معرفی و دانلود کتاب صوتی پنج زبان عشق: پنج نشانه خانواده سرشار از عشق

عکس جلد کتاب صوتی پنج زبان عشق: پنج نشانه خانواده سرشار از عشق
قیمت:
85800 تومان - 9.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پنج زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پنج زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پنج زبان عشق: پنج نشانه خانواده سرشار از عشق

چگونه می‌توان رابطه‌ای صمیمانه و محبت‌آمیز با اعضای خانواده داشت؟ گری چاپمن، نویسنده و مشاور ازدواج، در کتاب صوتی پنج زبان عشق راهکارهایی را به شما یاد می‌دهد که با کمک آن‌ها بتوانید خانواده‌ای پرمهر و سرشار از محبت داشته باشید.

درباره کتاب صوتی پنج زبان عشق:

شاید در اطرافیان خود کسانی را دیده باشید که وضعیت خانوادگی‌شان به شکلی است که گویی یکدیگر را نمی‌شناسند. اصلاً به نظر شما چیزی به اسم روابط خانوادگی عاشقانه وجود دارد؟ بله اگر بتوانید الگوی سالمی در درون خانواده‌تان بسازید، قادر خواهید بود یک خانواده سرشار از عشق داشته باشید. اما این الگوها چه هستند؟

کتاب پنج زبان عشق: پنج نشانه خانواده سرشار از عشق (Five Signs of a Loving Family) ویژگی‌های لازم برای تحقق یک خانواده پر از عشق و محبت را برمی‌شمرد. در هر بخش از این کتاب یکی از ویژگی‌ها لازم برای ساختن خانواده‌ای دوست‌داشتنی را یاد می‌گیرید. گری چاپمن با ارائه راهکارهای عملی سعی کرده به شما کمک کند تا بتوانید عشق را وارد روابط خانوادگی‌تان کنید.

ازجمله موضوعاتی که در این کتاب به آن‌ها اشاره می‌شود می‌توان به «صمیمیت بین زن و شوهر»، «والدین تعلیم‌دهنده»، «کودکان مطیع» و «شوهرانی که مدیرانی عاشق هستند» اشاره کرد. نویسنده این کتاب که سال‌ها است به‌عنوان سخنران و مشاور روابط به مردم کمک می‌کند، مجموعه کتاب‌های پرفروشی با نام «5 زبان عشق» منتشر کرده است.

با شنیدن این کتاب قادر خواهید بود زندگی خانوادگی خود را متحول سازید و یک زندگی آرام همراه با عشق را تجربه کنید. چاپمن عقیده دارد از ویژگی‌های مهم یک خانواده پایدار خدمت، عشق، رهبری، آموزش و اطاعت هستند. او در کتاب صوتی پنج نشانه خانواده سرشار از عشق راهکارهای عملی را برای کمک به هر یک از اعضای خانواده در پرورش این ویژگی‌ها معرفی می‌کند.

کتاب صوتی پنج زبان عشق مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید زندگی شاد و پر از آرامشی داشته باشید و رابطه‌ای مناسب با اعضای خانواده‌تان برقرار کنید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

گری چاپمن را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده و کشیش مشهور در سال 1938 و در کارولینای شمالی متولد شد. او مدرک لیسانس خود را در رشته هنر و مدرک کارشناسی ارشدش را در رشته انسان‌شناسی از کالج ویتون دانشگاه ویک فارست دریافت کرد. گری چاپمن (Gary Chapman) نخستین کتاب خود به نام «پنج زبان عشق» را برای اولین‌بار در سال 1992 به انتشار رساند که بیش از 11 میلیون نسخه فروش رفت.

این کتاب همچنان به طور مداوم در 5 کتاب برتر نیویورک‌تایمز قرار می‌گیرد و در فهرست پرفروش‌ها قرار دارد. از جمله کتاب‌های دیگر وی می‌توان به «پنج زبان عشق همسران»، «5 زبان عشق برای نوجوانان»، «پنج زبان عشق کودکان»، «راه‌حل برد - برد برای اختلافات زناشویی» و «کاش پیش از طلاق می‌دانستم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی پنج زبان عشق می‌شنویم:

در دنیای یونان و روم باستان، چرخ دوم ارابهٔ پرورش فرزند، پایدیا یا تربیت فرزند نامیده می‌شد. این تربیت آموزش را نیز شامل می‌شد. اما تاکید آن بیشتر بر عمل و اقدام والدین بود. مفهوم اصلی عبارت بود از وجود والدینی که با اتخاذ گام‌های مثبت جهت هدایت کودک در مسیر صحیح به طور دائم باعث رشد و پرورش او می‌شود. درحالی‌که تعلیم بر پرورش کودک از راه کلمات تاکید می‌کرد، تربیت بر آموزش از طریق عمل تاکید داشت.

همان‌طور که در فصل هشت خاطرنشان شد، این دو همیشه با هم مطرح می‌شوند. به این دلیل است که من واژهٔ ارابه را دوست دارم؛ زیرا هر دو چرخ باید با هم و در یک‌جهت بچرخند. تربیت مؤثر کودک نه‌تنها کلمات خردمندانه لازم دارد، بلکه اعمال مثبت و راهنمایی کودک از راه عملی را نیز لازم دارد. این یعنی مادر یا پدری که صبورانه دست کودک را می‌گیرد و نوشتن الفبا را به او می‌آموزد.

ترکیب آموزش شفاهی و عمل صبورانه نه‌تنها به کودک دانش می‌دهد، بلکه شهامت سعی کردن را نیز به او می‌بخشد. همین آموزش و تربیت عملی است که ما می‌خواهیم در این فصل به‌تفصیل به آن بپردازیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مقدمه
11 دقیقه
بخش یک: بیگانه‌ای در خانواده
13 دقیقه
بخش دو: از درد به لذت، یک سفر شخصی
34 دقیقه
بخش سه: خدمت کردن؛ عیار عظمت و بزرگی
23 دقیقه
بخش چهار: پرورش نگرش خدمت
32 دقیقه
بخش پنج: اهمیت صمیمیت
43 دقیقه
بخش شش: درک صمیمیت در زندگی زناشویی
51 دقیقه
بخش هفت: بسط صمیمیت در زندگی زناشویی خودتان
10 دقیقه
بخش هشت: حفظ هردو چرخ ارابه
19 دقیقه
بخش نه: روغن عشق
53 دقیقه
بخش ده: چالش تعلیم خلاق
30 دقیقه
بخش یازده: چالش تربیت مداوم
27 دقیقه
بخش دوازده: پرورش مهارت‌های تعلیم و تربیت در خودتان
57 دقیقه
بخش سیزده: اطاعت یک واژه منفی نیست
26 دقیقه
بخش چهارده: به کودکانتان بیاموزید که به دیگران احترام بگذارند
25 دقیقه
بخش پانزده: موهبت احترام
61 دقیقه
بخش شانزده: شوهر به عنوان یک مدیر عاشق
47 دقیقه
بخش هفده: پدر به عنوان یک مدیر عاشق
21 دقیقه
بخش هجده: مهارت‌های مدیریتی خودتان را ارزیابی کنید
63 دقیقه
بخش نوزده: فقط برای شوهران
47 دقیقه
بخش بیست: فقط برای زنان
9 دقیقه
گفتار پایانی
11 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پنج زبان عشق: پنج نشانه خانواده سرشار از عشق
نویسنده
مترجمسیمین موحد
راویمحمد خاوری
ناشر چاپینشر ویدا
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
85800 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پنج زبان عشق

شیما کاردان
۱۴۰۲/۴/۲۴
کتاب خیلی کاربردی هست و صرفا باید بهش عمل کرد. به نظرم مطالعه‌ی این کتاب برای همه‌ی کسانیکه میخان خانواده تشکیل بدن ضروری هست.
مهران رشیدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
عالی گری چاپمن خودش یه عاشق واقعیه که تونسته همچین کتابی رو بنویسه ازش لذت بردم و این کتاب حتما باید خونده بشه
zh@ha
۱۴۰۲/۱/۳۱
بسیار عالی، ساده و روان
به نظرم هر زوج جوانی باید بخونه مخصوصا قبل از بچه دار شدن،،
Morteza Seifi
۱۴۰۱/۶/۲۲
نگاهتون رو به زندگی تغییر میده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پنج زبان عشق

برای دریافت کتاب صوتی پنج زبان عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.