معرفی و دانلود کتاب صوتی اقدام فوری: یک برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و به دست آوردن انگیزه

عکس جلد کتاب صوتی اقدام فوری: یک برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و به دست آوردن انگیزه
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اقدام فوری: یک برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و به دست آوردن انگیزه

آیا شما هم مدام کارهای خود را پشت گوش می‌اندازید؟ کتاب صوتی اقدام فوری نوشته‌ی تیبو موریس، مناسب افرادیست که می‌خواهند تحولی عمیق و مهم در زندگی خود به وجود بیاورند و زین پس در نظر دیگران فردی منظم و خوش قول به نظر بیایند.

درباره کتاب صوتی اقدام فوری

بسیاری از انسان‌ها کم و بیش تنبل هستند و در انجام امور روزانه خود اهمال‌کاری می‌کنند. با این حال این خصیصه در بعضی افراد چنان شدت می‌گیرد که هر کار کوچک و دم دستی را نیز به تعویق می‌اندازند. در چنین شرایطی نه خود شخص و نه طرف مقابل از چنین شرایطی رضایت ندارند و مدام مشکلات مختلف به وجود می‌آید. مشکلاتی که گاهی آینده شغلی، تحصیلی و یا روابط آدم‌ها را به سمت‌وسوی منفی می‌کشاند.

به بیان دیگر بهترین و دقیق‌ترین تعریف از اهمال‌کاری این است که شما از وجود وظایف خود و لزوم اجرای آن‌ها آگاهی دارید، اما برای انجام آن‌ها احساس ناتوانی می‌کنید. در این شرایط کارکرد مغز شما نسبت به مسائل مختلف تغییر کرده و فعالیت مورد نظرتان را به عنوان یک کار خطرناک و یا آسیب‌زننده شناسایی می‌کند و به‌همین‌دلیل به شکل دائم انجام آن را عقب می‌اندازد.

برای مثال حتما برایتان این موضوع پیش آمده که شب پیش از تحویل دادن پروژه کاری و درسی، به کارهای متفرقه بپردازید و به جای تمرکز برای کارتان ساعت‌ها در شبکه‌های اجتماعی بی‌هدف چرخ بزنید. این دقیقا شکلی از اهمال‌کاری یا بی‌انگیزگی است که با تکرار آن مشکلات متعددی در زندگی‌تان به وجود می‌آورد.

پس اگر به فکر حل این معضل هستید، کتاب اقدام فوری (Immediate Action) راهنمایی مناسب و علمی برای شماست. تیبو موریس با ارائه راهکارهایی مفید به شما یاد می‌دهد که چگونه بر اهمال‌کاری‌های خود غلبه کنید و بار دیگر نیروی انگیزه و انرژی درونی خود را قوت ببخشید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی اقدام فوری

- تیبو موریس دقیقا می‌داند چطور خوانندگان کتابش را به خودش علاقه‌مند کند! (Amazon customer)
- یک کتاب مختصر و دقیق! (Kare Bear)
- کتاب شگفت‌انگیزی که دستورالعمل‌های روشنی در مورد نحوه مقابله با اهمال‌کاری و چگونگی بازیابی انگیزه ارائه می‌دهد. (Luvi M)

کتاب صوتی اقدام فوری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به طور مداوم کارهایتان را عقب می‌اندازید و نمی‌توانید برنامه‌ریزی صحیحی برای کارهایتان داشته باشید، این کتاب را به هیچ وجه از دست ندهید.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم

وجود یک راهنمای قوی در هر مسیری که قرار است به آن وارد شوید، می‌تواند سریع‌تر شما را به هدفتان برساند. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) بلاگر و نویسنده خلاق در زمینه موفقیت‌های شخصی است که روش صحیح خودآگاهی را به شما می‌آموزد. این نویسنده تاکنون بیش از 20 عنوان کتاب نوشته است که به انواع زبان‌های زنده دنیا ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده است. موریس تلاش می‌کند که افراد عادی را برای رسیدن به تجربیات شگفت‌انگیز در زمینه خودآگاهی و موفقیت همراهی کند.

در بخشی از کتاب صوتی اقدام فوری می‌شنویم

برای غلبه بر اهمال‌کاری، شما باید درک کنید که انگیزه چگونه عمل می‌کند. بسیاری از ما بر این باوریم که به انگیزه بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم در جهت دستیابی به اهدافمان قدم برداریم. با اینکه داشتن انگیزه کمک زیادی به ما می‌کند، ولی غیرممکن است که در همه زمان‌ها، انگیزه داشته باشیم. بعضی از روزها، هیجان زیادی در هنگام کار داریم، درحالی‌که روزهای دیگر، دوست داریم هر کاری را انجام دهیم، به‌جز این وظایف.

در نتیجه، نکته مهم این است که بدانیم انگیزه، منجر به عمل نمی‌شود، بلکه این عمل است که به انگیزه ختم می‌شود. به‌عبارت‌دیگر، شروع به کار کردن باعث می‌شود تا هم‌زمان، انگیزه هم در شما شکل بگیرد. احتمالاً تابه‌حال این مسئله را تجربه کرده‌اید. پس‌ازاینکه برای انجام کاری به شدت تلاش و مبارزه می‌کنید و در نهایت شروع به انجام کارهایتان می‌کنید، درست چند دقیقه بعد، انگیزه بیشتری پیدا می‌کنید و خیلی بیشتر از آنچه برنامه‌ریزی کرده بودید یا انتظار داشتید، بر روی آن کار می‌کنید. این امر نشان می‌دهد که بیشتر اوقات، این عمل است که منجر به انگیزه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
بخش اول
20 دقیقه
بخش دوم
20 دقیقه
بخش سوم
24 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اقدام فوری: یک برنامه 7 روزه برای غلبه بر اهمال‌کاری و به دست آوردن انگیزه
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اقدام فوری

Janzadeh.mohammad@gmail.c
۱۴۰۳/۱/۱۲
گویندگی خانم ولی‌پور بسیار گیرا و مناسب هستش.
این کتاب بنظرم از کتاب اول مجموعه (سم‌زدایی دوپامین) هم قوی تر بود.
کتاب تاثیرگذاریه و نکات زیاد و کافی رو بیان کرده که شرط اثرگذاری اون، انجام تمریناتش در همون لحظه هست.
Mehdi Mehrabani
۱۴۰۲/۶/۲۷
یک کتاب عالی برای حرکت به سوی عمگرایی و انجام کارهای عقب مونده
محمود حسینی
۱۴۰۱/۷/۲۰
درود کتاب ضعیفی بود مناسب نیست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اقدام فوری

برای دریافت کتاب صوتی اقدام فوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.