معرفی و دانلود کتاب سوسویی در تاریکی

عکس جلد کتاب سوسویی در تاریکی
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوسویی در تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوسویی در تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوسویی در تاریکی

کتاب سوسویی در تاریکی، رمان جنایی و مهیج استیسی ویلینگهام، داستان زنی روان‌شناس است که وقتی خبر گم شدن دخترهای نوجوان شهر را می‌شنود، به یاد گذشته‌ی وحشتناک و تجربه‌ی هولناک خودش می‌افتد. آیا گذشته دارد تکرار می‌شود؟ داستان حاضر تریلری معمایی و پرپیچ‌وخم است که بلافاصله جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار گرفت و تاکنون به هفده زبان ترجمه شده است.

درباره‌ی کتاب سوسویی در تاریکی

تابستان سال 1999، کلوئی دیویسِ دوازده‌ساله با خانواده‌اش در لوئیزیانا زندگی می‌کند. در این حین، شش دختر نوجوان در شهر گم می‌شوند. چند ماه بعد و اواخر تابستان پدر کلوئی بازداشت شده و به قتل‌ها اعتراف می‌کند. او به حبس ابد محکوم می‌شود و خانواده پس از این اتفاقات هولناک شهر را ترک می‌کنند تا بتوانند با این قضیه کنار بیایند.

تابستان 2019، کلوئی روان‌شناس شده و در قسمتی دیگر در لوئیزایانا زندگی می‌کند. او در شرف ازدواج است و همه‌چیز برای شروع یک زندگی شیرین آماده به نظر می‌رسد. اما ناگهان دختری نوجوان در شهر گم می‌شود. و دختر دیگری... کلوئی به یاد گذشته‌ی خودش می‌افتد. تابستانِ هولناکِ بیست سالِ قبل دارد تکرار می‌شود. آیا همه‌ی این‌ها صرفاً توهمات اوست یا دوباره قاتلی در شهر پیدا شده و دست به جنایت می‌زند؟

کتاب سوسویی در تاریکی (A Flicker in the Dark) یکی از تحسین‌شده‌ترین رمان‌های ژانر جنایی و رمزآلود سال 2022 است. استیسی ویلینگام (Stacy Willingham) در اولین رمانش نشان داده کاملاً این ژانر را می‌شناسد و با قواعدش آشناست. تریلری روان‌شناختی با شخصیت‌هایی جذاب و پیچیده و غیرقابل‌اعتماد، گره‌های داستانی غافلگیرکننده و پایانی غیرقابل‌انتظار. بسیاری این کتاب را نویدبخش ظهور استعداد جدیدی در این ژانر می‌دانند. داستان نامبرده بلافاصله پس از انتشار با استقبال مواجه شد و در لیست پرفروش‌های نشریات معتبری همچون نیویورک تایمز قرار گرفت. همینطور جزو کتاب‌های منتخب ژانر معمایی یا جنایی بسیاری از نشریات و سایت‌ها بوده است.

کتاب سوسویی در تاریکی از زاویه‌ی اول شخص روایت می‌شود، در حقیقت دختر یک قاتل سریالی داستان را تعریف می‌کند. کسی که روان‌شناس هم هست. همین موضوع این امکان را به استیسی ویلینگام داده تا از دیدی روان‌شناختی، مسأله‌ی جنایت و تروما را بررسی کند. کلوئی از کودکی‌اش رنج می‌برد و اتفاقات گذشته، بعد از بیست سال هنوز دست از سرش برنداشته. او هم‌زمان می‌خواهد راز معماهای فعلی را هم کشف کند.

نشر افرا کتاب سوسویی در تاریکی را با ترجمه‌ی سمر میرزاخانی نافچی منتشر کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب سوسویی در تاریکی

  • از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیوریوک‌تایمز
  • از کتاب‌های منتخب ژانر تریلر Book of the Month
  • برترین کتاب جنایی، معمایی سال در وبسایت آمازون
  • از کتاب‌های منتخب پاییز و زمستان مجله‌ی Deep South
  • نامزد بهترین کتاب تریلر و معمایی وبسایت گودریدز سال 2022
  • نامزد بهترین کتاب اول نویسنده‌ به انتخاب گودریدز در سال 2022
  • و ...

نکوداشت‌های کتاب سوسویی در تاریکی

  • کتابی که نمی‌خواهید آن را زمین بگذارید. (سایت Red Carpet Crash)
  • در اولین کتاب استیسی ویلینگام به هیچ‌کس اعتماد نکنید. تریلری مهیج و پرپیچ‌وخم. (پیتر سوانسون، نویسنده)
  • فوق‌العاده هوشمندانه و سرگرم‌کننده... پایان‌بندی ویلینگام هم‌زمان غافلگیرکننده و باورکردنی است. (واشنگتن پست)
  • کتابی عالی که می‌توانید به مجموعه‌ی کتاب‌های تریلر روانشناختی-رمزآلود خود اضافه کنید، با شخصیتی فراموش‌نشدنی که گذشته‌ او را تسخیر کرده است. (مجله‌ی لایبرری ژورنال)

اقتباس تلویزیونی از کتاب سوسویی در تاریکی

شبکه اچ‌بی‌او مکس امتیاز این رمان را خریده و قرار است سریالی با بازی اِما استون از روی آن ساخته شود.

کتاب سوسویی در تاریکی برای چه کسانی مناسب است؟

این تریلر به همه‌ی طرفداران رمان‌های معمایی، جنایی و روان‌شناختی توصیه می‌شود.

با استیسی ویلینگهام بیشتر آشنا شویم

استیسی ویلینگهام در سال 1991 در آمریکا متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته‌های روزنامه‌نگاری و نویسندگی خلاق است. ویلینگام پیش از اینکه نویسنده شود، چند سالی در شرکت‌های مختلف به عنوان کپی رایتر و استراتژیست برند مشغول به کار بود. اولین کتاب او، تریلر «سوسویی در تاریکی» با اقبال غیرمنتظره‌ای موجه شد و از طرفین چند نشریه‌ی معتبر در لیست بهترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های سال قرار گرفت. استیسی ویلینگام در حال نوشتن کتاب دیگری است که «همه‌ی چیزهای خطرناک» نام دارد. این کتاب نیز در ژانر تریلر و جنایی است و در سال 2023 منتشر خواهد شد.

در بخشی از کتاب سوسویی در تاریکی می‌خوانیم

لبخندی دندان‌نما می‌زنم و می‌گویم: «یک ماه دیگه.» نسبت به این واقعیت بی‌توجه نیستم که مراسم ازدواج‌مان را برای ماه جولای - بیست سال بعد از همان ماهی که دخترها شروع به ناپدید شدن کردند - برنامه‌ریزی کرده‌ایم. زمانی که قدم به اصطبل‌های سیپرس گذاشتیم این فکر به ذهنم خطور کرد. شاخه‌های درختان بلوط بالای راهروی سنگفرش‌شده را پوشانده، صندلی‌ها به رنگ سفید رنگ‌آمیزی شده و کاملاً هم‌راستای چهار ستون بزرگ قرار گرفته شده بودند. تا جایی که چشم کار می‌کرد هکتار‌هکتار زمین دست‌نخورده اطراف را احاطه کرده بود. یادم می‌آید چشمم انبار غله‌ی بازسازی شده‌ای را گرفت که گوشه‌ی ملک قرار داشت، جایی که می‌شد از آن برای فضای پذیرایی استفاده کرد و ستون‌های چوبی بزرگش را با چراغ‌های ریسه‌ای، برگ و گل‌های مگنولیای سفید تزئین کرد. اسب‌ها در چمنزار می‌چریدند و حصار چوبی سفیدی دورشان را گرفته بود. تنها چیزی که این تصویر سرسبز را شکافته بود مردابی در دوردست‌ها بود که مانند رگی آبی‌رنگ به طرف افق حرکت می‌کرد.

دنیل دستم را فشرد و گفت: «عالیه. کلوئی، فوق‌العاده نیست؟»

لبخند زدم و سرم را تکان دادم. عالی بود اما وسعت مکان مرا به یاد خانه انداخت. به یاد پدرم که گل‌آلود با بیلی بر شانه‌اش از میان درختان خارج می‌شد. به یاد باتلاقی که زمین‌مان را مثل خندق احاطه کرده بود و اجازه نمی‌داد کسی وارد آن شود و ما را هم محصور کرده بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوسویی در تاریکی
نویسنده
مترجمسمر میرزاخانی نافچی
ناشر چاپیانتشارات افرا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات436
زبانفارسی
شابک978-622-97886-5-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوسویی در تاریکی

Soren.nmt
۱۴۰۲/۱۱/۲
کتاب جالب هیجان انگیزی بود. موضوع جدیدی داشت. کتاب رو یک روزه تمام کردم که زودتر به اخرش برسم ولی حس میکنم یک جاهایی سانسور هم داشت. به کسانی که عاشق داستان های جنایی هستند حتما پیشنهاد میشه
سحر بهرامی
۱۴۰۱/۱۰/۷
قصه‌شو دوست داشتم.
داستان درباره روانشناسیه که در زمان کودکیش دخترهای هم سن خودش به قتل میرسیدن و این قتلها به خانواده‌ی خودش مربوط میشده....
ترجمه هم خوب و روان بود.
ممنون از کتابراه
Abas.h
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
به معنای واقعی کلمه حوصله سر بر بی منطق و کلیشه ای. موضوع کتاب تکراریه و نویسنده بیش از اندازه آسمون ریسمون بافته. در واقع به نظر من از کتاب در قفل شده اثر فریدا مک دان کپی برداری ضعیفی کرده
Smko Ghahramani
۱۴۰۲/۳/۳
بازم ممنون کتابراه. لذت بردم داستانش خوب بود م درعین حال که هیجان داشت به نظرم بسیار آموزنده بود. فصیح وروان ترجمه شده بود❤️❤️
گل
۱۴۰۲/۹/۸
واقعا کتاب جالبی بود که تا آخر داستان مخاطب را به دنبال خود می‌برد و پایانی مهیج و غیر قابل پیش بینی دارد و از خواندنش بسیار لذت می‌برید.
H.M
۱۴۰۲/۶/۲۴
یه جنایی خوب اما قابل پیشبینی!
تقریبا در اواسط کتاب می‌تونید قاتل رو حدس بزنید و هیجانش افت می‌کرد
برای یک بار خوندن خوبه
یاسمین زارع دزفولی
۱۴۰۲/۳/۳۰
سلام. موضوعش خوبه اما چون خیلی تلاش شده ترسناک به نظر بیاد زیاد جالب نیست.
این که تا آخر داستان رازها برملا نمیشن رو پسندیدم.
نوشین نحریر
۱۴۰۲/۱/۲۱
کتاب جالبی بود و نویسنده ترس و هیجان رو خوب در داستان گنجانیده بود. جوری نگارش شده بود که مانند دیدن فیلم بود. در کل از خوندنش لذت بردم.
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۱۱/۲
ترجمه خوبه داستان کشش و تعلیق خوبی داره پایانشو تا حدی حدس زده بودم با این وجود دوستش داشتم همه چی خیلی خوب با هم جور شد
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب سوسویی در تاریکی

برای دریافت کتاب سوسویی در تاریکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.