معرفی و دانلود کتاب صوتی مراقبه محض: تمرین‌هایی برای جان‌بخشی دوباره به زندگی

عکس جلد کتاب صوتی مراقبه محض: تمرین‌هایی برای جان‌بخشی دوباره به زندگی
قیمت:
۶۲۰۰۰ 31000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقبه محض و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مراقبه محض و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مراقبه محض: تمرین‌هایی برای جان‌بخشی دوباره به زندگی

دیپاک چوپرا، راهبر معنوی مشهور در کتاب صوتی مراقبه محض روشی نو را برای بهبود کیفیت زندگی آموزش می‌دهد. شیوه‌ی مراقبه‌ی او برخلاف سبک رایج، بر آینده تمرکز دارد و شما را برای دریافت روشنایی، نیکی و سعادت حقیقی آماده می‌سازد.

درباره‌ی کتاب صوتی مراقبه محض

دلایل بسیاری برای پرداختن به مراقبه وجود دارد. همانطور که جسم ما بعد از یک روز سخت به استراحت نیاز دارد و گه‌گاه لازم داریم از زندگی روزمره مرخصی بگیریم، روح نیز محتاج زمانی برای آرام گرفتن و تجدید قواست. عبادت و تمرینات جسمانی منظم هرکدام به نوعی گریزگاه روح هستند اما پاسخ اصلی این نیاز، مراقبه است. دیپاک چوپرا در کتاب صوتی مراقبه محض (Total meditation) راه برانگیختن شادی حقیقی را آموزش می‌دهد تا به زندگی خود جانی دوباره ببخشید.

گذشتگان ما از هزاران سال پیش به جایگاه و اهمیت مراقبه در زندگی آدمی پی برده‌اند اما چوپرا این اثر را نه براساس گذشته، بلکه با نگاه به آینده تالیف کرده. آموزه‌های او شما را در مسیر نور، زیبایی و نعمات الهی قرار می‌دهد تا بتوانید وجودتان را از درد و رنج پاک کنید. دستاورد مراقبه توانایی تصور سعادت واقعی است؛ یافتن قدرتی برای گشودن در نیکی‌ها تا سرانجام آنچه حقیقتا شایسته شماست را به دست آورید!

کتاب صوتی مراقبه محض راهنمایی است برای آنکه مراقبه را به بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل کنید. با انجام موفق این کار، می‌توانید اتفاقاتی را که تاکنون تجربه کرده‌اید از ریل تکرار خارج کنید و معجزاتی فراتر از انتظار برایتان رقم خواهدخورد. پس از شما دعوت می‌کنیم به ترجمه‌ی شیوای سمیه اسدپور از این اثر جذاب که توسط نشر راوشید منتشر شده است گوش فرا دهید.

کتاب مراقبه محض مناسب چه کسانی است؟

کسانی که برای یافتن آرامش راه‌های زیادی را طی کرده‌اند اما به نتیجه نرسیده‌اند، با این کتاب آرام و قرار خواهند گرفت و با تمرینات آن به زندگی خود جانی دوباره خواهند بخشید.

دیپاک چوپرا را بیشتر بشناسیم

چوپرا پزشکی‌ست که شعر می‌گوید، می‌نویسد و به ادبیات عرفانی و معنوی آگاه است. حتی مجله TIME دیپاک چوپرا را یکی از 100 قهرمان برتر قرن توصیف کرده است. وی بیش از 80 عنوان کتاب دارد و آثارش همیشه جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بوده‌ و به 50 زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند.

تفکرات و آثار چوپرا شهرت جهانی دارد؛ چراکه او را از بنیان‌گذاران درمان معنوی می‌دانند و همواره به نقش مهم و اثرگذار معنویت و خودشناسی برای درمان بسیاری از بیماری‌های جسمی و روحی معتقد است. درواقع دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) باور و عمل به قوانین معنوی را در دنیای مادی و ماشینی شده‌ی امروز الزامی می‌داند. «اکسیر، بازتاب سایه، جاده عشق، چگونه خدا را بشناسیم، جوان‌تر بمانید، عمر طولانی‌تری داشته باشید، در شادی پایدار زیستن، ذهن بی انتها، جسم پردوام و هفت قانون معنوی موفقیت» از معروف‌ترین کتاب‌های ترجمه شده او در ایران هستند.

در بخشی از کتاب مراقبه محض می‌شنویم

وقتی می‌بینید که حتی گرانمایه‌ترین و محبوب‌ترین اعتقادات شما چقدر عجیب هستند، در واقع چشمان شما به حقیقت گشوده می‌شود. اکنون آزاد هستید که باورهای اصلی خود را شکل دهید، این کاری است که بزرگسالان بالغ انجام می‌دهند. آن‌ها ارزش‌های شخصی خود را دارند و بر اساس حقایق واقعی و تجربه‌ی مستقیم قضاوت می‌کنند. آن‌ها بی‌جهت تحت‌تأثیر نظرات بی‌خود و غیرموثق قرار نمی‌گیرند. این موارد به لحاظ روانشناسی پیشرفت‌های خوبی هستند که با پشت سر گذاشتن باورهای واهی بدست آمده‌اند.

این باورها، ما را به پاسخ‌های جامع برای پرسش‌هایی می‌رسانند که ذاتاً نامعتبر و باورنکردنی هستند؛ مانند اینکه زندگی غیرمنصفانه است یا به دیگران نمی‌توان اعتماد کرد. زندگی همیشه تغییر می‌کند. به عنوان یک قاعده، هرگز عادلانه یا ناعادلانه نیست، بر حسب تجربه حتی به عنوان یک قاعده کلی هم محسوب نمی‌شود. به همین ترتیب، ‌هنگامی‌که با فرد غریبه‌ای ملاقات می‌کنید ممکن است کاملاً قابل‌اعتماد باشد یا یک دروغگوی دغلکار باشد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
سخن ناشر و مقدمه
77 دقیقه
مراقبه محض
63 دقیقه
زندگی شما، مراقبه شماست
68 دقیقه
اجازه دهید بدنتان شما را راهنمایی کند
42 دقیقه
اختلال گرفتار شدن
32 دقیقه
رفع گرفتاری
47 دقیقه
خودتوانمندسازی
59 دقیقه
هر روز بیدار
34 دقیقه
ده تمرین ساده
29 دقیقه
52 مانترا
38 دقیقه
دوره هفت روزه مراقبه - قسمت اول
49 دقیقه
دوره هفت روزه مراقبه - قسمت دوم
15 دقیقه
مراقبه ممتاز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مراقبه محض: تمرین‌هایی برای جان‌بخشی دوباره به زندگی
نویسنده
مترجمسمیه اسدپور
راویالهام محمدی
ناشر صوتیانتشارات راوشید
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۶۲۰۰۰ 31000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مراقبه محض

Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۱۰/۶
یک کتاب مربوط به مراقبه و خودآگاهی با تم علمی و مثال‌های پزشکی زیاد است. مطلب‌ها خیلی خوب هستند ولی خیلی کشدار و طولانی به نحوی که خسته کننده میشه. ترجمه ضعیف است به نحوی که چندین بار باید یک مطلب را گوش کنید تا شاید متوجه منظور نویسنده بشوید که البته شاید هم اصلا متوجه نشوید. صدای راوی اصلا مناسب متن نیست. بی احساس و تسلط نسبت به مطلب و حتی پر از اشتباه. نویسنده بر تمایز آگاهی از ذهن و جسم تاکید کرده که البته موضوع بسیار مهم و نسبتا جدید در تحقیقات است. کتاب‌های چوپرا خوبه ولی خیلی توضیحات اضافه داره. مطالب را خوب جمع بندی نمی‌کند.
امیر امیری
۱۴۰۱/۹/۱
باسلام. کاش نوشتاری کتابها رو هم بگذارید.
به نظر من بعضی کتاب‌ها، از جمله این کتاب طوطی وار توسط گوینده خونده میشن و اون تاثیرگذاری رو ندارن. ممنون میشم برا کتاب‌های صوتی، شکل نوشتاری کتابها رو هم بگذارین.
ارکیا اهنی
۱۴۰۱/۸/۲۳
قبل از مطالعه به قصد این خریدم که همراه با کتاب مراقبه کنم ولی بعد از یه بار خواندن متوجه شدم بایستی دوباره بخونم تا راه صحیح وعلت مراقبه رودرک کنم و در کل کتابهای این نویسنده بسیار عالیه حتما سایر کتابهای این نویسنده رو مطالعه کنید.
Jilla moghadam
۱۴۰۱/۸/۲۱
مطالب اموزنده ومفیده ولی گوینده در یه چارچوب خشک وکتابی حرف میزنه واحساس سخنرانی بهم دست میده دوست دارم گوینده دوستانه ومحاوره ایی حرف بزنه که احساس دوستی داشته باشم یعنی نرم ومعمولی
ناهید هجرتی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
دومین کتاب از کتاب دیپاک چوپرا هستش که من گوش دادم و‌ از کتابراه سپاسگزارم که صوتی شو در اختیارمون گذاشته کتاب خیلی مفیدیه مخصوصن بخش اخرش مراقبه‌ی محض فوق العاده مراقبه‌ی خوبیه
آرش ثقة الاسلام
۱۴۰۱/۱۱/۷
یه مقدار گوینده اخباری و بدون حس میخونه... ضمنا بهتر بود در پخش ۵۲ مانترا اصل مانتراها هم گفته میشد نه تنها معنیشون... چون آوای مانترا ست که مهمه
مقداد نصری
۱۴۰۱/۸/۲۴
برای کسانی که علاقه به مراقبه دارن بسیار عالی هستش پیشنهاد میکنم کتاب‌های دیگر در مورد مراقبه رو حتما بخونید تا آگاهی بیشتر و بهتر داشته باشید
نرگس راستی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶
کتاب خوبی هست اما متاسفانه گوینده خوب نیست و باعث میشه دوست نداشته باشی کتاب را گوش بدهی. خیلی از جاها خوب و درست کتاب را نخوانده.
Nc mohammadi
۱۴۰۱/۸/۱۴
از نظر من کتاب بسیار خوبیه با صدای بسیار گرم، هرکسی که به مراقبه علاقه داره از نظر علمی توضیح داده
من خیلی دوست داشتم
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۵/۹
علت مراقبه کردنو بازها یاداوری میکنه و در وجودیت ادم صلح. ارامش و سکونو بیدار میکنه خدارو باید درون ادما پیدا کرد
Sahar
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
کتاب عالی بود دکتر دیپاک چوپراهمه کتابهایشان عالی است ولی..... گویندگی کتابش کمی سخت و فهمیدنش سخت هست
H M
۱۴۰۲/۳/۲۷
کتاب عالیه خیلی کمک میکنه به درک مراقبه ولی مانتراهارو بهتر بود به سانسکریت هم میگفتید. تشکر
هدیه 🪴
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
چقدر کتاب خوبی بود تزریق روحم شد باید چند باره گوش بدم همیشه بس که عالیه
متشکرم
روشنک یزدانی
۱۴۰۲/۳/۳
روش مراقبه‌ی دیپاک چوپرا متفاوت از روشهای مراقبه‌ای بوده که تابحال یاد گرفتم.
F K
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
بسیار بسیار کتاب خوبی بود. خوانش رو هم خیلی دوست داشتم خیلی گرم و دلنشین
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مراقبه محض

برای دریافت کتاب صوتی مراقبه محض و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.