معرفی و دانلود کتاب صوتی تمرکز قدرتمند: یک برنامه 7 روزه برای توسعه تمرکز ذهنی و افزایش دقت

عکس جلد کتاب صوتی تمرکز قدرتمند: یک برنامه 7 روزه برای توسعه تمرکز ذهنی و افزایش دقت
قیمت:
۳۰۰۰۰ 15000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تمرکز قدرتمند: یک برنامه 7 روزه برای توسعه تمرکز ذهنی و افزایش دقت

تیبو موریس در کتاب صوتی تمرکز قدرتمند، تلاش می‌کند تا براساس تمرینات و آموزه‌هایی کارآمد و ساده از اهمیت تمرکز و افزایش دقت در زندگی سخن بگوید و راه‌های رسیدن به این قدرت ذهنی را آموزش دهد.

درباره کتاب صوتی تمرکز قدرتمند

آیا مدام از یک کار به کار دیگر می‌پرید؟ آیا می‌توانید برای رسیدن به موفقیت در هر موقعیتی، بر روی آن متمرکز بمانید؟ آیا به راحتی حواستان پرت می‌شود؟ اگر پاسخ‌تان به این پرسش‌ها مثبت است، باید تغییراتی در خود ایجاد کنید تا به مرور توانایی تمرکزتان توسعه پیدا کند.

کتاب تمرکز قدرتمند (Powerful Focus) یک راهنمای عملی است که تمرینات ساده و مفیدی را به شما آموزش می‌دهد تا بتوانید در طول روز میزان تمرکز خود را بالاتر ببرید. آموزه‌های این کتاب که شامل هدف‌گذاری، برنامه‌ریزی، بررسی عادات و ... می‌شود، به شما کمک می‌کنند تا زمان ارزشمند خود را بیهوده تلف نکنید و به دور از پراکندگی و حواس‌پرتی به کارهایتان برسید.

باید بدانید که کتاب تمرکز قدرتمند شما را به مرحله‌ای از موفقیت و شکوفایی می‌رساند که حتی به ذهنتان نیز خطور نمی‌کند. اگر به تمرینات آن پایبند باشید، به زودی به یک فرد تمرکز و دقیق تبدیل خواهید شد. تیبو موریس در این کتاب و طی یک هفته با شما همراه می‌شود و مانند یک معلم بی‌نظیر هر آنچه را که برای رسیدن به تمرکز درست و کارآمد لازم دارید، در اختیارتان می‌گذارد. پس اگر می‌خواهید افکار پوچ و مزاحم را از خود دور کنید و از شر عوامل حواس‌پرتی خلاص شوید، همین الان این کتاب صوتی را تهیه کنید و برنامه‌ای جذاب برای هفت روز آینده خود بچینید.

کتاب صوتی تمرکز قدرتمند به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید قدرت تمرکز خود را افزایش دهید و بدون هیچ حواس‌پرتی و بی‌نظمی به کارهایتان برسید، کتاب صوتی تمرکز قدرتمند را از دست ندهید.

با تیبو موریس بیشتر آشنا شویم

او بلاگر و نویسنده‌ای خلاق در حوزه موفقیت و خودیاری‌ست که به صورت تخصصی بر روی مبحث خودآگاهی و سبک زندگی صحیح کار می‌کند. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) تاکنون بیست عنوان کتاب نوشته که به انواع زبان‌های زنده دنیا ازجمله فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، چینی، تایلندی و روسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی تمرکز قدرتمند می‌شنویم

یکی دیگه از مسائل رایج تلاش برای اجرای چندین مدل کسب‌وکار به طور هم‌زمانه. به عنوان مثال، بسیاری از نویسندگانی که در حوزه ادبیات غیرداستانی فعالیت می‌کنند، از آگاهی کاملی درمورد هدف خود از نوشتن کتاب‌هاشون برخوردار نیستن. مثلاً اینکه آیا اون‌ها می‌خوان مستقیماً با فروش کتاب‌های خود درآمد کسب کنن؟ آیا می‌خوان از کتاب‌هاشون به عنوان ابزاری برای تبلیغ دوره‌های آموزشی یا خدمات مربی‌گری خود استفاده کنن؟ آیا می‌خوان از کتاب‌های خود برای کسب اعتبار استفاده کنن؟ آیا می‌خوان سخنرانی‌های پولی برگزار کنن؟

اگه اون‌ها از اول یک استراتژی رو برای خود انتخاب نکنن، احتمالا در زمینه‌های مختلفی تلاش می‌کنن. و برای رسیدن به هرنوع موفقیتی تلاش خواهند کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
بخش اول: آگاهی کامل - قسمت یک
22 دقیقه
بخش اول: آگاهی کامل - قسمت دو
13 دقیقه
بخش اول: آگاهی کامل - قسمت سه
19 دقیقه
بخش دوم: حذف عوامل حواس پرتی و موانع - قسمت یک
19 دقیقه
بخش دوم: حذف عوامل حواس پرتی و موانع - قسمت دو
13 دقیقه
بخش دوم: حذف عوامل حواس پرتی و موانع - قسمت سه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تمرکز قدرتمند: یک برنامه 7 روزه برای توسعه تمرکز ذهنی و افزایش دقت
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد، طلعت اصغری درمیان
راویلیلا ولی پور
ناشر چاپیانتشارات پل
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۳۰۰۰۰ 15000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تمرکز قدرتمند

Reza Nazifi
۱۴۰۱/۶/۲۱
بد نیست کلیاتش
مطالب این کتاب توسط نویسنده‌های مختلف در کتابهای دیگر هم گفته شده
البته مطالب ارزشمندی تو کتاب هست مخصوصا در مورد حواس پرتی و عواملش بدرد بخور هستن ‌اماتمریناتی که بیان می‌کنه یه خورده خشک و بی روح هستن یعنی جذابیت لازم رو ندارنن
در کل کتاب خوبی هست برای یکبار خواندن و مرور ارزش داره ولی رمز و راز سر خاصی نیست کتاب ساده و روانی هست که شاید عده‌ای بپسندند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تمرکز قدرتمند

برای دریافت کتاب صوتی تمرکز قدرتمند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.