معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌عیب و نقص: نظر آدم حسابی‌ها در مورد آدم ‌حسابی بودن، از ارسطو تا کامو

عکس جلد کتاب صوتی بی‌عیب و نقص: نظر آدم حسابی‌ها در مورد آدم ‌حسابی بودن، از ارسطو تا کامو
قیمت:
۷۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌عیب و نقص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بی‌عیب و نقص و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بی‌عیب و نقص: نظر آدم حسابی‌ها در مورد آدم ‌حسابی بودن، از ارسطو تا کامو

کتاب صوتی بی‌عیب و نقص نوشته‌ی مایکل شور که اثری تحسین‌شده و از عناوین پرفروش نیویورک‌ تایمز است، شما را در مسیر «آدم بهتری شدن» همراهی می‌کند تا از طریق فلسفه‌ی اخلاق، در هر شرایطی درست‌ترین و اخلاق‌مدارانه‌ترین تصمیم ممکن را بگیرید.

درباره‌ی کتاب صوتی بی‌عیب و نقص

هزاران سال پیش، زمانی که بشر از کشف آتش و اختراع چرخ و یافتن راه‌هایی برای بقا در طبیعت فراغت یافت و فرصت زندگی در شرایطی پایدار را پیدا کرد، به فکر یافتن راه‌هایی برای انجام کارها به روشی عادلانه‌تر، منصفانه‌تر و عقلانی‌تر افتاد. این شروع پیدایش فلسفه‌ی اخلاق در زندگی انسان بود. از آن زمان تاکنون، انسان‌ها همواره به دنبال پیدا کردن راه درست و گرفتن تصمیمات عاقلانه برای زندگیشان هستند، اما در جهانی به آشفتگیِ جهان ما که عدالت و انصاف در آن مفاهیمی دور از دسترس‌اند، چه چیزی مرز میان درست و غلط را تعیین می‌کند؟

کتاب صوتی بی‌عیب و نقص (How to Be Perfect: The Correct Answer to Every Moral Question) نوشته‌ی مایکل شور (Mike Schur)، ادعای بزرگی را مطرح می‌کند. نویسنده نوید این را داده که با خواندن کتابش، توانایی این را پیدا می‌کنید که در هر موقعیتی درست را از غلط تشخیص دهید و بهترین تصمیمِ ممکن را بگیرید. همه‌ی انسان‌ها همیشه خود و طرز فکرشان را درست‌ترین و خوبِ مطلق می‌دانند، که اگر غیر از این بود، مواضعشان را تغییر می‌دادند؛ اما بینش و درک هرکس از جهان پیرامونش متفاوت است و این امکان وجود دارد که بدترین تصمیمات خود را در لباس بهترین و صحیح‌ترین طرز فکر پنهان کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بی‌عیب و نقص

در چنین شرایطی، راهنمایی همچون کتاب صوتی بی‌عیب و نقص به کمک شما می‌شتابد. ممکن است تصور کنید که این کتاب، دستورالعملی خشک و کلیشه‌ای از «کارهای خوب» و «کارهای بد» است؛ اما مایکل شور تمام موقعیت‌های سخت و زننده را به تصویر کشیده تا نشان دهد که سنگینیِ وزنِ شرایط و عوامل بیرونی و درونی را در گرفتن تصمیماتِ درست درک می‌کند. نیت‌های خوبی که به کارهای ناصحیح منجر می‌شوند، ناتوانی انسان‌ها از جلوگیری از اتفاقات ناگوار، تصمیمات سختی که گرفتن یا نگرفتنشان هر دو به نحوی آسیب‌زننده است و... از موضوعاتی هستند که در این کتاب از آن‌ها صحبت به میان آورده می‌شود.

کتاب صوتی بی‌عیب و نقص اثری از مایکل شور است که با تلاش نگار شجاعی به فارسی ترجمه شده. انتشارات مون و نشر صوتی رادیو گوشه به ترتیب ناشران متنی و صوتی این کتاب هستند. این کتاب صوتی را با صدای نسیم رفیعی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب بی‌عیب و نقص

  • کتاب پرفروش نیویورک‌ تایمز
  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در بخش کتاب‌های غیرداستانی

نکوداشت‌های کتاب بی‌عیب و نقص

  • کتابی دلپذیر برای خواندن؛ خنده‌دار و روشنگر. (Guardian)
  • بسیار لذت‌بخش، مفید و خواندنی. (The Times)
  • این کتاب بازتابی مهربانانه، متفکرانه و فوق‌العاده خنده‌دار در مورد این است که انسان خوب بودن چه معنایی دارد. (Steve Carell)

کتاب صوتی بی‌عیب و نقص برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی را به کسانی که به موضوعات خودسازی، توسعه‌ی فردی و فلسفه‌ی کاربردی علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی بی‌عیب و نقص: نظر آدم حسابی‌ها در مورد آدم ‌حسابی بودن، از ارسطو تا کامو می‌شنویم

آیا باید خودم را پرت کنم توی ساختمانی که آتش گرفته و سعی کنم هرکسی را که درون آن گیر کرده نجات دهم؟ وقتی ایالات متحده وارد جنگ جهانی دوم شد، جک لوکاس سیزده سالش بود. دو سال بعد، سنش را دروغ گفت، امضای مادرش را جعل کرد، در نیروی دریایی نام‌نویسی کرد و عضو یگانی شد که در سال 1945 یوجیما را به اشغال خود درآورد. کمتر از یک هفته بعد از اینکه هفده سالش شد، توی سنگر بود که دو نارنجک نزدیکش فرود آمدند. چون فقط خودش نارنجک را دیده بود، سربازان هم‌سنگرش را کنار زد، پرید روی یک نارنجک و آن یکی را هم کشید زیر خودش. انفجار به هوا پرتابش کرد، بعد به پشت روی زمین فرود آمد و همه فکر کردند مرده است. معلوم نیست چطور، اما جک نمرده بود. با وجود دویست‌وپنجاه ترکشی که به بدنش فرو رفته بود، نهایتاً بهبود یافت و به پاس این شهامت مدال افتخار دریافت کرد. با اینکه این داستان بسیار شگفت‌انگیز و قهرمانانه است، روایات قهرمانان جنگ تأثیر مبهمی روی ما دارد؛ تأثیری موقت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
32 دقیقه
مقدمه
33 دقیقه
بخش اول ـ فصل اول: مشت زدن بی‌دلیل
30 دقیقه
فصل اول ـ قسمت دوم
24 دقیقه
فصل دوم: تراموای افسارگسیخته
30 دقیقه
فصل دوم ـ قسمت دوم
26 دقیقه
فصل سوم: دروغ
22 دقیقه
فصل سوم ـ قسمت دوم
32 دقیقه
فصل چهارم: چرخ‌دستی خرید
17 دقیقه
فصل چهارم ـ قسمت دوم
40 دقیقه
بخش دوم ـ فصل پنجم: نجات دادن
20 دقیقه
فصل ششم: کار خیرخواهانه
21 دقیقه
فصل ششم ـ قسمت دوم
37 دقیقه
فصل هفتم: طوفان کاترینا
26 دقیقه
فصل هشتم: آدم‌های خوب و بااخلاق
29 دقیقه
فصل هشتم ـ قسمت دوم
28 دقیقه
بخش سوم ـ فصل نهم: آیفون جدید
25 دقیقه
فصل نهم ـ قسمت دوم
37 دقیقه
فصل دهم: تصمیمات اخلاقی
27 دقیقه
فصل یازدهم: انعام
29 دقیقه
فصل یازدهم ـ قسمت دوم
27 دقیقه
فصل دوازدهم: ببخشید
24 دقیقه
کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بی‌عیب و نقص: نظر آدم حسابی‌ها در مورد آدم ‌حسابی بودن، از ارسطو تا کامو
نویسنده
مترجمنگار شجاعی
راوینسیم رفیعی
ناشر چاپینشر مون
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بی‌عیب و نقص

Mehdi Jalali
۱۴۰۲/۱۰/۹
به نظر خیلی کلی به موضوع نگاه وتشریح کرده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بی‌عیب و نقص

برای دریافت کتاب صوتی بی‌عیب و نقص و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.