معرفی و دانلود کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

عکس جلد کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید
قیمت:
60000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

یک فروشنده‌ی خوب باید بتواند به هر سوال، نگرانی یا ترسی که در مورد محصول وجود دارد، پاسخ دهد. مارکوس شریدن در کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید رویکردی تحول‌آور به فروش درون‌گرا، بازاریابی محتوایی و مصرف‌کننده‌ی دیجیتالی دارد. از نظر او کسب اعتماد و تقویت اعتبار باعث رشد پایدار، افزایش مشتریان و بالا رفتن نرخ فروش می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

ایده‌ی اصلی کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید (They Ask You Answer) بسیار ساده و مهم است. آگاهی بیشتر مشتریان از یک محصول آن‌ها را به خریداران بهتری تبدیل می‌کند. مارکوس شریدن (Marcus Sheridan) معتقد است؛ اگر به سوالات مشتریان بالقوه پاسخ‌های مناسبی داده شود آن‌ها به خریداران دائمی محصولات شرکت تبدیل می‌شوند. نقطه‌ی مشترک بین همه‌ی شرکت‌های موفق قرن بیست‌ویکم، درک مناسب نیازهای خریداران است و نیاز به کسب اطلاعات در مورد محصول و شرکت‌های تولیدکننده‌ی آن از اولین نیازهاییست که باید مورد توجه قرار بگیرد.

با دسترسی بیشتر به اینترنت، عادات مربوط به خرید تغییرات چشمگیری کرده است. مشتریان می‌توانند به‌طور گسترده‌ای در مورد فروشنده‌های احتمالی تحقیق کنند. آن‌ها می‌توانند نظرات دیگر کاربران را بخوانند و محتواهای شرکت‌ها را مرور کنند و ویدئوهای آموزشی بسیاری ببینند. خریداران امروزی مدت‌ها قبل از اینکه با شرکت‌ها در تماس باشند با محصولات آن‌ها آشنا شده‌اند. این وضعیت جدید باعث شد مارکوس شریدن در کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید روش جدیدی را برای جلب اعتماد از طریق آموزش دادن مشتری ابداع کند. از نظر او مشتریان می‌ترسند پول نقدی را که به‌سختی به دست آورده‌اند، صرف خرید اشتباهی کنند. تولید محتوای آموزنده برای پاسخ به سوالات خریداران کمک می‌کند ترس مشتری کاهش یابد و راحت‌تر خرید کند.

شیوه‌های فروش سنتی در عصر دیجیتال امروزی موثر نیست. کسب‌وکارها برای موفقیت باید روی سوالات، نگرانی‌ها و مشکلاتی که خریداران دارند تمرکز کرده و وسواس داشته باشند. ازنظر مارکوس شریدن فروشندگان باید تا حد امکان صادقانه به تمام سوالاتی که برای مشتری پیش می‌آید پاسخ دهند. خریداران هرروز برای پرسیدن سوالات متفاوتی از موتورهای جست‌وجوی اینترنتی استفاده می‌کنند. داشتن پاسخ‌هایی که آن‌ها نیاز دارند می‌تواند هزاران خریدار بالقوه را به‌سوی شرکت جذب کند. کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید یک معادله‌ی ساده و ارزشمند است که باعث رشد و موفقیت خریدار و فروشنده می‌شود.

مارکوس شریدن با استفاده از اصولی که در کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید مطرح کرده است موفق شد شرکت خود را در رکود اقتصادی سال 2008 مدیریت کرده و به یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نصب و راه‌اندازی استخر در آمریکا تبدیل شود. او به ما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانیم از طریق محتواهای متنی و بصری اعتماد خریداران را جلب کنیم و حضور پررنگ‌تری در وب و موتورهای جست‌وجو داشته باشیم. ازنظر مارکوس شریدن فروشندگان باید به‌جای تکیه‌بر شیوه‌های سنتی و ناکارآمد تبلیغات و بازاریابی، کسب‌وکار خود را به‌عنوان یک شرکت رسانه‌ای در نظر بگیرند.

کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید یک راهنمای سرراست و پر از راه‌کارهای عملی برای تغییر استراتژی بازاریابی شما است. ترجمه‌ی این کتاب را مرتضی چرخ زرین به فارسی برعهده داشته. نسخه‌ی چاپی کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ می‌دهید را انتشارات برآیند و نسخه‌ی صوتی آن را شرکت توسعه محتوای لحن دیگر با صدای پوریا نوش‌مهر منتشر کرده است.

افتخارات کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

  • کتاب بازاریابی شماره 1 برای خواندن. (ماشابل، 2017)
  • یکی از 11 کتابی که هر مدیر ارشد اقتصادی باید بخواند. (فوربس)

نکوداشت‌های کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

  • کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید در حکم انجیل بازاریابی محتوایی و فروش درون‌گراست. پیامی بی‌نهایت تأثیرگذار،‌ اما ساده دارد. (جان سو)

  • مارکوس شریدن با نگارش کتابی فوق‌العاده انگیزشی، آگاهی‌بخش و البته ماهرانه، درباره‌ی بازاریابی محتوایی، اثری خارق‌العاده خلق کرده است. او توانسته کسب‌وکار من و بسیاری از کسب‌وکارهای دیگری را که می‌شناسم، با اصل ساده‌ی «آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید» خود تغییر دهد. (بلا واستا، سخنران و صاحب کسب‌وکار)

  • آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید کتابی کاربردی و آسان‌فهم است و آن‌قدر شما را به هیجان می‌آورد که می‌خواهید همین فردا درگیر کار شوید و تغییر بنیادی را شروع کنید. (دان گینگیس، معاون پرسادو)

  • کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید حقایق بنیادی، مهم و اغلب نادیده‌گرفته‌شده‌ای را آموزش می‌دهد که مبنایی برای پویش‌های بازاریابی است که تصمیم به برگزاری آن می‌گیرید. (واگ میچل)

  • این اثر یکی از کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی محتوایی است که بسیار قابل فهم و ساده است. مارکوس در کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید هیچ‌چیزی را پنهان نمی‌کند و به‌صراحت درباره‌ی استراتژی‌های قیمت‌گذاری و افشای اطلاعات،‌ مشتریان احتمالی واجد شرایط،‌ برخور‌د با رقبای مزاحم و مشارکت‌دادن کارکنان فروش در فرایند خلق محتوا، حرف می‌زند (راجر سی. پارکر)

کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که قصد دارند شیوه‌های فروش و بازاریابی نوین را در کسب‌وکار خود اجرا کنند، کارشناس‌های تولید محتوا و فروشندگان می‌توانند راهکارهای زیادی را برای جذب مشتری و فروش بیشتر از این کتاب بیاموزند.

با مارکوس شریدن بیشتر آشنا شویم

مارکوس شریدن سخنران تأثیرگذار بین‌المللی است. سایت فوربس او را به‌عنوان یکی از 20 سخنران برتری که نمی‌خواهید شنیدنشان را از دست بدهید انتخاب کرده و نشریه‌ی نیویورک‌تایمز لقب «راهنمای بازاریابی وب» را به مارکوس شریدن داده است. او با سخنرانی و از طریق آژانس خود به افراد متفاوتی در حوزه‌های فروش، بازاریابی،‌ رهبری و ارتباطات انگیزه می‌دهد. «فروش بصری: چگونه از ویدئو برای فروش استفاده کنیم» (The Visual Sale) و «خمیازه را متوقف کنید: راهنمایی برای سخنوری» (Stop the Yawns) از کتاب‌های پرفروش مارکوس شریدن است.

در بخشی از کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید می‌شنویم

اگر می‌خواهید سازمانتان در بازاریابی محتوایی عملکرد خوبی داشته باشد، بهتر است بدانید مشتریان فعلی و احتمالی‌تان دقیقا چه می‌گویند، به چه چیزی فکر می‌کنند، چه احساسی دارند و به دنبال چه چیزی هستند. باید با گرفتاری‌ها، نگرانی‌ها، مسائل و خواسته‌های آن‌ها آشنا باشید. به بیان ساده، باید بسیار متبحر باشید.

در فضای بازاریابی به آن «شخصیت خریدار» می‌گویند؛ اما صرف‌نظر از تعریفی که دارد، بسیاری از سازمان‌ها و تیم‌های فروش هرگز به نقطه‌ی هماهنگی کامل با طرز فکر مشتریان فعلی و احتمالی خود قبل، حین و بعد از فرایند خرید نمی‌رسند. اما وقتی شرکت‌ها مجبور شوند ضمن تلاش برای تولید محتوای آموزشی، مفید و هم‌سو با هریک از مراحل سفر خریدار، به این مسائل هم فکر کنند، تیم فروش بهتر از هرزمانی می‌تواند خود را جای مشتریان فعلی و احتمالی قرار دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
سخن ناشر
12 دقیقه
تمجیدها از کتاب آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید
9 دقیقه
پیشگفتار
5 دقیقه
مقدمه
41 دقیقه
بخش یک: قسمت اول
46 دقیقه
بخش یک: قسمت دوم
57 دقیقه
بخش یک: قسمت سوم
52 دقیقه
بخش یک: قسمت چهارم
8 دقیقه
بخش یک: قسمت پنجم
55 دقیقه
بخش دو: قسمت اول
15 دقیقه
بخش دو: قسمت دوم
47 دقیقه
بخش سه: قسمت اول
15 دقیقه
بخش سه: قسمت دوم
58 دقیقه
بخش چهار: قسمت اول
54 دقیقه
بخش چهار: قسمت دوم
57 دقیقه
بخش پنج
51 دقیقه
بخش شش
6 دقیقه
پایان منابع کتاب
2 دقیقه
تقدیر و تشکر
4 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
1 دقیقه
پشت کتاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید
نویسنده
مترجممرتضی چرخ زرین
راویپوریا نوش مهر
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

مسعود خاکزاد
۱۴۰۲/۱۰/۱
خوب بود این روش بازاریابی رو میدونستم اما بیان جدید نویسنده ایده‌های جدیدی رو برام ساخت
Mansoor Moradi
۱۴۰۲/۲/۱۴
خیلی کتاب جالبی نبود ولی میشه ازش استفاده کرد بیشتر برای تولید محتوا خوبه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید

برای دریافت کتاب صوتی آن‌ها می‌پرسند شما پاسخ دهید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.