معرفی و دانلود کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن

عکس جلد کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن

اگر از هیچ چیز نمی‌ترسیدید، چه می‌کردید؟ کارا الویل لیبا، نویسنده پرفروش آمریکایی در کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن به تمام زنان سراسر دنیا یادآوری می‌کند که افسار زندگی‌شان را در دست بگیرند و بدون هیچ محدودیتی، رویاهایشان را عملی سازند.

درباره کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن:

بسیاری از زنان و مردان هر روز کارهایی را انجام می‌دهند که هیچ علاقه‌ای به آن ندارند اما توان دست برداشتن از آن‌ها را نیز ندارند؛ برای مثال نمی‌توانند از شغل‌شان بیرون بیایند یا رابطه‌ای را تمام کنند که آسیب زیادی به روح و روان‌شان وارد می‌کند. اما تاکنون فکر کرده‌اید که چرا؟ کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن (Fearless & fabulous) با لحن صمیمی و جذابش، دست روی نقاط حساسی می‌گذارد که بسیاری از دختران و زنان از آن‌ها می‌ترسند و به همین خاطر توان تغییر زندگی خود را ندارند.

کارا الویل لیبا در کتاب نترس دختر غوغا به پا کن، این ترس‌ها را بهانه‌هایی می‌داند که زنان برای ناهموار کردن مسیر آینده خود از آن‌ها استفاده می‌کنند و با گفتن حرف‌هایی مانند پول ندارم، مدرک فلان ندارم، چهره‌ی زیبایی ندارم و... دست از تلاش و تغییر می‌کشند. اما با شنیدن ده راهکار عملی و جذاب این کتاب صوتی، می‌توانید ذهنیت خود را نسبت به بسیاری از مسائل عوض کنید و احساس قدرت و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید.

به بیان دیگر فکرش را بکنید که یک روز از خواب بلند شده‌اید و متوجه یک توانایی خارق‌العاده در خود می‌شوید که قرار است از پس تمامی موقعیت‌های دشوار بربیاید؛ در آن زمان چه می‌کردید؟ در واقع ترس می‌تواند تاثیر فراوانی بر روی زندگی شما بگذارد؛ یعنی اگر همچنان به خود باور نداشته باشید، بسیاری از تجربیات زندگی را از دست می‌دهید ولی اگر بر ترس خود غلبه کنید، جهانی برایتان شکل می‌گیرد که ورای تصورات و رویاهایتان بوده است.

کتاب نترس دختر غوغا به پا کن به شما کمک می‌کند که خصوصیاتی که هر زن افسانه‌ای از آن برخوردار است، در وجود شما نیز پرورش پیدا کند و تفکرات و محدودیت‌های گذشته دیگر سد راه‌تان نباشد.

کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید یک زن قدرتمند و رویاپرداز باشید که برای رسیدن به آرزوهایش تلاش می‌کند و از هیچ چیز و هیچکس نمی‌ترسد؛ این کتاب برای شما مناسب است؛ البته مردانی که به زنان اطراف خود اهمیت می‌دهند و خواهان پیشرفت و شادی آن‌ها هستند، کتاب نترس دختر غوغا به پا کن، یک انتخاب ویژه برای هدیه دادن به حساب می‌آید.

کارا الویل لیبا را بیشتر بشناسیم:

یکی از مشهورترین نویسندگان انگیزشی و توسعه شخصی، کارا الویل لیبا (Cara Alwill Leyba) نام دارد. او یک کارآفرین ساکن شهر نیویورک آمریکاست که همواره مخاطبان سخنانش زنان هستند. لیبا به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان این حوزه، در پادکست مشهور خود به نام Cara Style Your Mind، شش میلیون شنونده در سراسر جهان دارد که زنان که را به داشتن اعتماد به نفس و نترسیدن از زندگی تشویق می‌کند و به آن‌ها یادآوری می‌کند که از حق انتخاب خود استفاده کنند و جهانی برای خود شکل دهند که روزی آن را خیال بافی می‌کردند.

کارا الویل لیبا به عنوان یکی از اولین افراد فعال در حوزه حقوق زنان، تاکنون هشت کتاب پرفروش از جمله «راز دختران موفق» را نوشته و به زنان سراسر دنیا الهام بخشیده است. کتاب‌های کارا به چندین زبان از جمله روسی، چینی، پرتغالی، مغولی و ویتنامی ترجمه شده و در تمامی آثارش می‌خواهد این پیام را منتقل کند که تبدیل شدن به یک زن قدرتمند فراتر از مرزهای جغرافیایی و فرهنگ‌هاست و باید این موانع را از بین برد.

جملات برگزیده کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن:

- به هر چیزی که ندای درونیت میگه عمل کن تا درهای بسته به روی تو باز بشه.

- افکار و باورهای منفی و محدودکننده به راحتی میتونن اعتماد به نفس ما رو خرد کنن. عدم اعتماد به نفس هم میتونه ترس رو در ما به وجود بیاره.

- برای اینکه بتونیم به سطوح بالاتری ارتقا پیدا کنیم باید شرایطی رو تجربه کنیم که از حالت عادی کمی بیشتر استرس زاست. در دنیای علم این نقطه رو «استرس مطلوب» نامگذاری کردن.

- همه‌ی ما خیلی راحت به نقاط ضعفمون توجه می‌کنیم و از دیدن نقاط قوتمون غافل میمونیم. برای اینکه بتونیم به زن قوی و شجاعی تبدیل بشیم باید به جای توجه به نقاط ضعف، به نقاط قوتمون توجه کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن می‌شنویم:

من از قدیم به رویاپردازی کردن علاقه داشتم؛ تا جایی که یکی از دوستام مسخره‌ام می‌کرد و می‌گفت که توی دنیای حبابی زندگی می‌کنم. اما به نظر من همه باید یک دنیای حبابی داشته باشن تا در اون بدون هیچ محدودیتی، رویا بسازن. دنیای حبابی می‌تونه ما رو از این دنیای پرهیاهو و از رویدادهای منفی دور کنه. به بیان ساده‌تر می‌تونه ما رو از حقیقت جدا کنه. خدای بزرگ به ما حق انتخاب داده، بنابراین چرا ما باید این حقیقت رو قبول کنیم و زندگی رو هر طوری که هست بپذیریم. ما می‌تونیم انتخاب کنیم که زندگی بهتری داشته باشیم. همون زندگی که همیشه توی دنیای حبابی رویاش رو می‌بینیم.

از مصرف کننده انرژی‌ها رها شو. هر کس و هر چیز که در اطراف ما وجود داره، به نوعی انرژی و فرکانسی داره؛ ما هم مثل آهنربا در حال جذب انرژی‌ها هستیم. حالا اگه مراقب انرژی‌های منفی نباشیم، به خودمون آسیب می‌رسونیم؛ به علاوه همیشه افرادی هستن که وقتی رویاهاتون رو باهاشون درمیون می‌ذارید، میزنن توی ذوق‌تون و هر کاری از دست‌شون بربیاد انجام میدن تا ترس رو در شما به وجود بیارن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
7 دقیقه
فصل اول: خواسته‌هات رو مشخص کن
10 دقیقه
فصل دوم: صاحب رویاهات باش و ازشون محافظت کن
10 دقیقه
فصل سوم: اطمینان کردن به خود
9 دقیقه
فصل چهارم: بی قراری کن
6 دقیقه
فصل پنجم: این رو بپذیر که همه چیز ممکنه
6 دقیقه
فصل ششم: بیخیال گذشته شو
5 دقیقه
فصل هفتم: ترس رو با آغوش باز بپذیر
6 دقیقه
فصل هشتم: شکست رو طور دیگه ای معنا کن
6 دقیقه
فصل نهم: به نتیجه توجه نکن
9 دقیقه
فصل دهم: ابرقهرمان وجودی ما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن
نویسنده
مترجمیگانه سهرابی نیا
راوییاسمن پارسا
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن

Hoori
۱۴۰۲/۵/۱
دختر پاشو غوغا به پا کن. پاشو.
تا بلند نشی و حرکت نکنی هیچ اتفاقی نمیوفته.
این کتاب برای افرادی که کتابهای مختلف حوزه قانون جذب را نخوندن، عالیه و تمام نکات برای هدفگذاری و حرکت در مسیر رو داره.
پاشو دختر، اول احساستو همین الان خوب کن، بعدشم این کتابو بخر و نکات مهم رو یادداشت و بعدشم طبق همین قدمها، پیش برو. شاد و موفق باشی
پریا شقاقی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
کتاب و خوندم و نکته برداری کردم و تمرین هارو انجام دادم، به نظرم کتاب خوب و مفیدی برای هم خانم‌ها هم آقایون هست. فقط یه مقدار سرعت خوندن راوی از نظر من برای یه کتاب انگیزشی زیاد بود مخصوصا فصل آخر.
زهرا صحبت زاده
۱۴۰۱/۵/۱
سلام من از این کتاب خوشم اومد و گوینده هم صدای دلنشینی داشت و اگر بخواین صدا رو کند یا تند میکنید از طریق عکس ساعت که اون پایین میاد
بهتون تمرین هم میده و اگر انجام بدید به خودشناسی کمک میکنه 🌼
معصومه حسین پور
۱۴۰۲/۱/۱۵
کتاب عالی هست / یک سری اصول و قواعد کوچک و روزمره و در عین حال پر کاربرد رو بهت یادآوری میکنه که هم اعتماد بنفست رو میبره بالا و هم کلاست رو میبره بالا
Mahboobe Momeni
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
حتما بخونید وکوتاه وفوق العاده مفید. به نظرم چند بار باید گوش داد. واجرا کرد. به هر حال اینطور اقدامات وتغییرات خودسازی کمی زمان‌بر هست ونیاز به تمرین داره.
س ا
۱۴۰۱/۵/۱۸
این کتاب به همه دختران سرزمینم یاد میده تا بدون نگرانی از قضاوت اطرافیان برای تحقق رویاهاشون گام بردارند و بدون خجالت کارهایی را که دوست دارند انجام بدهند
سحر خدامیان
۱۳۹۹/۱۰/۱
واضح، شفاف، قابل درک✌🏻
مهسا
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
بستگی داره چه زمانی گوش میدی. در کل کتاب خوبیه به ادم انرژی میده و برای تصمیم گیری کمک میکنه. و انگیزه میده‌. و کمک به اعتماد به نفس میکنه.
کتابخوان کتاب دوست
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
کتاب خیلی خوبی بود راهکار‌های خیلی کوتاه و مفیدی داشت تو زمان کم‌ی اطلاعات مفیدی بدست آوردم حتما براتون پیشنهاد میکنم که بخونیدش
Amirabbas
۱۴۰۰/۲/۲۶
من این کتاب رو خوندم و برام تاثیر گذار بود همه تمریناشو انجام دادم🙂 و امیدوارم تاثیر واقعی رو در خودم ببینم‌
Zohre Ny
۱۴۰۲/۳/۲۹
این کتاب رو دوست دارم چندین بار گوش کنم و به تمام بانوان سرزمینم سفارش میکنم در ضمن صدای گوینده عالیست
سام موسوی
۱۴۰۲/۹/۱۵
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم. اصلا از دستش ندین. خیلی تاثیر گذاره
زهرا معینی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
جزء کتاب‌هایی بود که تو شرایط بد به داد من رسید و خیلی برام مفید بود, پیشنها. میکنم
فاطمه محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۹
کتاب خوبی بود ولی گویش دلنشینی نداشت کاش کتابهای صوتی را با دقت بیشتری روی صوت کار کنند
نوبخت
۱۴۰۱/۱/۱۸
همهههههه خانم‌ها باید این کتاب و تمرین هاشو انجام‌بدن چون لایق بهترین‌ها هستن بی نظیر بود
مشاهده همه نظرات 38

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن

برای دریافت کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.