معرفی و دانلود کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟: چگونه پویایی خانواده‌مان آینده ما را شکل می‌دهد

عکس جلد کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟: چگونه پویایی خانواده‌مان آینده ما را شکل می‌دهد
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟: چگونه پویایی خانواده‌مان آینده ما را شکل می‌دهد

«بزرگسالی آیینه‌ی تمام‌نمای کودکی است.» آیا به این ایده اعتقاد دارید؟ آیا شما هم شخصیت امروز خودتان را وام‌دار کودکی‌تان می‌دانید؟ الن یاشینسکی چوت در کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟ به‌زیبایی به این سوالات پاسخ می‌دهد و شما با شنیدن آن بهترین شیوه‌ی برقراری ارتباط در خانواده، چگونگی درک متقابل و بهبود روابط والدین و فرزندان را می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟

برخی از افراد که اعتقاد دارند اتفاقات زندگی هر فرد فقط مربوط به همان دوره‌ای است که در آن زندگی می‌کند. اما باید گفت که دوران کودکی نقش اثرگذار و کلیدی را در شکل‌گیری شخصیت هر کسی ایفا می‌کند. همه‌ی ما ابتدا دوران کودکی را از سر می‌گذرانیم و سپس وارد دوره‌ی نوجوانی، جوانی و میانسالی و ... می‌شویم. اما کودکی، فقط یک دوره‌ی گذرا در زندگی نیست! بلکه شاکله‌ی شخصیت هر فردی را ایجاد می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که هر اتفاقی که در زندگی افراد رخ می‌دهد، شیوه‌ی مواجهه با حوادث، شکل تصمیم‌گیری‌ها و ... همگی از کودکی و نوع رابطه با والدین و تجربه‌های این دوران بیرون می‌آیند.

کتاب صوتی چیزی شما را هدایت می‌کند؟ (What Drives You) به قلم الن یاشینسکی چوت (Ellen Yashinsky Chute) مهم‌ترین نکات را درباره‌ی شیوه‌ی زیست افراد، نقش تربیتی والدین در شکل‌گیری کودکی و بزرگسالی و نحوه پذیرش نقش‌های گوناگون در خانواده بیان می‌کند. هدف چوت از نگارش این اثر این است که آموزش دهد چه چیزهایی در طول زندگی، ما را هدایت می‌کنند و چگونه می‌توانیم فردی را که امروز هستیم درک و اصلاح کنیم. نویسنده در این کتاب با تکیه بر مثال برای فهم بیشتر موضوع، خانواده را به یک خودروی در حال حرکت تشبیه کرده است که با این روش اهمیت روابط خانوادگی و تاثیرگذاری آن را بر تربیت، شخصیت و رشید تفکر افراد بیان می‌کند.

با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید ابعاد شخصیتی خودتان را بسیار دقیق‌تر و با نگاهی منطقی و واقع‌بینانه بررسی کرده و برای تغییر به سمت مثبت حرکت کنید.

کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به همه‌ی کسانی که می‌خواهند روابط خانوادگی سالمی داشته باشند و یا والدینی که قصد دارند روابط خود و فرزندانشان را به شکل صحیح و سالمی شکل دهند، پیشنهاد می‌کنیم.

با الن یاشینسکی چوت بیشتر آشنا شویم

الن یاشینسکی چوت از مربیان و مددکاران اجتماعی مشهور اهل میشیگان است. او همچنین به‌عنوان مربی و کارشناس ارشد مددکاری اجتماعی بالینی، مشاور و مربی بهداشت روان و مدرس سابق دانشکده مددکاری اجتماعی میشیگان معرفی می‌شود و تلاش کرده دانش خود را در زمینه روابط خانوادگی و روانشناسی خانواده، به صورت یک کتاب به مخاطبان خود عرضه کند.

یاشینسکی سه دهه از عمر خود را صرف کمک به خانواده‌ها و برقراری آرامش در روابط آن‌ها کرده است و شکل روابط صحیح خانوادگی رابه آن‌ها آموخته است. اثر پیش روی شما، اولین کتابیست که از این نویسنده منتشر شده است.

در بخشی از کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند می‌شنویم

بعضی از خودروها یه دیکتاتور دارن. فردی که احساس می‌کنه باید ذهن، رفتار و احساسات هر فردی که در ماشین هست رو کنترل کنه. چون فکر می‌کنه می‌دونه چه چیزی برای همه بهتره. یا اونقدر ناامنه که باید محیط خود رو کنترل کنه. همه در ماشین با اونچه که دیکتاتور از اون‌ها می‌خواد همراهی می‌کنن. دیکتاتور دارای قدرت مطلقه و به هر کسی که او رو تهدید کنه با شدت بیشتری دیکته می‌کنه. دیکتاتور از طریق ترسوندن اوضاع رو کنترل می‌کنه. افرادی که در ماشین هستن عواقب انجام ندادن اونچه دیکتاتور می‌خواد رو دوست ندارن. دیکتاتورها قادر به تاثیرگذاری یا در نظر گرفتن نظرات دیگران نیستند. اون‌ها نیازهای فردی خانواده رو در نظر نمی‌گیرن و در دیدن دیدگاه‌های دیگران مشکل دارند.

یه مثال افراطی از یک دیکتاتور که ماشین رو کنترل می‌کنه، خانواده‌ایه که در اون خشونت خانگی یا مشکلات خانوادگی وجود داره. این‌ها اتومبیل‌های کنترل‌شده‌ای هستند که یک نفر در اون کنترل داره و وظیفه‌ی همه اینه که رعایت کنند و هر کاری که اون شخص می‌خواد انجام بدن. چون می‌ترسن این کار رو نکنند! در سایر خانواده‌های کنترل‌شده، ترس ممکنه فیزیکی نباشه. بلکه بیشتر از اینه که نمی‌خوان مایوس‌کننده باشن یا اینکه نمی‌خوان محیط رو به هم بزنن. چون خلق‌‌وخوی کلی خانواده رو تغییر میده.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
20 دقیقه
فصل اول - چگونه خانواده مانند یک ماشین است؟‌
19 دقیقه
فصل دوم - ماشین خانواده
20 دقیقه
فصل سوم - آنچه آرلین یاد گرفت
22 دقیقه
فصل چهارم - تبدیل شدن به کسی که هستید
21 دقیقه
فصل پنجم - شخصیت و نقش‌ها
21 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول - ماشین کنترل شده - ماشین کامل
19 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم - ماشین واقعی
20 دقیقه
فصل هفتم - قسمت اول - چگونه با یک خانواده در حال تغییر برخورد کنیم؟
11 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم - چگونه با یک خانواده در حال تغییر برخورد کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟: چگونه پویایی خانواده‌مان آینده ما را شکل می‌دهد
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟

برای دریافت کتاب صوتی چه چیزی شما را هدایت می‌کند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.