معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی

اورول ویلسون در خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی به شما نکاتی را می‌آموزد که به یاری‌شان می‌توانید در مقام فروشنده سرسخت‌ترین مشتری‌ها را نرم و راضی به خرید نمایید و برعکس در مقام مشتری، بدقلق‌ترین خریداران را مجاب به تخفیف دادن کنید!

درباره خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی:

درباره‌ی همه‌چیز می‌توان چانه زد! هیچ جواب «نه»ای را نباید جدی گرفت! اینها دو آموزه‌ی اصلی اورول ری ویلسون‌ (Orvel Ray Wilson) در خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌زنی هستند؛ دو آموزه‌ای که اگر جدی‌شان بگیرید و سرسری از آنها عبور نکنید، می‌توانید ظرف مدتی کوتاه، کسب و کار خود را از این رو به آن رو کنید.

نخست در مقام فروشنده، باید بدانید که هر مشتری‌ای قلق خاص خود را دارد؛ نباید در مواجهه با پاسخ منفی سرخورده شوید و دست از تلاش بکشید. کالا و خدمات شما (هر چه که باشد)، نیازمند تبلیغ و عرضه‌ی خاص خود است. ویلسون تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهد که شما را در جهت شناخت بهترین روش در عرضه‌ی محصولاتتان یاری می‌کند؛ اما مهم‌تر از این، او جزئی‌ترین مسائلِ دخیل در روند مذاکره را نیز به شما یاد می‌دهد. به نحوی که پس از گوش دادن به این اثر، پیشاپیش خود را پیروز هر مذاکره‌ای خواهید دانست!

نکته‌ی جذاب دیگر درباره سمینار صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌زنی این است که محتوای آن همانقدر که برای فروشندگان سودمند است، به کار خریداران نیز می‌آید. زیرا اورول ویلسون در آن با طنزی خاص اصول چانه زدن هنگام خرید را هم به شما یاد داده است!

خلاصه که اگر برای پول و سرمایه‌ی خود ارزش قائلید و خواهان استفاده‌ی بهینه از آن هستید، این سخنرانی تقریباً دو ساعته از اورول ویلسون را از دست ندهید.

خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام خریداران و فروشندگان کالاها و خدمات مناسب و سودمند است.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

با اورول ویلسون بیشتر آشنا شویم:

وی سخنران، مربی و نویسنده‌‌ای معتبر در حوزه‌ی تجارت و اصول مذاکره است. او تاکنون مشاور بسیاری از شرکت‌های بزرگ تجاری در سرتاسر جهان بوده و برای کارکنان بسیاری از آنها سمینارهای آموزشی گوناگون برگزار کرده است. ویژگی بارز سبک آموزشی ویلسون اسفاده از طنز و شوخی‌ برای بهتر جا انداختن مطالب جدی و مهم است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی می‌شنویم:

حتی اگه در موضع ضعف هم باشید، هیچ‌وقت نباید از مذاکره کردن ناامید باشید و این کار رو انجام ندید. مثلاً تو خیابون رانندگی می‌کنی و پلیس جلوت رو می‌گیره. «راننده‌ی خودروی شخصی، بزن کنار توقف کن.» بعد می‌گه می‌دونی چرا جلوتو گرفتم؟ می‌گم بله به خاطر اینکه چراغ زرد بود و من شدم، و اینطوری اون قبول کرده من قرمز رو رد نکردم... این هم یه جور چونه‌زنیه دیگه. خب باید چی کار می‌کردم؟

اتفاقی که میفته اینه که من در مورد موقعیت اون پلیس، بد فکر نمی‌کنم و من با این حرفم کل موضوع رو تونستم عوض کنم. خب چراغ چه رنگی بود؟ زرد بود. اون باید منو به خاطر عبور از چراغ قرمز جریمه می‌کرد اما حالا به خاطر چراغ زرد بهم اخطار می‌ده. اوووم... به نظر من که ایده بسیار خلاقانه بود. و این نشون می‌ده شما در جایگاهی که شاید از اون پلیس پایین‌تر هم بودید تونستید در مذاکره‌تون موفق باشید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
53 دقیقه
سمینار مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌زنی (قسمت یک)
48 دقیقه
سمینار مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌زنی (قسمت دو)

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی
نویسنده
مترجملیلا نظری
راویمهدی قاسمی
ناشر صوتی دید مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی

Morteza Nasiri
۱۴۰۲/۸/۲۱
خلاصه کتابی از مذاکرات پارتیزانی است که نیاز هر بازاریابی است یادگیری تکنیک‌های آن.
شهریار قاسمی
۱۴۰۱/۷/۱۹
کتاب بدی نیست ولی تکنیک‌های آنچنانی نداشت
ابوذر نصیری
۱۴۰۱/۷/۱۷
کتاب خوب و در حد متوسطه من گوش دادم و زیاد باهاش حال نکردم
سهراب محمدی
۱۴۰۱/۳/۲۳
بسیار عالی و مورد استفاده می‌باشد..
متشکرم
مهدی تعمیری اسکویی
۱۴۰۰/۹/۲۰
هم گوینده هم کتاب بسیار مزخرف بود. مخصوصا گوینده.
Majidreza
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
کوتاه مفید و کاربردی
mohsen Kianpour
۱۴۰۱/۸/۱۷
عالیه مخصوصا دوبله بسیار خوبش
abolfazl parsia
۱۴۰۱/۶/۲۱
کتاب خوب و مناسبی بود
على شهرود رهور
۱۴۰۱/۶/۱۱
اموزنده وکاربردى است
محمد صلواتی
۱۴۰۲/۹/۱۲
مطالب و لحن عالی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مذاکره چریکی و تکنیک‌های کاربردی چانه‌ زنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.