معرفی و دانلود کتاب تمام چیزهای خطرناک

عکس جلد کتاب تمام چیزهای خطرناک
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تمام چیزهای خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تمام چیزهای خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تمام چیزهای خطرناک

استیسی ویلینگهام در کتاب تمام چیزهای خطرناک روایتگر زندگی زنی پس از ناپدید شدن فرزندش است. زن که نتوانسته ماجرا را هضم کند، در پی زنده نگه‌ داشتن یاد پسرش به کارهایی دست می‌زند که او را بیشتر و بیشتر در خاطرات و افکارش غرق می‌کنند. این اثر روان‌شناختی و معمایی تا انتها شما را با خود همراه خواهد کرد. این شما و این اثری پرکشش از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز.

درباره‌ی کتاب تمام چیزهای خطرناک

کتاب تمام چیزهای خطرناک (All the Dangerous Things) بخشی از زندگی دشوار مادری به نام ایزابل را روایت می‌کند. او یک سال است که آرام نخوابیده. دقیق‌تر بگوییم، سیصدوشست‌وچهارمین شبی است که به‌راحتی چشم بر هم نگذاشته است. ایزابل مادر میسون، پسربچه‌ای است که یک‌باره ناپدید شده؛ اما هیچکس نمی‌داند دقیقاً چه بلایی بر سر او آمده. با گذشت زمان پرونده‌ی میسون بسته شده و پلیس‌ها و حتی پدرش از ماجرا عبور کرده‌اند. تنها کسی که نمی‌تواند این غم بزرگ را فراموش کند، ایزابل است. استیسی ویلینگهام (Stacy Willingham) زنی روان‌پریش و افسرده را در این رمان تصویر می‌کند. همه معتقدند ایزابل مادر بدی است، چون نتوانسته از حادثه‌ای که برای پسرش رخ داد، جلوگیری کند.

این رمان در فضایی سرد و وهم‌آلود روایت می‌شود. ایزابل غرق در اوهام است و نمی‌داند چه زمانی می‌تواند دوباره به زندگی برگردد. او چندین بار در برنامه‌ای جنایی براساس واقعیت شرکت و جزئیات واقعه‌ی ناپدید شدن پسرش را تکرار کرده است. ایزابل در ابتدا امیدی در انجام این کار برای یافتن پسرش می‌دیده، اما رفته‌رفته مرور آن خاطرات به روحش لطمه می‌زند و بیشتر و بیشتر او را در باتلاق افکارش غرق می‌کند.

رمان تمام چیزهای خطرناک با سرآغاز خود، معرفی خوبی درباره‌ی شخصیت اصلی از زبان خودش به دست می‌دهد. توصیفاتِ خوبِ فصل اول، درونِ آشفته‌ی ایزابل را نمایان می‌کند. ایزابل به نقطه‌ای روی فرش خیره شده و غرق در دنیای خود است. او آرزو داشت می‌توانست همه‌ی صداهای بیرونی را به پارازیت تبدیل کند. این شرح از وضعیت ایزابل خیلی سریع به ما می‌فهماند که او تمایلی به بیرون آمدن از غار تنهایی خود ندارد. او به آرامش و روزمرگی نیاز دارد، اما خلافِ مسیر خواسته‌اش پیش می‌رود.

ایزابل برای چندمین بار در برنامه‌ای جنایی حضور می‌یابد. مکان و آدم‌ها را از دید ایزابل می‌بینیم؛ دیدی تار و بدبینانه. او به چهره‌ی تماشاگرانی که برای شنیدن داستانش آمده‌اند، نگاه می‌کند. گویی همه‌ی آن‌ها را قاتلان پسرش می‌پندارد. او دختری را می‌بیند که برای چندمین بار برای شنیدن داستان هیجان‌انگیز و رازآلودِ ایزابل آمده. ایزابل تماشاگران را موجوداتی می‌بیند که خشونت را دوست دارند. ناگهان کلمات در دهان ایزابل می‌ماسند. او دیگر نمی‌فهمد کجای این داستان ایستاده و چرا در حال تعریف کردن آن است.

استیسی ویلینگهام علاوه‌بر درد و رنج این مادر، احساس عذاب‌وجدانِ او را به خواننده منتقل می‌کند؛ چراکه او معتقد است مادرها به‌صورت پیش‌فرض این حس را دارند که تقصیرکارند. ایزابل نیز با ترس و تردیدی دست‌وپنجه نرم می‌کند که نکند در این اتفاق ناگوار دخیل است و خودش به یاد نمی‌آورد. نویسنده‌ی کتاب تمام چیزهای خطرناک این نگاهِ سخت‌گیرانه و مغرضانه را به مادران به چالش می‌کشد.

نکوداشت‌های کتاب تمام چیزهای خطرناک

  • یکی از بهترین طرح‌های داستانیِ سال. (دِیلی مِیل)

  • آرام و درعین‌حال شوم. کتاب تمام چیزهای خطرناک تنش ملموسی به خواننده منتقل می‌کند. (ساندی تایمز)

  • تسلط ویلینگهام در طرح معماهای داستانی ستودنی است. عاشقانِ کشف معما از این داستان لذت خواهند برد. (بوک لیست)

  • نویسنده با مهارتی مثال‌زدنی، ما را به ترکیبی دلخراش از داستان گوتیک و تعلیق روان‌شناختی می‌کشاند. هر لایه‌ی آن، شوک‌ جدیدی وارد می‌کند. (جفری دیور، نویسنده‌ی کتاب زمان شکار)

کتاب تمام چیزهای خطرناک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای عاشقانِ رمان‌های روانشناختی، جنایی و دلهره‌آور اثری خواندنی است.

با استیسی ویلینگهام بیشتر آشنا شویم

استیسی ویلینگهام نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز است. رمان «سوسویی در تاریکی» از این نویسنده با استقبال بسیار زیادی مواجه شد. ویلینگهام فارغ‌التحصیل رشته‌ی روزنامه‌نگاری و نویسندگی خلاق از دانشگاه جورجیاست و مدرک کارشناسی‌ارشد هنرهای زیبا را از کالج هنر و طراحی ساوانا دریافت کرده است. او پیش از شروع نویسندگی حرفه‌ای، به‌عنوان کپی‌رایتر و سناریست تبلیغاتی در آژانس‌های بازاریابی فعالیت می‌کرد.

استیسی ویلینگهام متولد سال 1991 در آمریکاست و در حال‌ حاضر در چارلستون، کارولینای جنوبی زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب تمام چیزهای خطرناک می‌خوانیم

به حرفی که کارآگاه دوزیر امروز صبح به من گفت فکر می‌کنم: که پاول هایس تنها زندگی می‌کند. به نظری که دیده بودم فکر می‌کنم- که فکر کرده بودم دیده‌ام- و چطور ناگهان دیگر وجود نداشت. ولی اصلاً از اول آن‌جا بود؟

صادقانه بگویم، دیگر مطمئن نیستم. از وقتی خودم را روی صفحه‌ی لپ‌تاپم، بالای سر گهواره‌ی میسون در تاریکی دیدم، دیگر از هیچ چیزی مطمئن نیستم. نمی‌دانم اگر به خانه‌ی پاول برسم و ایوانش را خالی ببینم چه‌ کار خواهم کرد؛‌ اگر آن صندلی راکی خودبه‌خود و توسط پاهای نامرئیِ نسیم حرکت کنند. نمی‌توانم حتی به آن فکر کنم. ولی هرچه بیشتر نزدیک می‌شوم، بیشتر احساس اطمینان می‌کنم: او آنجاست. می‌توانم به‌وضوح ببینمش که به خلاء روبه‌رویش چشم دوخته است. همان پوست چروکیده و مسن، مثل چرمی آفتاب‌خورده، چشمانی ورقلمبیده مثل مرمرهای ابری. این مرد، هرکسی که هست، بهترین شانسی است که در حال حاضر دارم. تنها شانسم.

وقتی به ایوان می‌رسم از سرعتم کم می‌کنم و هشدار دوزیر درمورد دور ماندن از او را در فرورفتگی‌های ذهنم دفن می‌کنم. بعد برمی‌گردم تا با او رودررو شوم و گلویم را صاف می‌کنم.

می‌گویم:‌ «سلام.» ناگهان مطمئن نیستم باید چه بگویم. «چهارشنبه شب همدیگه رو دیدیم، وقتی سگم رو برای پیاده‌روی آورده بودم. یادتون هست؟»

پیرمرد همچنان به جلویش خیره شده، هنوز همان ربدوشامبر قهوه‌ای را به تن دارد و دست‌هایش روی دسته‌های صندلی خشک شده‌اند. بازوهایش استخوانی و شکننده هستند. می‌خواهم دهانم را باز کنم و دوباره چیزی بگویم که ناگهان، نگاهش آرام‌آرام به طرف من برمی‌گردد.

با لحنی نرم و ملایم می‌گوید:‌ «اوه آره، یادمه.»

بازدمم را بیرون می‌دهم و لبخند ضعیفی می‌زنم. می‌دانستم این مرد واقعی است. ناگهان از اینکه شک داشتم احساس مسخره‌ای پیدا می‌کنم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تمام چیزهای خطرناک
نویسنده
مترجمسمر میرزاخانی نافچی
ناشر چاپیانتشارات افرا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات367
زبانفارسی
شابک978-622-92518-9-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تمام چیزهای خطرناک

شیلا چراغی
۱۴۰۲/۱۰/۳
اول از همه از کتابراه واقعا ممنونم بابت هدیه دادن همچین کتاب های خوبی1_تقریبا ۵۰ درصد اول کتاب که بودم، همش با خودم میگفتم بازم یه رمان تکراری که الکی معروف شده! . 2_اما نیمه دوم کتاب مخصوصا آخراش اصلا ۱۸۰ درجه نظرم تغییر کرد. . 3_از اون کتاباست که یه نفس می میخونیش و فکر میکنی دست نویسنده برات رو شده اما... . 4_به نظرم این کتاب یه فیلم سینمایی خوب ازش در میاد. . 5_ نثر روانی داره و خسته کننده نیست، توصیفاتش یکم زیاده که من برای اینکه بفهمم ماجرا چیه یکمشو رد کردم نخوندم ولی در کل عالی بود. . 5_کتاب سانسور شده ولی نه اونقدری که نفهمی چی به چیه. . 6_آیا همه از واقیعت فرار می کنیم؟ همه به خودمون دروغ میگیم؟ خودمون رو گول می زنیم؟ فکر می کنیم که همیشه آدم خوبی هستیم؟ یا یک سره در حال سرزنش خودمون هستیم و فک می کنیم آدم بدی هستیم؟ واقعا ما چی هستیم؟ شاید همه مون به همون اندازه که خوبیم، بد هم هستیم فقط بدی بعضی هامون خیلی بیشتره. یا کلا چیزی که ما میگیم خوبه همون چیزه بده که خودمون نمی بینیمش؟ (مغزم هنگ کرد ) . 7_خلاصه که من عاشق اینطور کتابام و به بقیه هم توصیه میکنم بخوننش.
L•o
۱۴۰۲/۹/۱۶
سلام.
منکه از این داستان لذت بردم. این کتاب برای کسانیکه عاشق رمان‌های جنایی هستن عالیست.
داستان در مورد مادری هست که پسرش گم میشه و خلاصه بقیه اونو مسئول می‌دونن که مادر خوبی نبوده و...
و اینکه داستان از زبان این شخصیت داستان نقل میشه، خوبی که این کتاب داره اینه که خواننده تمام حس حال این را
مادر درک میکنه.
این یکی از اون کتاب هاییست که خواننده، درون داستان غرق میشود. و بین خواننده و شخصیت داستان پیوندی برقرار میشود.
در کل این یک کتاب روان شناختی، معمایی و دلهره آوره. کسانیکه به این ژانر‌ها علاقه دارند، توصیه میکنم کتاب را مطالعه کنن.
یکی از ویژگی‌های مثبت داستان این هست که نویسنده، داستان را به خوبی آغاز کرده. و هر چقدر که بیشتر به عمق داستان می‌رویم، ما را وادار میکند که بیشتر بخوانیم تا به آخر داستان برسیم و نتیجه را بخونیم، نویسنده به نظرم داستان را به خوبی تمام کرده.
حمید میرباقری
۱۴۰۳/۲/۶
به نظرم کتاب بسیار ارزشمندی بود ولی برای دوستانی که قصد مطالعش رو دارن چند نکته رو بیان میکنم
نکات منفی کتاب که البته خیلی زیاد نیست یکی اینکه پردازش تعدادی از شخصیت‌های کتاب مثل پاول خیلی خوب شکل نگرفته و انتظارات رو براورده نمیکنه دوم اینکه ترسیم فضای سرد و بیروح کتاب مقداری زیاد از حد هستش تا
جایی که کم کم رو به خسته کنندگی میره سوم اینه که زمانی که از گذشته صحبت میشه در حالی که هنوز اتفاق ناگواری شکل نگرفته هم همون فضای سرد ترسیم میشه در حالی که کلام نویسنده با ترسیم اون فضا همخوانی نداره
اما نکات مثبتش که زیاد هستن شروع تصویرسازی اون فضای غم انگیز هستش که خواننده رو کامل به سمت کتاب جذب میکنه و در نیمه دوم کتاب ضرب اهنگ بسیار بالاتر میره و قوت میگیره
هم چنین تعلیق‌هایی که نه شلیک وار بلکه به صورت ملایم در روند قصه جانمایی شدن و پایان بندی کتاب که جملات بسیار ناب و زیبایی داره
زندگی هر کس یک قصه هستش که داره تعریفش میکنه و سعی داره اون رو بی عیب و نقص جلوه بده و بهترین حالتش رو به دنیا نمایش بده
قضاوت انسان‌ها و اینکه خودشون رو راضی به پذیرش دروغ‌هایی کنن که خودشون رو قانع کنن که اتفاق درست افتاده مسئله جالبی بود
Hosein
۱۴۰۳/۱/۲۶
کتاب "تمام چیزهای خطرناک" اثر استیسی ولینگهام است. این کتاب دربارهٔ داستان زندگی یک خانواده در حال تعادل بین زندگی شهری و روستایی است. نقدهایی که می توان به این کتاب داشت عبارتند از: کندی در روایت: برخی از خوانندگان ممکن است احساس کنند که روایت داستان در این کتاب کند و طولانی است که ممکن است باعث و کاهش توجه عدم تعامل با داستان شود. کاراکترهای کم عمق: برخی از خوانندگان ممکن است احساس کنند که کاراکترهای این کتاب کم عمق و غیر واقعی هستند و توانایی ارتباط با آن ها را کاهش دهند. ساختار داستان: برخی از خوانندگان ممکن است به ساختار داستان این کتاب انتقاد کنند و احساس کنند که اتفاقات به طور منطقی پیش نمی رود یا برخی جزئیات نامربوط به داستان اضافه شده اند. به هر حال، این اثر ممکن است برای برخی خوانندگان علاقه مند باشد که به داستان های خانوادگی و زندگی روستایی علاقه مند هستند و از سبک نوشتاری و توصیفات ولینگهام لذت می برند. همچنین، نظرات ممکن است بسته به سلیقه ها و تجربیات خواننده متفاوت باشد.
م مسعودی
۱۴۰۳/۱/۱۴
یک داستان فوق‌العاده و قابل استفاده از نظر روابط خانوادگی و روابط اجتماعی
نویسنده بسیار توانمند و قوی به داستان زندگی الیزابت از کودکی تا اکنونش (میانسالی) پرداخته و خیلی روان و آرام خواننده را با خود همراه می‌کند.
تقریبا تا نیمه‌های داستان به خصوصیات رفتاری الیزابت که دچار توهم و حتی خوابگردی و
است می‌پردازد در همین حین معمای گم‌شدن فرزندش؛ غرق شدن خواهر کوچکش در کودکی و مشکلات زندگی خانوادگی و حواشی آن را هم‌زمان به پیش می‌برد و تلاش وی برای پاسخ دادن به ابهامات روانی‌اش که ریشه در اراده قوی و باور به خویش در ناخودآگاه ذهنی‌اش دارد.
با تلاش فراوان به آرزویش که نویسندگی در نشریه صاحب نامی بوده می‌رسد و در ادامه با این که تولد فرزند کمی وی را از علائقش دور می‌کند، باز هم در اولین فرصت به شکلی دیگر تلاش می‌کند و همین پشتکار باعث می‌شود با وجود مشکلات بسیار پس از گم‌شدن فرزندش با کنکاش هم ریشه مشکل روانی خودش که بی‌خوابی و خواب‌گردی بوده پیدا کند و هم اعاده حیثیت کند در رابطه با اتهاماتی که به ناحق متوجه‌اش هست.
داستان به اندازه‌ای روان و جذاب به رشته تحریر درآمده که خواننده با اشتیاق انجامش را پی‌میگیرد و این نشانه تلاش و ممارست نویسنده در کارش هست. گویی یک فیلم بلند با همه جزئیات پیش رویت هست و ادامه ماجرا.
حتما خواندنش را توصیه می‌کنم و نیز کسب تجربه از روابط پدر و مادر؛ خواهران و برادران و استفاده از فرصت‌های زودگذر زتدگی در با هم بودن اعضای خانواده.
ممنون از کتابراه
ALI REZAEI
۱۴۰۳/۱/۱۸
نقد کتاب فراتر از یک رمان یک رمان معروف و به شدت گیرا این رمان گیرا و پر کشش میتواند همه جوره انتظارات شما را از یک رمان جذاب و عالی بر آورده کندرمان ابتدا با فضایی وهم آلودی برجسته سازی میشود و همینطور که پیش میرود اتفاقات و به همراه آن شخصیت های متفاوتی را دوره هم می اورد. در اواسط رمان نویسنده و مشغول دورخیز میشود تا در فواصل پایانی شمارا به طور کل مات مبهوت خودش کند. اواخر کتاب آنچنان رمان جذاب میشود که کنار گذاشتن آن کار آسانی برایتان تلقی نمیشود. یکی از نقاط قوت این داستان زیبا، خط سیر داستانی بسیار جذابش است و همین طور شخصیت های شرور و قهرمان که به خوبی در کنار هم تعاملاتی بر قرار میکنند. توصیه میکنم حتما فیلمش رو هم نگاه کنید نقاط قوت نگارش عالی داستان فضا سازی عالی و وهم انگیز شخصیت پردازی معرکه نقاط ضعف شاید میتواند گفت که بعضا دچار تناقض میشدیم اما به ندرت پیش می امد تشکر
سهیلا اعرابی
۱۴۰۲/۹/۲۹
رمان بسیار خوبی بود. که در غالب یک داستان مطالب مهم روانشناسی و جامعه‌شناسی را خیلی ساده باقلم بسیار روان به مخاطب یادآوری میکند.
مطالبی بسیار مهم که کمتر در مورد آن صحبت می‌شود و آن اینست که چگونه یک دختر بچه از زمان کودکی تا آخر جوانی مورد حملات روانی قرار
میگرد. درواقع بنظر من این یک جنایت و
است که در سنین کودکی والدین، این جنایت را انجام می‌دهند بعد هم در جامعه، افراد دیگر به این کودک آسیب دیده ضربه روانی، وارد میکنند، این کتاب نشان دهنده هم جنایت جسمانی و هم جنایت روانی میباشد، و چنان زیبا و روان این فجایع را به نگارش درآمده، که تا آخرین صفحه کتاب، خواننده را درگیر
داستان میکند. فقط توصیه
میکنم وقت کافی برای خواندن این کتاب فوقالعاده بکار گرفته شود، چون تا آخر داستان خواننده حتی یک لحظه هم نمی‌تواند از آن دل بکند.
الهه رحیمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
رمان بسیار زیبا و جذاب و سرگرم کننده با ترجمه روان و عالی هست. از خواندن این رمان بسیار لذت بردم. این رمان اهمیت صحبت کردن درباره موضوعات و مشکلات رو بیان میکنه اینکه دراثر صحبت نکردن با دیگران ممکنه چه سوء تفاهم‌هایی بین افراد پیش بیاید همانطور که بین ایزابل و والدینش بخاطر مرگ مارگارت سوء تفاهم و پیش اومد ایزابل سالها بخاطر کار نکرده با عذاب وجدان زندگی کرد درصورتیکه اگر با والدینش صحبت کرده بود میتونست خیلی زودتر این موضوع حل بشه و اهمیت تغییر در رفتار و نوع نگرش و زاویه دید رو میگه همون طور که در رمان می‌خوانیم تا زمانیکه ایزابل در مسیر پیاده روی شبانه و نوع نگاهش به زندگیش تغییر ایجاد نکرد پسرش رو پیدا نکرد و همین طور موضوع مهمتر راجع به زنها و مادرها که همیشه بعنوان مقصر هر اشتباهی بهشون نگاه میشه.
ممنون از کتابراه
Rad
۱۴۰۲/۹/۱۸
چرا این کتاب رو زودتر از اینا نخونده بودم؟ به معنی واقعی کلمه فوق العاده بود.. قلم نویسنده واقعا خوب بود و ترجمه هم قوی.. اونقد جذبم کرد که کل کتاب رو در عرض چند ساعت بکوب نشستم و خوندم.. و هرچه جلوتر می‌رفت جذاب تر میشد.. توصیف‌های دقیق و ذهن خلاق نویسنده باعث شد داستان برای یک ثانیه هم خسته کننده نشه.. این کتاب رو به کسایی که کتابای جنایی و معمایی دوست دارن حتما پیشنهاد میکنم چرا که همونطوری بود که انتظار میرفت.. در طول داستان ممکنه به تک تک کاراکترا مشکوک بشین و این دقیقا نشانه اینه که نویسنده کارشو عالی انجام داده و از مسیر اصلی منحرف نشده..
از این داستان یادداشت‌های زیادی هم ذخیره کردم چون بسیار زیبا بودن و در نهایت میتونم بگم یکی از بهترین کتاباییه که تا حالا خوندم.
محدثه کاظمی
۱۴۰۲/۹/۲۸
به نظرم در عین راز آلود بودن ارزش وقت گذاشتن نداشت
نویسنده خیلی تلاش کرده که با طرح معماهای پشت شر هم و سردرگمی حاصل از همراهی با شخصیت اصلی داستان مخاطب را با خود همراه کند اما این همراهی توام با کلافگی و سرگیجه است تا حس کنجکاوی و حل مسأله مخاطب در محاصره حدسیات تکراری نویسنده از موضوعی که مبهم
است و سعی دارد برای کشاندن مخاطب همراه خودش در مسیر داستان استفاده کند که این امر باعث میشود لذت حل این معما را از مخاطب سلب نماید و مخاطب تنها بعد از اتمام داستان نفس راحتی بکشد و دیگر هیچگاه به سراغ این کتاب نرود الباه که نویسنده این کتاب قرنها با اگاتا کریستی فاصله دارد و حتی ذره‌ای هم نتوانسته ازان تقلید کند اما حتی در سطح نویسندگان عصر خود نیز به نظرم ضعیف ظاهر گردیده است
قطعا کتاب مورد علاقه من نبود
محبوبه عباس زاده
۱۴۰۲/۹/۱۹
یک مادر تا کجا برای نجات فرزندش جلو میره و کی قراره نا امید بشه
اتفاقات گذشته و اشتباهات اطرافیان چقدر روی زندگی ما و آینده ما تاثیر دارن؟
بعنوان یک زن چه آسیبهای بیشتری ممکنه متحمل بشیم؟
اینها سوالاتی هستن که شاید این کتاب بهشون جواب داده باشه
با اینکه این کتاب در دسته معمایی و جنایی نوشته
شده و اتفاقا به خوبی تعلیق و کشش ایجاد کرده و کلی سوال در ذهن مخاطب ایجاد کرده اما به روان و اتفاقات پیرامون مادر شدن و زن بودن و طرز فکر گذشته و زمان حال هم به خوبی ودرستی اشاره کرده
داستان در مورد مادری که پسرش رو حدود یک ساله که گم کرده و هرطور هست به هر وسیله‌ای سعی میکنه اون رو پیدا کنه و این راه رو داره به تنهایی ادامه میده در حالیکه همه اون رو مقصر میدونن
مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۹/۲۵
داستان پر کشش و جذاب هست و به خوبی احساسات متناقض و درماندگی یه مادر رو نشون داده و اینکه به هر چیزی دست می‌زنه تا دزد بچه‌اش رو پیدا کنه.
نویسنده به خوبی توانسته نشون بده که اتفاقات بد در کودکی اگه حل نشده بمونه چطور به روان آدم در بزرگسالی آسیب میزنه.
بخش پایانی هم غافلگیر کننده روایت شده. تا

امیدوارم ازش فیلم بسازن.
ترجمه خوب هست. چند اشکال داشت مثل مه صبحگاهی هنوز قیر‌های کف آسفالت را آب میکند (باید میشد خیس میکند) پروند سرد شده (پرونده راکد)
چند تا غلط املایی هم داشت. منظون، توله گی، تصفیه، و۰۰۰
در کل داستان جذابی هست و ارزش خواندن داره، خوندن کتاب رو به دوستداران داستانهای جنایی و معمایی و همچنین مادران توصیه میکنم
Shahram ghasemi
۱۴۰۲/۹/۱۷
یک داستان جذاب و هیجان انگیز است که به طور موازی دو داستان را روایت می‌کند. در این کتاب، دو داستان اصلی به طور همزمان پیش میرود. یک داستان درباره یک زن جوان به نام لورن است که در حال فرار از گذشته‌ای تاریک و پر از خطر است. داستان دوم درباره یک مرد به نام تام است که به تازگی از زندان آزاد شده و در و تلاش برای شروع یک زندگی جدید است.
در حالی که لورن در حال مخفی‌ماندن پیدا کردن راه خود به سوء استفاده از قدرت‌های خود است، تام نقش محافظ و محافظ برای لورن را بازی می‌کند. هر دو شخص با مشکلات و خطرات فراوان روبرو هستند، اما با هم متحد شده‌اند تا با چالش‌های زندگی خود روبرو شده و بتوانند از آینده‌ای بهتر برای خود و دیگران بسازند.
کیومرث صدیق وزیری
۱۴۰۲/۱۰/۷
رمان جذابیت. نویسنده در تشریح حالات افراد از توانایی بالائی برخوردار است. دربعضی موارد توضیحات اضافی باعث ملال خواننده می‌شود که بر صفحات کتاب نیز افزوده است. در چند مورد در حال مکالمه به خاطرات گذشته برمی‌گردد که روال گفتگو را بر هم می‌زند. نویسنده در تشبیهات خود جملات خاصی استفاده می‌کند مثلا" " دوباره همان درد را در معده‌ام احساس میکنم انگار کسی اعضای درونی‌ام را داخل چرخ گوشت ریخته و اندام هایم را ریز ریز کرده است " و درجای دیگر " تصاویر مثل آب کف آلودی که از زهکش حمام خارج می‌شود اطرافم می‌چرخد " ترجمه بسیار گویا و روان انجام شده و سر انجام سپاس از کتابراه.
علی ریاضتی نگشه دره
۱۴۰۳/۱/۲
بسیار عالی و متفاوت و هیجان انگیز. حدودا 50 صفحه ابتدایی رو بی میل و رغبت خوندم. اصلا جذاب نبود برام تا جایی که میخواستم ادامه ندم، اما کم کم داستان کاملا عوض شد طوری که از یه جاهایی به بعد میتونم بگم نگرش من 5-6 بار در طول داستان نسبت به اکثر شخصیت‌ها عوض شد و واقعا تبحر و خلاقیت نویسنده خوبه. که خیلی عجیب بود. مخصوصا اونجا ایزابل پس از سالها دوباره سر میزنه پیش والدینش و یکسری از حقایق رو میفهمه. داستان بسیار جذاب ادامه پیدا کرد و خیلی خیلی پیشنهادش میکنم. ولی خیلی در مورد خود میسون حرفی نبود که ببینیم چطوری شده و اینا😅
مشاهده همه نظرات 119

راهنمای مطالعه کتاب تمام چیزهای خطرناک

برای دریافت کتاب تمام چیزهای خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.