معرفی و دانلود کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر

عکس جلد کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر

در کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر شنونده‌ی سه قصه‌ی کوتاه ترسناک و هیجان‌انگیز خواهید بود، که همگی ذیل گونه‌ی ادبیِ چت استوری دسته‌بندی می‌شوند. گفتنی است که جمعی از صداپیشگان گویندگی داستان‌های کتاب حاضر را بر عهده داشته‌اند.

درباره کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر:

کشتی تفریحی بر روی آب در حال حرکت است؛ هوا دلپذیر، آبْ صاف و درخشان و بادْ موافق است. بر روی عرشه مسافران در حال خوش گذراندن و تماشا هستند. زنی نیز در گوشه‌ای سرگرم گفتگوی تلفنی با مرد محبوب خود است و برای او از ساعات خوشی که پشت سر گذاشته سخن می‌گوید. تا اینکه ناگهان، زن متوجه اتفاقی عجیب و باورنکردنی در اطراف خود می‌شود: «مسافرها غیبشون می‌زنه!»...

در کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر به سه داستان با عناوین «کشتی تفریحی»، «پارکینگ طبقاتی» و «دوست خیالی» گوش خواهید داد؛ آثاری دلهره‌آور که در قالب گفتگوی شخصیت‌های داستانی شکل گرفته و روایت شده‌اند.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر را به دوست‌دارانِ داستان‌های دلهره‌آور پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر می‌شنویم:

- دانیال... بیداری؟
- سلام. آره... چی شده؟
- می‌تونی بیای کمک من و زهرا؟ می‌تونیم بیاییم خونه‌ی تو؟
- چی شده؟ چه خبره؟
- خیلی ترسیدم.
- رضا برگشته؟ من هنوز باورم نمی‌شه می‌ری خونه‌ی اونا تا از بچه نگهداری کنی. حالا دوباره چی شده؟ چراغ‌ها رو خاموش و روشن می‌کنه؟ روی دیوار خط می‌کشه؟
- بهش گفتم نباید دیگه باهاش حرف بزنه. ولی بچه گوش نمی‌ده...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
کشتی تفریحی
6 دقیقه
پارکینگ طبقاتی
8 دقیقه
دوست خیالی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر
نویسنده
مترجممحمدعلی سراجق، پوریا جارچی، سپینود جلالی
راوینگار اسماعیلی، داریوش شمس، سید میثاق ابطحی، لیلا سلطانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر

برای دریافت کتاب صوتی کشتی تفریحی و چند داستان ترسناک دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.