معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟

تندخوانی یکی از شیوه‌های متعارف مطالعه است که یادگیری شیوه‌ی صحیح آن نیازمند هوش و حافظه‌ای قابل توجه است. در خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟ روش‌های این تکنیک مطالعه را یاد می‌گیرید. علیرضا مرادی مطالب این اثر را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟

علیرضا مرادی از خلال مقالاتی که از سایت هاو کن یو برگرفته و آن‌ها را در خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟ گردآوری نموده است، به مهارت تندخوانی می‌پردازد و تکنیک‌هایی را بررسی می‌کند که می‌توانید برای خواندن بهتر و سریع‌تر از آن‌ها استفاده کنید.

به نظر می‌رسد میزان اطلاعاتی که مغز ما در طول روز پردازش می‌کند در حال افزایش است، از ایمیل‌ها و وب سایت‌های محل کار گرفته تا رسانه‌های اجتماعی، اخبار، کتاب‌ها و مجلات در خانه؛ بسیاری از ما برای دریافت سریع‌تر این اطلاعات بر خود فشار و بار مسئولیتی احساس می‌کنیم تا بتوانیم «در جریان بمانیم» و تصمیمات آگاهانه بگیریم.

چه در حال خواندن کتاب‌های درسی باشید و چه مشغول پرسه در لابه‌لای سطرهای روزنامه‌ای روی پیشخوان دکه، مطالعه می‌تواند کاری خسته‌کننده و فرسایشی باشد. خود را به تندخوانی عادت دهید تا مطالعه‌تان را با سرعت و لذت بیشتری انجام دهید. سریع‌تر خواندن ممکن است منجر به کاهش درک شما از مطلبی که مطالعه می‌کنید بشود، اما با تمرین‌های حرفه‌ای می‌توانید این تأثیر منفی را از بین ببرید. تندخوانی فقط مهارتی برای افزایش سرعت بیان کلمات در دقیقه نیست؛ بلکه شما را تشویق می‌کند تا اعتماد به نفس خود را در تعاملات خود با دیگران بالا ببرید و با حضور ذهن و چابکی بیشتری زندگی کنید.

اکنون در این خلاصه کتاب صوتی برخی از مهارت‌هایی که می‌توانید برای تسریع در مطالعه از آن‌ها استفاده کنید، در اختیار شما قرار می‌گیرند. این اثر به همت نشر صوتی نوین کتاب گویا تهیه و منتشر شده است و آن را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید شیوه‌های آزموده و امتحان‌پس‌داده‌ی تندخوانی را یاد بگیرید، شنیدن این خلاصه کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟ می‌شنویم

صدای درون خود را متوقف کنید. زمانی که کوچک بودیم یاد گرفتیم که با صدای بلند، تک‌تک کلمات را برای خود از روی کتب و غیره بخوانیم. اما با گذشت زمان کم‌کم این عادت از سرمان افتاد و به میل به مطالعه و زمزمه‌ی آن در درون خود خو گرفتیم. هرچند این مورد بدون مشکل به نظر می‌رسد، اما باید بگوییم که مشکل اینجاست که چشم‌های ما لغات و جملات را به‌مراتب سریع‌تر از صدای درون ما تشخیص می‌دهد. که همین مورد به کند شدن شما در مطالعه می‌انجامد. پس در اولین قدم می‌بایست صدای درون خود را به هنگام مطالعه برای همیشه کنار بگذارید. دیگر لازم نیست هرآنچه را که می‌خوانید، در درون خود مجدد زمزمه کنید. در ابتدا این کار شاید کمی سخت به نظر برسد ولی با کمی تمرکز و تمرین و البته انجام ورزش‌های ذهنی مانند مدیتیشن این کار به‌راحتی امکان‌پذیر می‌شود. شاید باورتان نشود ولی همین کار ساده که البته شاید کمی زمان‌بر باشد به‌راحتی سرعت مطالعه‌ی شما را طی چند روز دو یا حتی سه برابر می‌کند. تنها لغات مهم را با چشم خود اسکن کنید. مورد دیگری که به شما در دوران کودکی آموزش داده شد و موجب کند شدن شما می‌شود، دقت بر روی لغت به لغت متن یا کتاب و مقاله است که کار درستی نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟

علی فروغی
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب مفیدی بوده و میتواند کمک حال در مطالعه و درک بیشتر مطلب در زمانی کوتاه باشد که این مشکل عموم مردم ما میباشد و بکار بردن تکنیکهای معرفی شده تاثیر به سزایی در راندمان مطالعه میتواند داشته باشد لذا جای تشکر و قدردانی دارد سپاس
Fahimeh
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
عالی توی یک کلمه
راستش اصلا فکر نمیکردم خوب باشه چون هم تعداد فایل هم قیمتش پایین بود ولی چیزی شبیه میکروکتاب که توی زمان کم اطلاع رو انتقال میده کار میکنه یه سری مطالبش یاد اوری و یسری دیگه بطور خلاصه اموزش داره
نفیسه مقدم پور
۱۴۰۲/۸/۲۲
راستش شاید چون خلاصه کتاب بود خوشم نیومد و باید کاملش رو بخونم، چون نکات گفته شده خیلی ساده و‌ معمول بود و متد خاصی رو یاد نمیده
محمد دهقان
۱۴۰۲/۹/۱۰
کتاب برای من که اطلاعات پایه‌ای رو نداشتم مفید بود و بنظرم متناسب با زمانیکه گذاشتم برداشت خوبی بهم داد. تشکر
نگار افشاری
۱۴۰۲/۹/۱۲
اطلاعات خیلی سطحی و کمی ارایه داد انتظارم چیری دیگری بود
مهران محمدی
۱۴۰۲/۹/۱
تا جایی که شنیدم برای من مفید و کاربردی بود
مجتبی بذرافشان
۱۴۰۲/۸/۲۵
به نظرم ارزش گوش کردن دارد
لایک
Bahman Vatankhah
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
اطلاعات سطحی نسبت به کتاب‌های تخصصی
سعید درزمان
۱۴۰۲/۱۱/۷
خلاصه و مفید بود
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه سریع و تند بخوانیم و از یاد نبریم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.