر آشنا شویم

مکس کرون (Max Krone) روان‌شناس و برنده‌ی جوایز متعددی در حوزه نویسندگی است. کتاب‌های او با هدف معرفی روان‌شناسی به مخاطبان غیردانشگاهی تالیف شده‌اند و به‌روشی سرگرم‌کننده شما را در جریان جدیدترین یافته‌های این علم قرار می‌دهند

در بخشی از کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم می‌شنویم

ما در زمانی زندگی می‌کنیم که با وجود پیشرفت‌های فناوری مشکلاتی مانند اضطراب و استرس به‌عنوان بیماری‌های شایع قرن مطرح هستند. بنابراین کسب آرامش و دوری از تنش ناشی از افکار اضطراب‌زا از دیرباز جزء مسائل اساسی بشر بوده است. گاهی ترس ناشی از افکار اضطراب‌زا با افکار منفی ادغام می‌شوند و تاثیرات مخربی بر خودپنداره یعنی تصویری که فرد از خودش دارد و نگرش افراد می‌گذارد. یعنی افراد ترس از شکست، ترس از اشتباه کردن، ترس از دوست داشته نشدن، ترس از بی‌ارزشی و در آخر ترس از تنهایی دارند.

اگر این ترس‌ها در وجودتان ریشه کنند شما را در رسیدن به حد مطلوب، محدود می‌کنند. شما می‌ترسید چالش‌های زندگی‌تان را به صورت مثبت ارزیابی کرده و چیزهای جدید را امتحان کنید. شکل‌های متفاوتی از ترس وجود دارد. کارشناسان اتفاق نظر دارند که افکار منفی و ترس‌ها به‌طور کامل بهم مربوط نیستند، اما بسته به شدت آن‌ها تاثیر بسیار زیادی بر کیفیت زندگی‌تان دارند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
مقدمه
13 دقیقه
افکار منفی جسم، ذهن و روان را سنگین می‌کنند
13 دقیقه
مشکل پیشگویی‌های منفی
13 دقیقه
رها کردن افکار، نه کنترل آن‌ها
9 دقیقه
ترس‌ها، دشمن مثبت‌اندیشی
15 دقیقه
هفت روش برای مقابله با ترس‌های ساختگی
18 دقیقه
رشد خودپنداره: جنبه‌ی مهمی از رشد شخصیت
18 دقیقه
ان‌ال‌پی برای چه کسانی مناسب است؟
19 دقیقه
دوازده راه برای رهایی از افکار و رفتارهای منفی
4 دقیقه
رهایی از تفکرات منفی و رسیدن به موفقیت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رهایی از افکار مسموم
نویسنده
مترجمعباس رحمتی، مهدی ابراهیمی، زهرا زمانی بابگهری
راویمجتبی حیدری
ناشر چاپینشر ورجاوند وابسته به شرکت ورجاوند
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم

هدیه 🪴
۱۴۰۱/۱۲/۲
کتاب مفید و خوبی بود نکات مهمی داره که واقعا کمک میکنه البته که طبق گفته کتاب اگر فرد تمایل به تغییر داره …
Alireza darvish
۱۴۰۲/۱/۲۳
کتاب موثری در فرایند دوری از افکار مسموم است.
پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم

برای دریافت کتاب صوتی رهایی از افکار مسموم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.