معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟
قیمت:
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟

آیا در زمینه‌ی مدیریت زمان با مشکل روبه‌رو هستید؟ خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ برای شما نوشته شده است. در این خلاصه کتاب که مطالب آن از مقالات سایت هاو کن یو برگرفته شده، راهکارهایی برای مقابله با این چالش فراگیر در اختیار شما قرار داده می‌شود.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟

زمان تنگ است و کار بسیار. بسیاری از ما همواره در تکاپوی دویدن و رسیدن به انبوه کارهای خود هستیم؛ اما دست آخر در پایان هفته بسیاری از موارد فهرست کارهایمان تیک‌نخورده باقی می‌مانند. بارها وقتی به تاریخ تحویل پروژه‌ای نزدیک شده‌ایم، یا وقتی با هجوم کارهای انجام‌نشده روبه‌رو شده‌ایم، با خود گفته‌ایم که «کاش تنها یک هفته‌ی دیگر برای این کار وقت داشتم.» چاره را باید در مقوله‌ی مدیریت زمان جست‌وجو کرد. بسیاری از افراد در مسیر یافتن استراتژی مناسب برای مدیریت زمان خود چالش‌های بسیاری را تجربه می‌کنند. در خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ راهکارها و استراتژی‌های کارآمدی برای رفع این چالش‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

ایجاد تعادل میان بهره‌وری و رفاه می‌تواند یکی از مهم‌ترین و در عین حال چالش‌برانگیزترین عناصر شروع یک حرفه‌ی جدید و یا حفظ یک شغل موفق باشد. گرچه این چالش تنها به حیطه‌ی کاری محدود نمی‌شود و زندگی شخصی و روزمره را هم در بر می‌گیرد. یک مدیریت زمان خوب و مؤثر به افراد کمک می‌کند که همواره مقدار مناسبی از کار را انجام دهند و در عین حال پرانرژی بمانند و راندمان و پتانسیل شغلی و شخصی خود را به حداکثر برسانند.

امیر موچانی مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از سایت هاو کن یو برگرفته و ترجمه نموده و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را در قالب کتاب صوتی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در مدیریت زمان خود با چالش روبه‌رو هستید، شنیدن این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم می‌شنویم

قبل از این که بخواهید زمان را مدیریت کنید، باید تعریف درستی از زمان داشته باشید. باید بدانید چگونه می‌توان آن را برنامه‌ریزی کرد و چگونه از این برنامه‌ریزی در انجام کارهای خود بهره ببریم. دو نوع زمان وجود دارد: زمان ساعت و زمان واقعی. در زمان ساعت، شصت دقیقه در یک دقیقه، شصت دقیقه در یک ساعت، بیست‌وچهار ساعت در روز و سی‌صد و شصت‌وپنج روز در سال وجود دارد. همه‌ی زمان‌ها به همان اندازه که هستند عبور می‌کنند. وقتی کسی پنجاه سالش می‌شود، دقیقاً پنجاه ساله است، نه بیشتر و نه کمتر. در زمان واقعی زمان نسبی است. بسته به کاری که انجام می‌دهید، می‌تواند سریع به اتمام برسد یا بیش از انتظار شما به طول بینجامد. دو ساعت در اداره‌ی وسایل نقلیه‌ی موتوری می‌تواند دوازده سال احساس شود. شما واقعاً در کدام زمان که جهان را توصیف می‌کند زندگی می‌کنید؟ زمان واقعی یا زمان ساعت؟ دلیل عدم موفقیت شما در مدیریت زمان این است که این سیستم‌ها برای مدیریت زمان ساعت طراحی شده‌اند. خبر خوب این است که زمان در ذهن شماست. بین دو گوش شما قرار دارد. شما آن را ایجاد می‌کنید و هر چیزی که ایجاد می‌کنید را می‌توانید مدیریت کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟
نویسنده
مترجمامیر موچانی
راویندا پوریان
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰ ۳,۵۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.