معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟

به‌راستی نقش اصلی زنان در دنیای سینما چیست؟ نیومی مک دوگال، نویسنده، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی، در خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟ درمورد وضعیت حضور و فعالیت زنان در دنیای هالیوود و تجربیات فیلم‌سازی خود در این فضا صحبت می‌کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این هنرمند در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است:

آیا می‌دانستید تنها پنج درصد از فیلمسازان استدیویی را زنان تشکیل می‌دهند؟ باوجوداینکه فرصت چندانی به زنان در هالیوود داده نمی‌شود، اما تجربه ثابت کرده که آن‌ها استعداد بسیار زیادی در این زمینه دارند. نیومی مک دوگال عقیده دارد بسیاری از باورهای اشتباه درباره فیلمسازان زن در هالیوود مانع پیشرفت آن‌ها در فیلم‌سازی و اجرای ایده‌هایشان شده است.

این بازیگر و فیلمساز برجسته در سخنرانی خود به اسم شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟ (what it's like to be a woman in Hollywood) درمورد ایجاد برابری جنسیتی در دنیای سینما و باورهای اشتباه رایج درمورد بازیگران و فیلمسازان زن صحبت می‌کند. او جهان جنسیت زدهٔ هالیوود را نقد می‌کند و از تجربیات فیلمسازی خود و دشواری‌هایش در این مسیر می‌گوید.

با شنیدن این فایل صوتی متوجه می‌شوید که زمانی در این حوزه تغییر ایجاد می‌شود که همه این را بخواهند. به امید آن روز که زمانی برسد که زن‌ها در فیلم‌ها اندام‌های فوق‌العاده ندارند و پسربچه‌ها نیز می‌توانند با شخصیت‌های زن در فیلم‌ها همذات‌پنداری کنند. درواقع هدف از این سخنرانی، حمایت از برابری جنسیتی است تا بتوانیم به دختربچه‌ها این فرصت را بدهیم که یک الگوی واقعی در زندگی داشته باشند و زن‌هایی را در سینما ببیند که قادر به انجام هرآنچه که می‌خواهند هستند.

خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است مناسب چه کسانی است؟

اگر به سخنرانی‌هایی پیرامون صنعت هالیوود و برابری جنسیتی علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند برایتان مفید و لذت‌بخش باشد.

نیومی مک دوگال را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، بازیگر و فیلمساز آمریکایی تحصیلات خود را در رشته بازیگری در دانشگاه کرنل ادامه داد و از آکادمی هنرهای دراماتیک آمریکا فارغ‌التحصیل شد. او تابه‌حال نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی زیادی را بر عهده داشته و جوایز بسیار زیادی نیز دریافت کرده است. از مشهورترین فیلم‌هایی که نیومی مک دوگال (Naomi McDougall Jones) نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت می‌توان به فیلم «Imagine I'm Beautiful» اشاره کرد.

جوایز و افتخارات نیومی مک دوگال:

- برنده چهار جایزه بهترین فیلم
- برنده سه جایزه بهترین بازیگر زن
- برنده جایزه دان برای بهترین فیلمنامه در جشنواره تولید مستقل
- برنده جایزه ویژه هیئت داوران برای بهترین بازی در جشنواره بین‌المللی فیلم آریزونا

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است می‌شنویم:

بذارید اینطوری براتون بگم. اون سالی که فیلم «آرواره‌ها» بیرون اومد، مردم آمریکا کوسه رو تو لیست ده‌تا ترس بزرگشون گذاشتن. سال 1995 هم کمپانی BMW به مجموعه فیلم‌های جیمز باند سه میلیون دلار داد تا جیمز باند به جای استون مارتین سوار BMW Z3 بشه. این کار باعث شد خیلی از مردم همون مدلو بخرن و BMW فقط تو پیش فروش 240 میلیون دلار به دست آورد!

سال‌هایی که انیمیشن «شجاع» و فیلم «بازی‌های گرسنگی» اکران شدند، تعداد زن‌هایی که تیراندازی می‌کردن تا 105 درصد بالاتر رفت. درواقع مطالعات نشون میده که فیلم‌هایی که تماشا می‌کنید تنها یه سرگرمی نیستن. اون‌ها رو تصمیم‌های حرفه‌ای‌تون، احساساتتون، هویتتون، روابطتتون و سلامت روانیتون و حتی وضعیت تاهلتون تاثیر میذارن.

حالا در نظر بگیرید که اکثر عمرتون فیلم‌های آمریکایی نگاه کردید. 95 درصد همه فیلم‌هایی که دیدید رو مردها کارگردانی کردن. بین 80 تا 90 درصد از شخصیت‌های اصلی فیلم‌هایی که دیدید «مرد» بودن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
بخش یک
5 دقیقه
بخش دو
6 دقیقه
بخش سه
7 دقیقه
بخش چهار
7 دقیقه
بخش پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟
نویسنده
مترجمپوریا جارچی
راویشیرین امامی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی تاریخی، فلسفی و اجتماعی
قیمت نسخه صوتی
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی شرایط برای زنان در هالیوود چگونه است؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.