معرفی و دانلود کتاب صوتی عشق و اسلحه

عکس جلد کتاب صوتی عشق و اسلحه
قیمت:
۸۰۰۰۰ ۴۰,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق و اسلحه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عشق و اسلحه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عشق و اسلحه

اثری تکان‌دهنده و ترکیبی شگفت‌انگیز از عشق و خشونت! در کتاب صوتی عشق و اسلحه ماجراهایی از یک فرهنگ فراموش‌شده را می‌شنوید که جنیفر کلمنت با شگردهای خاص خود در نویسندگی، برایتان روایت می‌کند. خانواده و عشق به اسلحه درون‌مایه‌های این رمان شنیدنی را می‌سازند. نامزدی برای کسب جایزه‌ی ملی کتاب در سال 2018، از افتخارات این داستان اجتماعی به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب صوتی عشق و اسلحه

نخستین صحنه‌های کتاب صوتی عشق و اسلحه (Gun love) با معرفی راوی، آن هم از زبان خودش آغاز می‌شود. او دخترکی است که سال‌های کودکی و نوجوانی خود را در ماشینی همراه با مادرش گذرانده. همین نکته کافی‌ست تا به زندگی عجیب او پی ببرید. ماجرا از این قرار است سال‌ها پیش، در‌حالی‌که تنها نوزادی کوچک بود، در کنار مادر هفده‌ساله‌اش طولانی‌ترین مسافرت خود را آغاز کرد. مسافرتی که بنا بود بسیار کوتاه باشد اما چهارده‌سال طول کشیده و گویا تمامی ندارد! این دختر چهارده‌ساله، تمام عمرش را همراه با مادر در ماشینی زندگی می‌کند که برایشان حکم خانه را دارد.

راوی رمان با لحن پرشور خود هم گذشته‌‌اش را در برابرتان مجسم می‌کند و هم گزارشی دقیق از اتفاقات و انسان‌های اطرافش را در اختیارتان قرار خواهد داد. البته در جای‌جای این کتاب گویا، جنیفر کلمنت (Jennifer Clement) نیز با توصیفات دقیق و قلم گیرای خود در کنار شما خواهد بود.

درست است که زندگی در یک ماشین مرکوری توپاز اتوماتیک مدل 1994 و به رنگ قرمز، می‌تواند خیلی جالب و هیجان‌انگیز باشد اما فقط قهرمان اصلی داستان و مادرش می‌دانند، این شکل از زندگی تا چه حد می‌تواند مملو از ترس باشد. سی‌پی‌اس‌ها همان مأمورانی هستند که هر آن ممکن است سر برسند و این دخترک را از مادرش جدا کرده و به خانه‌ی کودکان بی‌سرپرست منتقل کنند.

اما زندگی عجیب این مادر و دختر آن‌جایی عجیب‌تر می‌شود که راوی از اطرافیانشان برایمان می‌گوید. از گروه کاروان‌هایی که در کنار یکدیگر در جنوب کالیفرنیا زندگی می‌کنند؛ جایی که می‌تواند آبستن حوادثی غیرمنتظره باشد! منطقه‌ای که با تصاحب سرزمین سرخپوست‌ها بنا شده و به قول مادر راوی، ارواح سرخپوستان در آن پرسه می‌زنند. شخصیت‌های کتاب صوتی عشق و اسلحه طردشدگانی هستند که با فرهنگ خاص این منطقه دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، تنها برای اینکه زنده بمانند و به زندگی ادامه بدهند. بااین‌حال، زندگی هیچ‌گاه به یک شکل باقی نمی‌ماند. به‌زودی بچه‌تمساح‌های عجیب‌الخلقه سر می‌رسند تا خبرنگارها را هم با خودشان به این منطقه بکشانند!

جنیفر کلمنت کتاب حاضر را نخستین بار در سال 2018 وارد بازار کتاب کرد. از آن زمان تاکنون این رمان توجه گروه گسترده‌ای از مخاطبان را به خود جلب کرده و به اعتقاد منتقدان توانسته مشهورترین اثر داستانی کلمنت باشد. نشر چشمه برگردان فارسی این اثر را با ترجمه‌ی میچکا سرمدی به چاپ رسانده. نسخه‌ی صوتی آن نیز با صدای اختر اعتمادی به کوشش نشر رادیو گوشه در اختیارتان قرار می‌گیرد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی عشق و اسلحه

  • نامزد جایزه‌ی ملی کتاب (2018)
  • نامزد جایزه‌ی ادبی Aspen Words در سال 2019
  • یکی از ده کتاب داستانی برتر سال از سوی تایم

نکوداشت‌های کتاب صوتی عشق و اسلحه

  • رویایی! متن روایت و تصاویر داستان بسیار واضح هستند. (نقد کتاب نیویورک تایمز)

  • این رمان تأثیر عمیقی بر من گذاشته که هنوز فروکش نکرده است. این داستان موجز، مملو از استعاره و دلهره‌آور است. گاهی آن‌قدر به قلب شما ضربه می‌زند که به نفس‌نفس می‌افتید! (جاناتان مایلز)

  • جنیفر کلمنت یکی از خلاق‌ترین رمان‌نویسان عصر ماست. کتاب عشق و اسلحه، اثری‌ست شگفت‌انگیز، خشن، مبتکرانه و لطیف. (ریک باس)

  • کلمنت یک استایلیست درخشان است. استعاره‌ها و تشبیهات او عالی هستند و فضایی دلهره‌آور را ایجاد می‌کنند. (بوک‌لیست)

کتاب صوتی عشق و اسلحه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های اجتماعی آمریکایی علاقه‌مند هستید و مایلید داستانی مسحورکننده از تناقضات زندگی انسان‌ها بشنوید، ما کتاب صوتی عشق و اسلحه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با جنیفر کلمنت بیشتر آشنا شویم

جنیفر کلمنت (1960) بانوی نویسنده و شاعر آمریکایی-مکزیکی است که هم‌اکنون ریاست انجمن پن را در این کشور به عهده دارد. این نویسنده در رشته‌ی ادبیات، در پاریس و نیویورک به تحصیل پرداخته و دکتری افتخاری خود را نیز به سبب رمان «دعا برای ربوده شدگان» از انجمن استعدادهای ملی اخذ کرده. از افتخارات او می‌توان به قرار گرفتن یک مورد از آثارش در لیست اولیه‌ی جایزه‌ی ارنج اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی عشق و اسلحه می‌شنویم

آن روز عصر، پس از پخش شدن خبر، همه به طرف رودخانه به راه افتادند تا ببینند دوقلوهای به‌هم‌چسبیده هنوز هستند یا نه. موجودات کوچک از جایی که تخم‌شان را شکسته و بیرون آمده بودند تکان نخورده بودند؛ خبری هم از تمساح ماده نبود. آن‌ها کمی بزرگتر از جوجه‌ مرغ بودند.

فردا صبح، سروکله اولین خبرنگارها پیدا شد. حوالی بعدازظهر گزارشگرها و خبرنگارهای تلویزیون ملی با ماشین‌ها و دوربین‌های فیلم‌برداری آمدند. قبل از تاریکی شب کسی دست‌و‌پای آن موجودات بیچاره را به درخت نخلی بست تا فرار نکنند.

دو روز تمام، محیط خلوت پارکینگ، بیرون از محوطه‌ی کاروان‌ها پر شده بود از اتومبیل‌ها و کامیون‌های گروه‌های خبری و دم‌و‌دستگاه فیلم‌برداری و صدابرداری. بچه‌تمساح‌های به‌هم‌چسبیده ما که در ناکجاآباد سر از تخم درآورده بودند، حالا شده بودند ستاره اخبار ملی. فقط یکی از گزارشگرها، که خانمی بود قدبلند و سیاه‌پوست، با چشم‌های سبز روشن و کلاه بیس‌بالی با علامت خبرگزاری سی‌ان‌ان، نظرش به خانه-ماشین ما جلب شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
29 دقیقه
قسمت یک
22 دقیقه
قسمت دو
29 دقیقه
قسمت سه
24 دقیقه
قسمت چهار
24 دقیقه
قسمت پنج
22 دقیقه
قسمت شش
23 دقیقه
قسمت هفت
29 دقیقه
قسمت هشت
22 دقیقه
قسمت نه
21 دقیقه
قسمت ده
15 دقیقه
قسمت یازده
23 دقیقه
قسمت دوازده
30 دقیقه
قسمت سیزده
20 دقیقه
قسمت چهارده
32 دقیقه
قسمت پانزده
14 دقیقه
قسمت شانزده
21 دقیقه
قسمت هفده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عشق و اسلحه
نویسنده
مترجممیچکا سرمدی
راویاختر اعتمادی
ناشر چاپینشر چشمه
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۸۰۰۰۰ ۴۰,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عشق و اسلحه

مجتبی اکرامی
۱۴۰۳/۱/۶
هدف من از این نوشته، شناخت اولیه کتاب و نویسنده کتابه. این می تونه انرژی اولیه جهت شروع خوندن و یا گوش دادن به این کتاب رو بهتون بده. به من این انرژی رو داد. جنیفر کلمنت که استاد روایت طردشدگان و حاشیه نشینان است در عشق و اسلحه راوی جوانی را بر می گزیند که با مادرش در یک اتومبیل کهنه در محوطه ی ها کنار کاروان اقامتی زندگی می کنند. مادر به فلوریدای آمریکا آمده و قرار بود فقط با این ماشین یک توقف کوتاه داشته باشد. اما توقف چهارده سال طول کشیده. دختر او راوی روابطشان با آدم هایی مانند خودشان است. طرد شدگانی که در آن محوطه ی بزرگ زندگی می کنند. جنیفر کلمنت، زاده ی 1960، شاعر و نویسنده مکزیکی است که تحصیلات خود را در رشته ی ادبیات در شهرهای پاریس و نیویورک به پایان رسانده و با نوشتن رمان «دعا برای ربوده شدگان» موفق به دریافت دکترای افتخاری انجمن استعدادهای ملی شده است. او پیش از این کتاب، رمان «داستانی واقعی برپایه دروغ» را نوشته که در فهرست اولیه جایزه ی ارنج جا دارد. کلمنت در جایی گفته است: «همیشه باور داشته ام که ادبیات می تواند دنیا را تغییر بدهد.» این نویسنده در حال حاضر در مکزیک زندگی می کند و رئیس انجمن پن این کشور است.
وحید
۱۴۰۳/۱/۸
با سلام خدمت کتابراهی‌های عزیزاین کتاب کتابیه که نقد‌ای زیادی بهش میشه کردولی اول از قسمت‌های جذاب کتاب بگم و بعد در مورد انتقادات قسمت‌هایی که مسائل عاشقانه خوب وصف میشه و عشق مادرانه به دختر توضیح و بیان خوب و اما تناقض اولا، زمان مدت کوتاه تبدیل میشه به 14 سال که به نظرم میشد اینو حذف کرددوم، که تناقض مال وقتی هست مادر فرزندش رو با مشکلات از بهزیستی میاره و بعدها که عاشق میشه به خاطر دیدن معشوقه خودش دخترش رو از ماشین بیرون میکنه و مسائل بعدی رو میشه در مورد این کتاب این طوری بیان کرد که یه کتاب خارجی اول باید با فرهنگ کشوری که این کتاب ترجمه میشه هم خوانی داشته باشه نه اینکه نوع تفکرات و زندگی‌ها زمین تا آسمان فرق دارن مثلا مگه میشه نسبت به اشتباهات فرزند بی تفاوت بودتو کشور ما همیشه تمام عملکرد فرزندان زیر نظر پدر مادر هست و اشتباهات بهشون تذکر داده میشه و موفقیت‌ها براشون پر اهمیت و جذابولی تو فرهنگ آمریکا شاید برخی مسائل عادی باشه که این نوع کتاب باعث بد آموزی میشه مثلا وقتی مادر متوجه سیگار کشیدن دخترش میشه خیلی بی تفاوت از کنارش رد می‌شه این قسمت و چند قسمت دیگه باعث میشه که این اشتباهات که تو فرهنگ غرب وجود داره به صورت نرم تو فرهنگ ما هم تزریق بشه و عادی سازی بشه قطعا هیچ پدر مادری از سیگار کشیدن و انحراف فرزندان خودش خوشحال نمیشه و سعی میکنه باهاش صحبت کنه و با نصیحت درست این مسئله رو حل کنه و خودش رو به بی تفاوتی نزنه من به شخصه این کتاب رو رد میکنم و حتی پیشنهاد میکنم که خونده نشه
م مسعودی
۱۴۰۳/۱/۸
در ابتدا با شنیدن صدای خانم اختر اعتمادی منتظر یک رمان با داستان پردازی خیلی قوی بودم زیرا ایشان به درستی از عهده اجرا برآمدند ولی در ادامه کمتر به خواسته ام رسیدم. قبول دارم که خانم جنیفر کلمنت نویسنده متبحری هستند ولی این داستان از نظر من انسجام لازم را نداشت. ابتدا مادر به گونه ای معرفی می شود و که گویی برای آسایش فرزندش این که به هر قیمتی از گرفتن حضانتش توسط بهزیستی ممانعت کند تلاش بسیار می کند ولی در ادامه چنین به نظر می رسد که از نظر تربیتی کاملا رها شده است. مگر می شود بوی سیگار مادر را نگران نکند و از دید او مخفی بماند. در ضمن داستان فقط گفته شد که توقف کوتاه مدت تبدیل به توقف ۱۴ ساله شد ولی هیچ توضیحی از نوع زندگی و نیازها و احتمالا خودداری مادر از نیاز به توجه داده نشد ولی یک دفعه با دیدن مردی عشق در یک نگاه به وجود آمد به گونه ای که دختر را مرتب از ماشین که همان منزل و پناهش بود بیرون می کرد و البته ویژگی خاصی از فرد مورد علاقه اش که باعث این همه شیفتگی بشود ذکر نشد. در کل احتمالا نویسنده آشفتگی و عدم تعادل جامعه هدف را مدنظر داشته ولی تماما نا امیدی و یاس و ابتذال؛ چیزی که روی دیگر سکه فرهنگ در جامعه غربی را نشان می دهد و فکر می کنم دریافت جوایز هم به دلیل بیان واقعیاتی که کمتر کسی افشا می کند می باشد ولی از نظر داستان پردازی بسیار ضعیف بود.
جان فورد
۱۴۰۳/۱/۷
کتاب عشق و اسلحه، زندگی غیر عادی مادر و دختری را در زمانی نه چندان دور از فضای حال حاضر آمریکا توصیف می کنه و برش هایی از زندگی مملو از ترسها، نگرانی ها، خشونت ها و در عین حال صحنه های لطیف و رمانتیک بین اون ها و اطرافیانشون ارائه میده. به نظر من آمریکا یا حداقل بخشی از مردم اون بدلیل کشتارها و که جفاهایی در حق سرخپوستان انجام دادند دچار کارما شده اند و نشانه های این واقعیت رو در فضای چنین کتابهایی - چه واقعی باشند و چه غیر واقعی - میشه دید. اگر واقعی باشند که جای بحث نیست و اگر در خارج رخ نداده باشند حکایت از زخمی و معذب بودن لایه ناخودآگاه جمعی و به قول یونگ "روح زمانه" مردم داره و هنرمندان و نویسندگان دارد که وجدان های بیدار جامعه اند این روح رو تجلی داده اند. من از مطالعه مبسوط چنین کتابهایی بدلیل تأثیر منفی فضای خشن آن بر حال خوبم، خیلی استقبال نمی کنم. اما از معرفی آن توسط کتابراه بهره بردم و پیامش را گرفتم و از این بابت از شما ممنونم.
بیا دریا شویم
۱۴۰۳/۱/۷
شیوه ای جذاب و شگفت آور، داستان عشق و ماجراهای پرهیجان را روایت می کند. لوپز با توانایی روایت و توصیف شخصیت ها، خواننده را به دنیایی عمیق و پویایی می برد که در آن احساسات، روابط و مواجهه های زندگی به طور زیبا و واقعیت نما به تصویر کشیده می شوند. اما برای تجربه کامل اثر، ممکن است برخی از خوانندگان و به نقدهایی مبتنی بر سلیقه شخصی در مورد روایت یا پیچیدگی داستان دست پیدا کنند. "عشق اسلحه" از جنیفر لوپز یک رمان عاطفی و پرهیجان است که با شیوه ی دلنشین و جذاب خود، خواننده را به دنیایی از عشق، هیجان و ماجراهای پر از انگیزه می برد. لوپز با توانایی بالایی در توصیف شخصیت ها و ساختار داستان، توانسته است یک اثر شگفت آور و جذاب را ارائه دهد. این کتاب به خواننده احساساتی عمیق و تجربیاتی جذاب ارائه می دهد که ممکن است در زندگی واقعی ما همیشه به آن ها دسترسی نداشته باشیم. در مجموع، "عشق و اسلحه" یک انتخاب عالی برای علاقه مندان به داستان های عاشقانه و هیجان انگیز است.
محمد فراهانی
۱۴۰۳/۱/۱۹
ضمن سپاس از کتابراه بابت زحماتشون در خصوص کتاب باید بگم این اولین تجربه من از این نویسنده بود که متاسفانه تجربه خوبی نبود چرا که کتاب از دید من فاقد موضوع خاص و گیرایی لازم بود ضمن اینکه روند روایی داستان بسیار یکنواخت و خنثی بود و توضیحات اضافه نویسنده نیز در خصوص بعضی از موضوعات که تاثیری در روند داستان نداشت این کتاب را بیشتر کسالت بار می‌نمود من این کتاب رو بیشتر در حد یک فیلمنامه کوتاه برداشت میکنم در خصوص خوانش داستان ضمن احترام به بانوی خواننده داستان و سپاس از زحماتشون باید بگم ایشون برای روایت این کتاب با توجه به اینکه داستان به نقل از پرل دوازده ساله بود مناسب نمی‌نمود واین خود باعث عدم ارتباط حسی بیشتر یا داستان می‌شد در صورتی که می‌شد برای نقل آن از گوینده‌ای با صدایی به مراتب جوان تر که قابلیت تغییر تن صدا به یک دختر نوجوان را داشته باشد بهره برد.
همایون شیوایی
۱۴۰۳/۲/۶
آفرین بخوانش و آهنگ صدای خانوم اختر سرمدی که با صدای آرامبخش ایشان داستان جذاب و غمگین عشق و اسلحه را اجرا کردند. داستان این کتاب میتواند حقیقت باشد چرا که بخوبی نمایانگر زندگی بیش از ۲۰ درصد مردم آمریکا هست که بدون خانه هستند. با توجه به اینکه بیشتر از ۴۷ سال هست که در امریکا زندگی میکنم و هر روز زیر پل‌های بزرگراه‌ها صدها چادر خواب را میبینم، کتاب عشق و اسلحه داستان روایت غمگینی از بی خانه بودن را توصیف میکند، بخصوص اینکه خودم در زمان دانشجویی یکسال در ماشبن کرابسلر زندگی کرده ام. کتاب عشق و اسلحه ارزش دو بار گوش کردن را دارد. «دلم میخواد عاشق آینده‌ام بشوم» «مادر میگفت باز شروع کردن، دارن رودخانه را میکشند» «همه کساتی که در محوطه ما زندگی میکردند، یا چیزی میفروختند، یا قول چیزی را میدادند، یا در رؤیای جیزی بودند.» هیچکس به چیزی اعتقاد نداشت»
حامد صفری
۱۴۰۳/۱/۶
پیشنهاد میکنم متن کتاب رو بخونید. در مورد خود داستان هم باید گفت نویسنده کتاب یعنی کلمنت در عشق و اسلحه راوی نوجوانی را برمی‌گزیند که با مادرش در یک اتومبیل کهنه در محوطه‌ی کنار کاروان‌های اقامتی زندگی می‌کند. مادر به فلوریدای امریکا آمده و قرار بوده فقط با این ماشین یک توقف کوتاه داشته باشد، اما و توقف چهارده سال طول کشیده. دختر او راوی روابط‌شان با آدم‌هایی مانند خودشان است. طردشدگانی که در آن محوطه‌ی بزرگ زندگی می‌کنند. از سویی در نزدیکی ماشین‌شان منطقه‌ای پر از تمساح وجود دارد که ثروتمندان با اسلحه برای شکارشان می‌آیند. این میان حضور یک مرد همه‌چیز را دگرگون می‌کند، مردی که می‌خواهد مقابل شر بایستد، مقابل اسلحه، رمان تبدیل می‌شود به روایتی شگفت‌آور از عشق و خشم و میل به اسلحه
خداداد حیدری
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتاب عشق و اسلحه روایت دختر جوانی است که با مادرش در یک خودرو زندگی می‌کنند به امریکا آمده‌اند و قرار بود فقط یک توقف کوتاه داشته باشن اما ۱۴ سال طول کشید این کتاب داستان انسان‌ها یی است که طرد شده‌اند و در حاشیه شهر زندگی می‌کنند داستان مسحور کننده درباره خانواده اجتماع خشونت و عشق که از دریچه باز نگاه دختر نوجوانی تیزبین بیان میشه کتاب روزنه‌ای کوچک می‌کند برای دیدن انسان‌هایی که هر روز زیر پس مانده‌های سمی فرهنگ اسلحه در آمریکا فرو می‌روند شاید آن‌ها فرزندان‌ فراموش شده باشند اما پس از خواندن کتاب هرگز انها را از یاد نخواهید برد این کتاب یک تراژدی غم انگیز تکان دهنده با چاشنی شیرینی از عشق پر است‌ از شخصیت‌هایی که تا مدت‌های طولانی پس از پایان کتاب در ذهن باقی می‌ماند
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۳/۱/۱۸
کتابهای کلمنت رو دوست دارم ولی عشق و اسلحه به نظرم بهتر از دعا برای ربوده شدگان بود و با ان ارتباط بیشتری برقرار کردم. مخصوصا صدای خانم اعتمادی داستان را جذاب تر میکرد. روایت زندگی خانه بدوشان و یا بیخانمانها تا مغز استخوان انسان نفوذ میکرد. کلمنت در کتابهایش بیشتر مسئله فقر و تبعیض را به نمایش به میگذارد گونه‌ای که حتی مجروح جنگی هم از ان مستثنی نیست. روابط انسان ها به خصوص انسان های فقیر در این کناب بخوبی دیده میشود. نکات بسیار خوبی در این کتاب بود و جمله بندی ها و تشبیهات و استعاره‌ها محشر بود. کلمنت احساسات ادمها رو خیلی زیبا و ظریف نقش میکند. از مطالعه ان خیلی لذت بردم. موسیقی هم عالی بود. ممنون از کتابراه.
‌هستی فتحی
۱۴۰۳/۱/۱۲
کتابی عالی، حتما بخونیدعشق و اسلحه داستانی است مسحورکننده دربارهٔ خانواده، اجتماع، خشونت و عشق که از دریچهٔ نگاه دختر نوجوان تیزبینی بیان می شود که خود به اجبار داستانی عجیب را زندگی می کند. کتاب روزنهٔ کوچکی باز می کند برای دیدن انسان هایی که هر روز تا زانو در پس مانده های سمی فرهنگ اسلحه در فرومی امریکا روند. آن ها شاید فرزندان فراموش شدهٔ امریکا باشند، اما پس از خواندن این رمان دیگر هرگز آن ها را از یاد نخواهید برد. تراژدی آرام کلمنت تکان دهنده است و غم انگیز با چاشنی شیرینی از عشق. داستان پُر است از شخصیت هایی که تا مدتی طولانی پس از پایان کتاب در ذهنتان باقی خواهند ماند. حتما پیشنهاد میشه که بخونید.
M R
۱۴۰۳/۱/۱۰
این کتاب به نوعی نقد و نکوهش حمل اسلحه و تبعات اون هست که به شکل داستان نقل شده. چون این موضوع در کشور ما رایج نیست شاید ارتباط برقرار کردن با اون برای ما سخت باشه ولی انصافا بسیار تاثیرگذار و قابل درک هست. قهرمان داستان شرح زندگی خودش رو که سالها همراه با مادرش و داخل یک اتوموبیل بوده تعریف میکنه و از جایی به بعد به دلیل سادگی و بی تجربگی این مادر و دختر، به نوعی در دام قاچاقچیان حمل اسحله میفتن و زندگی شون دستخوش تغییرات شدیدی میشه. از طرفی نویسنده دنیا رو از دریچه دید مادر ودختری ساده و زودباور روایت میکنه که خالی از لطف نیست. گوینده کتاب هم خیلی خوب و مسلط کتاب رو اجرا کردن.
مهناز کیان مهر
۱۴۰۳/۱/۷
داستان از دارای جذابیت و هیجان متوسط هست، محیط و موقعیت خوب بیان شده، اما به نظرم در بیان احساسات ضعیف عمل کرده و آن قدرها نمیشود فهمید شخصیت اصلی چه احساسی دارد. نویسنده به خوبی نشون داده، که چه طور افراد قربانی به راحتی در دام عشقی بی‌فرجام میفتن و در آخر نتیجه‌ای جز فاجعه نداره. جاهایی از داستان مبهم ماند، علت رفتار آقای هرگز برنگرد و همینطور رفتار مادر که چه طور یکدفعه از این رو به اون رو شد که اهمیتی به فرزندش ندهد. گوینده صداش خوب بود، اما به نظرم اگه از صدای جوانترین استفاده میشد، مناسب تر بود. در کل داستان متوسطی هست، اما خواندنش رو به همه کسانی که فرزند نوجوان دارند توصیه میکنم
کیومرث اردشیرزاده
۱۴۰۳/۱/۶
در نقد این کتاب، باید گفت که در این کتاب، با یکی از زیباترین و جذاب‌ترین کتاب‌های عصر معاصر روبه‌رو هستیم. مادر و دختری که علی‌رغم میل باطنی، زندگی به شدت عجیب و غریبی دارند که ممکن است از دور جالب به نظر آید؛ لکن در باطن، پر است از ترس و لرز ابدی. فرم روایی داستان به گونه‌ای است که مخاطب را به با خوبی خود همراه کرده به طوری که تا رسیدن به پایان داستان، حس کنجکاوی او فروکش نکند. در بطن این داستان، نقدهای ذکاوتمندانه‌ای نسبت به جامعه کنونی آمریکا و معضلات آن دیده می‌شود. در کلام نهایی، مواجهه با این اثر و رودر رویی با هوشمندی نویسنده به شدت توصیه می‌شود.
گلناز عالیان
۱۴۰۳/۱/۲۵
درود بر کتابراه عزیز.. شروع داستان تا جایی که پرل با خانم مکزیکی همراه نشده بود خوب بود ولی بعد از آن و بخصوص با آن پایان گنگ و نامفهوم دیگر جذابیتی نداشت.. به نظرم میشد شخصیت پرل را پرورش داد و سالهای آینده زندگی او را به تصویر کشید.. با اینکه روایت خانم اعتمادی یکنواخت بود ولی با آن حس غریبگی و و نداشتم برایم دوست داشتنی روان بود. شخصیت خواننده مکزیکی آمریکایی بنام سلنا پرز که در داستان راجع به آن صحبت شده کاملا حقیقی است و فیلم زندگی و ترور ایشان با بازی جنیفر لوپز ساخته شده. بطورکلی کتاب را پیشنهاد نمیکنم. پاینده باشید
مشاهده همه نظرات 236

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عشق و اسلحه

برای دریافت کتاب صوتی عشق و اسلحه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.