معرفی و دانلود کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی: راهنمای گام به گام راه‌اندازی، مدیریت و بازاریابی کسب و کارهای اینترنتی

عکس جلد کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی: راهنمای گام به گام راه‌اندازی، مدیریت و بازاریابی کسب و کارهای اینترنتی
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی: راهنمای گام به گام راه‌اندازی، مدیریت و بازاریابی کسب و کارهای اینترنتی

فرصت طلایی راه‌اندازی تجارت آنلاین را از دست ندهید! کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی، نوشته‌ی علی خادم الرضا، با زبانی ساده چگونگی راه‌اندازی آسان و کم‌هزینه‌ی کسب‌وکارهای آنلاین و همچنین ساخت وب‌سایت‌های موفق را آموزش می‌دهد. نویسنده با معرفی مدل‌ها، استراتژی‌ها، تکنیک‌ها و روش‌های بازاریابی اینترنتی، بینش لازم و مسیر صحیح حرکت را برای موفقیت در این کسب‌وکار جدید همراه با آموزش مهم‌ترین، کاربردی‌ترین و اثربخش‌ترین ایده‌ها و مطالب ترسیم می‌کند.

درباره‌ی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

با پیشرفت فناوری‌ها و گسترش شبکه‌های اجتماعی، راه‌اندازی کسب‌وکارهای اینترنتی، به بازارهای جهانی رونق بخشیده و خریدوفروش، یا عرضه‌ی کالا و خدمات به شیوه‌های سنتی را کنار زده است. مشهورترین نمونه‌ی این مدل کسب‌وکار، فروشگاه اینترنتی آمازون (Amazon) است که پس از سه دهه، ارزش سهامش به بیش از هزار میلیارد دلار رسیده و بالغ بر یک میلیون نفر نیز در آن کار می‌کنند. خرید کالا از سایت‌هایی مثل آمازون، علاوه بر مزیت‌هایی مانند صرفه‌جویی مالی و زمانی، و افزایش سرعت و اطمینان، امکان مقایسه‌ی سریع و دقیق میان محصولات، آگاهی از نظر سایر مصرف‌کننده‌ها و درگیرکردن مشتری با انواع برنامه‌های فروش را فراهم می‌کند؛ بنابراین، این روزها می‌توان به‌جای حضور در محلی ثابت و در زمانی مشخص، با تلفن همراه خود وارد فضای کسب‌وکار اینترنتی شد. این شیوه، مزایای بسیاری دارد؛ برای مثال، هزینه‌ی راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی معمولاً کمتر از شیوه‌ی سنتی است، و چون محدودیت جغرافیایی ندارد، بازار هدف نیز بسیار گسترده‌تر خواهد بود. همچنین این سبک کسب‌وکار می‌تواند فرصت‌های شغلی بیش‌تری ایجاد کند و باعث کاهش میزان بیکاری شود. در این مدل کاری، تبلیغات متنوع‌تر و هزینه‌ی آن کمتر است؛ بااین‌حال، ورود به این عرصه نیز همچون همه‌ی کسب‌وکارها، نیازمند آگاهی و برخوردار بودن از دانش و اطلاعات ضروری درباره‌ی استراتژی‌ها و تاکتیک‌های تجارت است. علی خادم الرضا در کتاب جعبه‌ابزار کارآفرینی اینترنتی، به شکل کاربردی به ویژگی‌های کسب‌وکارهای آنلاین می‌پردازد و دلایل کم‌رنگ‌شدن نقش کسب‌وکارهای سنتی را برمی‌شمرد.

او سپس با بیان برخی مزیت‌های کارآفرینی و کسب‌وکار اینترنتی مانند چرخه‌ی زمانی کوتاه تولید تا فروش کالا، هزینه‌ی بسیار پایین راه‌اندازی، کارآفرینی در منزل، بازاریابی اینترنتی هدفمند و هوشمند، ارزیابی آسان، تغییرهای سریع و راحت در کسب‌وکار، و شبکه‌ی گسترده‌ی همکارها؛ یکی از مهم‌ترین امتیازهای کسب‌وکار اینترنتی را افزایش گرایش عمومی مردم به خرید آنلاین عنوان می‌کند. سپس با اشاره به مشکل رفت‌وآمد به محل کار در شهرهای بزرگ، صرفه‌جویی در زمان را یکی دیگر از مزیت‌های کسب‌وکارهای آنلاین می‌خواند. علی خادم‌الرضا در ادامه‌ی کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی، پیشنهاد می‌کند که به‌جای صرف هزینه‌ی زیاد برای طراحی سایت از طریق شرکت‌های توسعه‌دهنده، می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهای سایت‌ساز رایگان، به‌آسانی یک سایت فروش کالا راه‌اندازی کرد. نویسنده در این فصل به توضیح نکته‌های مهم در مرحله‌های راه‌اندازی وب‌سایت اینترنتی می‌پردازد و از نام و دامنه‌ی سایت، تا اجاره و پسوند دامنه، و گرفتن فضای میزبانی (host) را برای خواننده توضیح می‌دهد. او در فصل‌های بعدی کتاب، به‌صورت کامل، اجزا و قسمت های اصلی یک وب سایت موفق، و استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی اینترنتی را شرح می‌دهد و دست‌آخر نیز جمع‌بندی مختصری را از مطلب‌های ارائه‌شده در اختیار خواننده می‌گذارد.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی نوشته‌ی علی خادم‌الرضا را انتشارات برآیند منتشر کرده تا افراد جویای فعالیت در شغل‌های اینترنتی، بتوانند با مطالعه‌ی آن، به پیش‌زمینه و درکی صحیح‌تر از چگونگی راه‌اندازی کسب‌وکار خود برسند.

کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به افرادی که قصد دارند یک کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنند، یا محصول خود را در فضای آنلاین به فروش برسانند، پیشنهاد می‌شود.

با علی خادم‌الرضا بیش‌تر آشنا شویم

علی خادم‌الرضا متولد 1363 است و در زمینه‌ی آموزش کارآفرینی و مدیریت، بازاریابی و استراتژی کسب‌وکار فعالیت می‌کند. او عضو آکادمی تخصصی مدیریت استراتژیک ایران است و مدرک مدیریت فردی و کسب‌وکار از QAL انگلستان را در رزومه‌ی خود دارد. از علی خادم‌الرضا مقاله‌ها و کتاب‌هایی درباره‌ی مدیریت کسب‌وکار منتشر شده که ازجمله بهترین آن‌ها می‌توان به «جعبه‌ابزار کارآفرینی»، «کارآفرینی کماندویی» و کتاب حاضر اشاره کرد.

در بخشی از کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی می‌خوانیم

اشتباهی که بسیاری از صاحبان سایت انجام می‌دهند این است که چون سایتشان برای خودشان کاملاً آشناست، گمان می‌کنند برای بازدیدکنندگانشان نیز این‌گونه است، در صورتی که در بسیاری از موارد بازدیدکنندگان سایت مشکلات فراوانی با خوانایی سایت‌ها دارند. همین عامل به تنهایی نقش زیادی در از دست رفتن مشتریان بالقوه دارد، چراکه در دنیای پررقابت و شلوغ امروزی، معمولاً هر شخص در آن واحد در چندین صفحه از چندین سایت مختلف در حال جست‌وجو و مطالعه است. اگر این شخص در چند ثانیه نتواند ساختار کلی سایت و فعالیت شما را متوجه شود، از سایت شماخارج می‌شود. طبق آمار کلی بین‌المللی، شخصی که برای اولین بار وارد خانه‌ی سایتی می‌شود تنها 7 ثانیه در آن سایت باقی می‌ماند. بنابراین وظیفۀ شما به‌عنوان مدیر سایت این است که با طراحی برگه‌ی خانه‌ی زیبا، خوانا، ساده و ساختارمند، شخص بازدیدکننده را در کم‌ترین زمان ممکن متوجه فعالیت خود و به صفحات موردعلاقه‌اش راهنمایی کنید. باید بتوانید آن شخص را دعوت به اقدامی کنید، مثلاً اینکه مقاله‌ای را مطالعه کند، محصولی را ببیند، در ازای عضویت سریع، یک فایل صوتی یا تصویری یا کتاب الکترونیک مفید دریافت کند و.... خلاصه اینکه، هدف اول نگه داشتن هرچه طولانی‌تر شخص در سایت، هدف دوم، هدایت او به سایر صفحات سایت و هدف نهایی (در بازدید اول) دریافت آدرس ایمیل او در مقابل عضویت یا دانلود چیزی است.

در گذشته بیشتر سایت‌ها در برگه‌ی خانه‌ی خود دارای سه ستون عمودی بودند. دو ستون کناری در چپ و راست و یک ستون یا بدنه‌ی اصلی در مرکز. وب‌سایت‌ها در ستون مرکزی آخرین مقالات، محصولات و مهم‌ترین آیتم‌های خود را به نمایش درمی‌آوردند. در ستون‌های کناری نیز، دسته‌ها و بخش‌های مختلف سایت در قالب منو‌های مشخص قرار داشتند. اما امروزه بیشتر سایت‌های زیبا و کارآمد، برگه‌ی خانه‌ی ساده‌ای دارند.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
مقدمه‌ی نویسنده
فصل اول: چرا کسب و کار اینترنتی؟
فصل دوم: آستین ها را تا مچ بالا بزنید!
فصل سوم: اجزا و قسمت های اصلی یک وب سایت موفق
فصل چهارم: بازاریابی اینترنتی
فصل پنجم: مدل ها و استراتژی های بازاریابی اینترنتی
فصل ششم: تکنیک ها و روش های بازاریابی اینترنتی
سخن پایانی
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی: راهنمای گام به گام راه‌اندازی، مدیریت و بازاریابی کسب و کارهای اینترنتی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات برآیند
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-600-6466-60-6
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی

برای دریافت کتاب جعبه ابزار کارآفرینی اینترنتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.