معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟

خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟ شما را با روش‌های مختلف برندسازی آشنا می‌کند. با شنیدن این پادکست می‌توانید با فوت‌وفن‌های این مهارت آشنا شوید و در مسیر درستی گام بردارید. این فایل جزو مجموعه «چگونه‌های دست‌یافتنی» است که از مقاله‌های سایت «هاو کن یو» برگرفته شده‌اند.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟

به نظر شما برای شناخته شدن یک شرکت چه‌کار باید کرد؟ برای این که اسم شرکت شما بر سر زبان‌ها بیفتد و مشتری‌های بیشتری جذب کنید چه چیزهایی نیاز دارید؟ چه چیزی برند شما را با شرکت‌های دیگر متمایز می‌سازد؟

هرچقدر در یک کسب‌وکار بیشتر پیشرفت کنید و آن را گسترش دهید، باید به شخصیت آن در چشم دیگران نیز توجه کنید. منظور از شخصیت یک برند همان چیزی است که دیگران آن را با آن خصوصیات می‌شناسند و به‌خاطر سپرده‌اند. جهت شناساندن کسب‌وکارتان به مشتریان و رقبا باید روش‌های خاص آن را بلد باشید.

پادکست چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟ این روش‌ها را به شما آموزش می‌دهد. برای فروش و سود بیشتر باید این توانایی را داشته باشید که میان برند خود و دیگر شرکت‌ها تفاوت ایجاد کنید. اگر تکنیک‌های متناسب با ساختن یک برند را یاد بگیرید، آن زمان است که می‌توانید ضرر و زیان را از کسب و کار خود دور کنید.

با شنیدن این پادکست یاد می‌گیرید که ارتباط بهتری با مشتری برقرار کنید و کاری کنید که آن‌ها قابلیت‌های شما را بهتر درک کنند. همچنین با وجود هر تعداد مشتری که دارید به حرفه‌ای‌تر شدن نزدیک می‌شوید و در کسب و کار خود پیشرفت می‌کنید.

درباره مجموعه چگونه‌های دست‌یافتنی:

فایل‌های صوتی این مجموعه بسیار مفید و کاربردی هستند و موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد. ازجمله موضوعاتی که در این مجموعه به آن‌ها اشاره می‌شود می‌توان به موفقیت و توسعه فردی، پیشرفت شغلی، سلامتی جسم و روح، روان‌شناسی و آسیب‌شناسی و علم و دانش اشاره کرد. یادگیری اطلاعات باارزش و مفیدی که در این فایل‌ها ارائه شده‌اند، موجب بهبود کیفیت زندگی شما می‌شود.

همچنین بهترین متخصصان ایرانی و خارجی کتاب‌های این مجموعه را ترجمه و تألیف کرده‌اند. پادکست‌های موجود در این مجموعه شامل راهکارهای عملی و قابل‌اجرایی می‌شوند که شما را در موضوعات مختلف ارتقا داده و عادت‌های غلط را در وجودتان از بین می‌برد. با کمک این راهکارها می‌توانید عادات مفید و خوب را در زندگی روزمره خود برای همیشه نهادینه کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم مناسب چه کسانی است؟

اگر قصد دارید در کسب و کار خود پیشرفت کنید و مشتری‌های بیشتری را جذب نمایید، شنیدن این پادکست می‌تواند برای شما مفید باشد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم می‌شنویم:

برند هر کسب و کار درواقع تعریفی است که آن کسب و کار از فعالیتش به خودش، کارکنانش و مخاطبانش ارائه می‌دهد. برند را می‌توان در واقعیت هویت یک تجارت دانست. البته باید مدنظر داشت که برند باید معرف هستهٔ اصلی کسب و کار و ارزش‌هایش باشد و تنها تمرکزش بر روی ظاهر و سطح کار نباشد. در نظر داشته باشید مشتریان شما امروزه آن‌قدر باهوش هستند که بتوانند پیچ‌وتاب شرکت‌های مختلف را برای بیشتر جلوه‌دادن زرق‌وبرق نامشان و مجاب کردن مشتریان به خرید را به‌خوبی تشخیص دهند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟

محمد رضا خاتمی
۱۴۰۱/۲/۲۸
خوب هست ولی‌ای کاش کامل و جامع تر بیان میکردند
Habibolah pourebrahim
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
عالی و اموزنده دانلود کنیین
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.