معرفی و دانلود کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل

عکس جلد کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل
قیمت:
۹۳,۶۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل

کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل به روزهایی می‌پردازد که ملفاریون و تیرانده سعی دارند کنار یکدیگر از سرزمین الف‌های شب در برابر ارتش هورد دفاع کنند. ریچارد ای. ناک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز این اثر را پیرامون تعدادی از محبوب‌ترین شخصیت‌های وارکرفت خلق کرده و با مهارتش در داستان‌سرایی تحسین شما را برمی‌انگیزد.

درباره‌ی کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل

اگر از دنبال‌کنندگان داستان‌های وارکرفت هستید احتمالا اسم دگرگونی یا کاتاکالیسم را شنیده‌اید. در این فرایند گروهی از افراد سودجو از عناصر زمین برای افزایش قدرت خود استفاده می‌کنند و به این‌ترتیب تغییراتی پیش‌بینی نشده در سیاره به وجود می‌آوردند، این اتفاق ساختار آزروث را کاملا تغییر می‌دهد و به همین دلیل از آن به اسم دگرگونی یاد می‌شود. مدت‌ها بعد از این واقعه نژادها هنوز برای دسترسی به منابع حیات با همدیگر رقابت می‌کنند که فجایع ناشی از این مبارزات در قلب کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل (Wolfheart) نوشته‌ی ریچارد ای. ناک قرار دارد.

در چنین شرایط نگران‌کننده‌ای سپاه هورد -نیروهای شر- تصمیم دارد به سرزمین الف‌های شب هجوم ببرد، جایی که مردمش تحت حمایت اِلون، خدای ماه زندگی آرامی دارند. ساکنین این سرزمین برخلاف اعضای هورد عمیقا به نیروهای طبیعی وابسته هستند و خود را خدمت‌گزار آن‌ها می‌دانند، لذا بعد از پی بردن به نقشه‌های شوم دشمن تصمیم به مقابله می‌گیرند. قدرتمندترین افراد این سرزمین یعنی تیرانده (کاهن اعظم ماه) و همسرش ملفاریون (دروید والامرتبه) و ویسپراِند می‌کوشند برای مقابله با دشمن قبایل را با هم متحد کنند اما این کار حتی از تصورشان هم دشوارتر است. رهبرهای دعوت شده به جلسه از حضور در جمع سر باز می‌زنند، مخالفان کوته‌نظر کارشکنی می‌کنند و در این وضع آشفته خطر نابودی هر روز به آن‌ها نزدیک‌تر می‌شود... .

در پایان شایان ذکر است کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل با ترجمه‌ی افشین اردشیری و توسط نشر صوتی ماه آوا در اختیار شما قرار گرفته است. برای تهیه نسخه‌ی چاپی این رمان دلهره‌آور نیز می‌توانید با انتشارات ویدا در ارتباط باشید.

درباره‌ی مجموعه‌ی وارکرفت

از اولین روزی که پرده‌ی نقره‌ای سینما بالا رفت و مردم شگفت‌زده را به مشاهده تصاویر متحرک دعوت کرد، بیش از یک قرن می‌گذرد. هنرمندان بسیاری ایده‌های درخشان خود را به روی صحنه بردند و فیلم‌هایی عظیم خلق شدند. بشر که تا آن لحظه برای اندیشیدن به زمان و مکان دیگر، ابزاری جز کلام نداشت ناگهان با جادویی مسحورکننده روبه‌رو شد. بعد از این محبوبیت وسیع رسانه تصویری، بازی‌های ویدیویی و کامپیوتری متولد شدند. آنچه از صفحه‌های نمایش پخش می‌شد تماشاگرانش را مفتون می‌کرد، پس تهیه‌کنندگان برای کسب سود بیشتر به اقتباس آثار بزرگ روی آوردند و کم‌کم این باور شکل گرفت که کتاب هرگز محبوبیت سابق را به دست نخواهد آورد. البته این پیش‌بینی اشتباه بود چرا که صنعت کتاب نیز به چاپ آثاری بر محور رسانه تصویری دست زد و مجموعه‌ کتاب وارکرفت (World of Warcraft) مثالی عالی برای این موضوع است.

اولین نسخه از بازی وارکرفت با نام «وارکرفت: ‌ارک‌ها و انسان‌ها» در سال 1994 به جهان معرفی گشت. خلاقیت و جذابیت داستان چشم‌های بسیاری را خیره کرد و باعث شد تا سال 1996 دو نسخه دیگر از آن منتشر شود. امروز که شما در حال مطالعه این سطور هستید (پاییز 1401) هجدهمین قسمت آن با عنوان «وارکرفت: سرزمین‌های سایه» توسط بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertainment) نیز در دسترس است. این علاقه‌ی جهانی باعث شد نویسندگان مختلفی تالیف رمان بر اساس شخصیت‌های وارکرفت را آغاز کنند.

اما وارکرفت دقیقاً درباره‌ی چیست؟

پاسخ دادن به این سوال راحت نیست چون نمی‌توان خط زمانی مستقیمی را برای این مجموعه تعیین کرد. از سال 2000 تاکنون بیشتر از سی جلد براساس وقایع این دنیای تخیلی به تحریر درآمده و حداقل هفت نویسنده در تالیف آن مشارکت داشتند. بازی‌ها و رمان‌ها نیز در طول این بیست و دو سال الهام‌بخش و گاه رقیب یکدیگر بودند چون علاقه‌مندان بازی‌ها مشتاقانه به سمت داستان‌ها ‌جذب می‌شدند و طرفداران کتاب‌ها ناگهان پتانسیل خود برای گیمر شدن را کشف می‌کردند. در نتیجه‌ این وقایع، صنعت ساخت بازی و چاپ به گونه‌ای درهم آمیخته شد که موارد مشابه اندکی را می‌توان مانند آن یافت.

انتشار هر نسخه جدیدی از وقایع وارکرفت در قالب‌های گوناگون بعد جدیدی به آن می‌افزود. قلم‌های متفاوت نویسندگان، اقتباس‌های سینمایی و وجود نسخه‌های متعدد از بازی دلایلی هستند که توصیف وارکرفت را دشوار می‌سازند. اگر بخواهیم موضوعی را به‌عنوان هسته‌ی اصلی این مجموعه برگزینیم قطعا نبرد خیر و شر خواهد بود. با وجود شخصیت‌های خاکستری متعدد، بیشتر افراد داستان را به سادگی می‌توان در گروه «آدم خوب‌ها» و «آدم بد‌ها» قرار داد (صرف نظر از اینکه بسیاری از شخصیت‌ها انسان نیستند!) وجود روایتی که مجموعه‌ی وارکرفت براساس دست‌نوشته‌های ناتمام جی. آر. آر. تالکین (J. R. R. Tolkien) خالق مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها به وجود آمده هم این ادعا را تقویت می‌کند چون ستایش خصایلی مانند فداکاری، مبارزه، سختکوشی قهرمان‌دوستی و چهارچوب‌های اخلاقی مشخص را به وضوح می‌توان در داستان مشاهده کرد.

برای جمع‌بندی، مجموعه‌ی وارکرفت روایت داستانی با جهان‌های موازی بسیار و نبردهایی است که میان نیروهای شیطانی حریص و مدافعان اخلاقمند اتفاق می‌افتد. اگر طرفدار ژانر فانتزی-حماسی هستید از مطالعه‌ی این روایت‌ها لذت می‌برید و قهرمان ایده‌آل خود را در آن خواهید یافت، زیرا به لطف تعدد نویسندگان و خلاقیت‌های کم‌مانندشان شخصیت‌های جذاب بسیاری در این سری کتاب حضور دارند!

از این دنیای فانتزی تا امروز سه مجموعه‌ی «وارکرفت»، «نبرد باستانیان» و «وقایع جنگ» منتشر شده است. بیست و یک جلد دیگر هم تحت عنوان «جهان وارکرفت» تالیف شده که هر کدام برشی از زمان و گوشه‌ای از دلاوری‌های جنگجویان را به تصویر می‌کشند.

اقتباس از مجموعه‌ی وارکرفت

ساخت فیلمی سینمایی براساس داستان‌های وارکرفت در سال 2006 آغاز شد و حاصل آن در سال 2016 به اکران درآمد. بازیگرانی مانند تراویس فیمل، بن فاستر، پائولا پاتون و دومینیک کوپر در آن هنرنمایی کردند. گفتنی است که این اثر نمرات خوب و متوسطی را از منتقدان دریافت کرد و حدود پانصد میلیون دلار در سطح جهان فروش داشت.

کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این داستان صوتی را به تمام دنبال‌کنندگان ژانر فانتزی، به‌ویژه طرفداران دنیای وارکرفت توصیه می‌کنیم.

با ریچارد ای. ناک بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی آمریکایی-انگلیسی یکی از شناخته‌شده‌ترین مولفان مجموعه‌ی وارکرفت است. شش جلد از رمان‌های او در این دنیای تخیلی می‌گذرند و شهرتی جهانی برایش به ارمغان آورده‌اند. جالب است بدانید ریچارد ای. ناک (Richard A. Knaak) خالق چند داستان مستقل نیز هست که از آن‌ها می‌توان به «King of the Grey»، «Ruby Flames» و «Rex Draconis» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل می‌شنویم

ملفاریون لرزید. نمی‌دانست چه مدت بی‌هوش بوده است فقط می‌دانست زمان زیادی بوده؛ دست‌کم یک روز یا بیشتر. دروید درحالی‌که به آرامی متوجه افرادش می‌شد مشکلی پیچیده‌تر را دریافت. او اصلا نمی‌توانست بدنش را حس کند. حالتی داشت که گویی در هیبت زمردین خود است درحالی که می‌دانست اینطور نیست و هنوز در دنیای فانی است نه در رویای زمردین. ناگهان در سرش صدایی مانند کوبیدن طبل پیچید. ملفاریون تلاش کرد خود را آرام کند و صدا کاهش یافت. او در بند کسی بود، کسی که چیزهایی درباره‌ی توانایی‌های درویدها می‌دانست.

ملفاریون با احتیاط شروع به باز کردن چشمانش کرد، ابتدا آرام و وقتی درد درون سرش بیشتر نشد آن‌ها را کاملا باز کرد. چیزی که دید آن بود که چند پا بالاتر از زمین است. ملفاریون تلاش کرد سرش را برگرداند اما ضربان درون سرش برگشت با این تفاوت که این‌بار با درد شدیدی همراه بود، شبیه آنچه که پیشتر تجربه کرده بود. دروید اعظم مجبور به بستن چشمانش شد. وقتی درد آرام شد چشمانش را باز کرد و تلاش کرد تا جایی که دید محدودش اجازه می‌داد روبه‌رویش را نگاه کند... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
58 دقیقه
بخش اول
61 دقیقه
بخش دوم
63 دقیقه
بخش سوم
54 دقیقه
بخش چهارم
60 دقیقه
بخش پنجم
61 دقیقه
بخش ششم
67 دقیقه
بخش هفتم
77 دقیقه
بخش هشتم
65 دقیقه
بخش نهم
76 دقیقه
بخش دهم
80 دقیقه
بخش یازدهم
82 دقیقه
بخش دوازدهم
62 دقیقه
بخش سیزدهم
80 دقیقه
بخش چهاردهم
25 دقیقه
بخش پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل
نویسنده
مترجمافشین اردشیری
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل

amin zoghi
۱۴۰۲/۷/۲۳
کتاب که خوب خوبه ولی نظرم راجب خواننده ضعیف حتی مصوت‌ها رعایت نشده مشخصه با پیشینه شخصیت‌ها نا آشناس کاشکی کسی که حداقل این مجموعه رو دوست داره و براش مهمه انجام میداد راوی گریو
mani eslami
۱۴۰۲/۴/۲۵
به نظر من این قسمت هیجانش از قسمت‌های دیگه کمتر بود و خیلی خوب به مبارزات پرداخته نشده بود البته باید بگم که به تنهایی کتاب زیبایی هستش ولی از قسمت‌های دیگه یکم ضعیفتره
حسین
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
عالی بود کیف کردم مخصوصا موقع پیاده روی می‌چسبه و من پیشینه‌ای از این سری بازی‌ها و هیرو هاش داشتم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل

برای دریافت کتاب صوتی وارکرفت: گرگ دل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.