معرفی و دانلود کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی

عکس جلد کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی

جیسون فرید و دیوید هاینمر هانسن در کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی ایده‌ی جدید و جالبی درباره‌ی افزایش کیفیت کار کردن از طریق کاهش کمیت مطرح می‌کنند. ایده‌ای که در نگاه اول ممکن است تنبل‌ها را خوشحال کند، اما حقیقت ماجرا به همین سادگی و سرراستی نیست...

درباره‌ی کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی

تصور رایج از پیشرفت بر این عقیده استوار است که برای دستیابی به نتیجه‌ی بهتر در هر کاری، لازم است به‌شکل تصاعدی ساعات زیادی را به آن اختصاص دهیم. بسیاری معتقدند به ثمر رساندن یک پروژه‌ی کاری سنگین، تنها از طریق ساعات طولانی کار کردن، جلسه‌های کاری بی‌شمار، ددلاین‌های نامنعطف، محبوس کردن خود در محیط کاری و دست کشیدن از خواب و استراحت و تفریح ممکن است. اما جیسون فرید (Jason Fried) و دیوید هاینمر هانسن (David Heinemeier Hansson) چنین نمی‌اندیشند. آن‌ها در کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی (It doesn't have to be crazy at work) مانیفستی ساختارشکنانه و جسورانه برای خلق یک فرهنگ کاری بدیع ارائه می‌دهند. «شرکت آرام» نامی است که آن‌ها برای این ایده انتخاب کرده‌اند. رویکرد آن‌ها مستقیماً هرج‌ومرج، اضطراب و استرسی را نشانه می‌گیرد که افراد بسیاری را در محل کار با مشکلات جدی روبه‌رو می‌کند و روزانه میلیون‌ها کارمند را آزار می‌دهد.

نویسندگان این کتاب معتقدند مواردی مانند کمبود خواب، بی‌وقفه کار کردن و حجم کاری بیش‌ از حد، که برای بسیاری از کارفرماها ارزش محسوب می‌شود، نه‌تنها سودبخش نیست بلکه سبب آسیب‌های جدی و کاهش بازدهی در کار می‌شود. پیشنهادی که آن‌ها ارائه می‌دهند درست مسیری خلاف این روش است. آن‌ها معتقدند در طول انجام یک پروژه، پس از آن که هیاهوی اولیه‌ی کار ته‌نشین شد، باید ساعات کاری مورد نیاز برای اتمام آن کاهش یابد، نه این که به‌طرز تصاعدی و دیوانه‌واری افزایش یابد و حتی زمان استراحت و فراغت را هم در خود حل کند و از بین ببرد.

آن‌ها برای این مدعا استدلال‌های خود را به‌طور مفصل ارائه می‌کنند و سپس پیشنهادات عملی و کاربردی‌شان را در این زمینه به مخاطبان خود عرضه می‌کنند. در نگاه اول ممکن است ایده‌ای که این دو نویسنده در این کتاب مطرح می‌کنند، به تن‌آسایی و سخت‌گیری نکردن و بی‌تلاشی قلمداد شود، اما حقیقت چیز دیگری است. آن‌ها معتقدند زمان باارزش‌ترین دارایی برای هر فرد و سازمان است و برای استفاده‌ی بهینه از این جواهر ارزشمند، پیشنهادات منحصربه‌فردی ارئه می‌دهند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی

- کتابی طنزآمیز، خوش‌خوان و ساختارشکنانه. شاید بتوان گفت بهترین کتاب در زمینه‌ی مدیریت است که امسال منتشر شد. (The Economist)

- هر فصل از کتاب ضربه‌ای عمیق و کاربردی به شما وارد می‌کند. عمیق، به این دلیل که با تصور رایج و پذیرفته‌شده در زمینه‌ی کسب‌وکار متفاوت است. و عملی، زیرا تقریباً هر آنچه که در آن توضیح داده می‌شود بلافاصله قابل اجرا است. (800-CEO-READ)

- به‌طور کلی، نویسندگان در این کتاب بدون به کار بردن اصطلاحات تخصصی، شیوه‌ی اداره‌ی بسیاری از کسب‌وکارهای امروزی را به چالش می‌کشند. (فایننشال تایمز)

کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در سازمانی مشغول به کار هستید، چه در مقام رهبر، کارفرما و گرداننده و چه در سمت کارمند، با شنیدن این کتاب صوتی دروازه‌ای جدید از بینش کاری به روی شما باز خواهد شد که از طریق آن می‌توانید کیفیت و راندمان سازمان خود را به‌طرز دیوانه‌واری افزایش دهید!

با جیسون فرید و دیوید هاینمر هانسن بیشتر آشنا شویم

جیسون فرید مؤسس یک شرکت خصوصی توسعه‌ی نرم‌افزار به ‌نام 37signals و یکی از نویسندگان کتاب پرفروش «بازنگری در کار» است. شعار او این است: «تا زمانی که پیچیده‌اش نکنی ساده است.» تا کنون شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان از او دعوت کرده‌اند تا درباره‌ی کارآفرینی، طراحی، مدیریت و نرم‌افزار سخنرانی کند.

دیوید هاینمر هانسن مدیر ارشد فناوری و برنامه‌نویس دانمارکی است. او در شرکت توسعه‌ی نرم‌افزار 37signals با جیسون فرید شراکت دارد و علاوه بر آن بنیان‌گذار یک شرکت اینترنتی به‌نام Basecamp در شیکاگو است که در زمینه‌ی نرم‌افزارهای مدیریت پروژه و خدمات ایمیل فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی می‌شنویم

ما خانواده نیستیم. شرکت‌ها دوست دارند بگویند که ما همه خانواده هستیم. نه، نیستید! ما در شرکت Basecamp‌ این‌طور نیستیم. ما همکاریم. اما این بدان معنا نیست که به یکدیگر اهمیت نمی‌دهیم یا در قبال هم ازخودگذشتگی نداریم. ما مراقب هم هستیم و به هم کمک می‌کنیم، اما خانواده نیستیم و هیچ کسب‌وکاری هم نمی‌تواند چنین ادعایی کند. علاوه بر این Basecamp کودک ما نیست؛ Basecamp محصول ماست. ما برای خلق محصولاتمان وقت می‌گذاریم و آن را عالی تولید می‌کنیم و نیازی به ازخودگذشتگی به‌خاطر آن نداریم. شما هم نیاز نیست این کار را برای کسب‌وکارتان انجام دهید. در حقیقت احتیاج نیست ما خودمان یا دیگران را فدا کنیم. ما افرادی هستیم که با هم کار می‌کنیم تا محصولی را بسیازیم. به آن افتخار می‌کنیم و همین کافی است. هر گاه مدیران درباره‌ی این موضوع صحبت کردند که شرکتشان واقعاً یک خانواده‌ی بزرگ است، مراقب باشید. انگیزه‌ی آن‌ها از بیان این عبارت معمولاْ محافظت و پشتیبانی و دوست داشتن بی قید و شرط شما نیست. همان‌طور که خانواده‌های سالم این‌طور هستند. انگیزه‌ی آن‌ها احتمالاً یک فداکاری یکطرفه است که بارش بر دوش شماست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی اول
نمونه‌ی دوم
1 دقیقه
پشت کتاب
4 دقیقه
سخن ناشر
3 دقیقه
پیشگفتار
1 دقیقه
مقدمه‌ی مترجمان
20 دقیقه
فصل اول: نخست - دیوانگی در کار
31 دقیقه
فصل دوم: جاه‌طلبی خود را محدود کنید
37 دقیقه
فصل سوم: از زمان خود محافظت کنید
44 دقیقه
فصل چهارم:‌ فرهنگتان را پرورش دهید / بخش یک
32 دقیقه
فصل چهارم: فرهنگتان را پرورش دهید / بخش دو
38 دقیقه
فصل پنجم: فرآیند خود را موشکافی کنید / بخش یک
28 دقیقه
فصل پنجم: فرآیند خود را موشکافی کنید / بخش دو
43 دقیقه
فصل ششم: مراقب کسب‌وکارتان باشید
4 دقیقه
فصل هفتم: واپسین - آرامش را انتخاب کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی
نویسنده،
مترجمسید محمد اعظمی نژاد، عزیز میردار
راویبهاره آقاداوود
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی

shadi shariati
۱۴۰۲/۱۱/۱۸
این کتاب به واقع توضیح داده دلیل عدم تمرکز در محیط کار چیه و تفاوت بین هوشمندانه کار کردن و کار کردن بی نتیجه رو گفته، و دیوید و جیسون از تجربیات استارت آپ شخصیشون گفتن که واقعا هم عالیه برای من که تازه وارد این حوزه هستم و باعث شناخت اصول اخلاقی کاری و فردی شدم. اما برای کسی که مبتدی هست لازمه چند سال اول کار‌اش رو زمان زیادی هوشمندانه کار کنه تا متخصص بشه و شرط اینکه موقع خرید کردن به قیمت نگاه نکنه اینکه موقع کار کردن هم به ساعت نگاه نکنه
Seyed Mehdi Sobhi
۱۴۰۱/۶/۲۶
خیلی‌های دیگه هم تو کشورمون مثل من ساعت‌های زیادی سر کار هستن و این کتاب به درستی میگه که کارهای زیاد استرس زا هستن و ذهن رو درگیر میکنن اما دلایل دیگه‌ای هم مثل بحث مالی و اضافه کار بخاطر درآمد بیشتر و دوری مسافت و مسائل دیگه هم هستن که متاسفانه دیگه وقتی نمیمونه به خودمون و کارهای خودمون برسیم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی

برای دریافت کتاب صوتی لازم نیست دیوانه وار کار کنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.