معرفی و دانلود کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز

عکس جلد کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز
قیمت:
74000 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز

داستانی مهیج و پرماجرا برای علاقه‌مندان ژانر پلیسی و جنایی! ژرژ سیمنون، استاد رمان‌های کارآگاهی، در کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز شما را با معمایی شگفت‌انگیز روبه‌رو می‌کند. مگره، افسر کارکشته‌ی فرانسوی آماده است تا با روش خاص خود، از پرونده‌ی جنایتی دیگر پرده بردارد.

درباره‌ی کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز

همه چیز با پیام‌های عجیبی درمورد «پیتر لتونیایی» آغاز می‌شود. ابتدا سازمان بین‌المللی پلیس اطلاع می‌دهد که پیتر از برمن خارج شده است. در پیام بعدی گفته می‌شود که او درحال رفتن به آمستردام و سپس بروکسل است. خبرها بازهم ادامه دارند و اینبار مأموران پلیس هلند اطلاع می‌دهند که پیتر درحال ورود به پاریس است. یعنی همان جایی که مگره به‌عنوان افسر پلیس مشغول به کار است. مگره پس از دریافت آخرین خبر به ایستگاه را‌ه‌آهن می‌رود تا از پیتر استقبال کند اما...

اگر با سری کتا‌ب‌های معمایی مگره آشنا باشید حتما می‌توانید حدس بزنید که قرار است ژرژ سیمنون (Georges Simenon) در کتاب مگره و مرد اسرارآمیز (Maigret and the emigmatic Left) روایت پرهیجان دیگری از تعقیب‌و‌گریز پلیس‌ها و تبهکاران به شما ارائه کند.

پیتر یک کلاهبردار بین‌المللی است که به هر کجا سفر کرده توانسته از دست پلیس بگریزد. مگره امید دارد با ورود او به راه‌آهن پاریس بتواند دستگیرش کند اما این اتفاق هرگز رخ نمی‌دهد. تنها چیزی که نصیب مگره و پلیس فرانسه می‌شود جسد پیتر است که به دلایل نامعلومی به قتل رسیده! با این حال جست‌و‌جو ادامه پیدا می‌کند. مگره به هر کجا که فکر می‌کند ممکن است اثری از پیتر باشد سر می‌زد. از این طریق به چندین نفر برخورد می‌کند که شباهت زیادی به این تبهکار دارند. اینجاست که مگره باید با شم کارآگاهی خود پیتر واقعی را از شخصیت‌های بدلی تشخیص بدهد.

از زمانی که ژرژ سیمنون نخستین جلد مجموعه کتاب‌های مگره را به چاپ رساند تاکنون، بسیاری از مخاطبان داستان‌های جنایی در سراسر جهان شیفته‌ی شخصیت و منش این افسر پلیس شده‌اند. مردی کم‌حرف، تیزبین، باهوش و البته به نظر دیگران عجیب و کمی دیوانه که در رمزگشایی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی تبحر بالایی دارد. ضرباهنگ تند وقایع که خاصیت داستان‌های پلیسی است، در کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز نیز به چشم می‌خورد و بر جذابیت آن افزوده است. شنیدن اثر حاضر به شما این فرصت را می‌دهد که همگام با مگره، یکی‌یکی سرنخ‌ها را دنبال کنید تا به رد و نشانی از پیتر حقیقی برسید؛ جست‌و‌جویی سرگرم‌کننده برای مشتاقان رمان‌های کارآگاهی...

فائزه اسکندری این داستان را به فارسی ترجمه کرده و نشر هرمس نیز آن را به چاپ رسانده. کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز را با صدای محمدرضا رجبی و به همت نشر صوتی رادیو گوشه می‌شنوید.

اقتباس سینمایی از کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز

تاکنون سه مجموعه‌ی تلویزیونی به نمایش درآمده که در یکی از قسمت‌های خود به ماجراهای این رمان پرداخته‌اند:

  • در سال 1963 به زبان انگلیسی و با هنرپیشگی روپرت دیویس
  • در سال 1967 در کشور هلند
  • محصول کشور فرانسه در سال 1972 به کارگردانی ژان ریچارد

کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز برای چه کسانی مناسب است؟

به داستان‌های جنایی و رمان‌های پلیسی علاقه دارید؟ عاشق هیجان هستید؟ باید بگوییم بهترین فرصت ممکن پیش روی شما قرار گرفته. کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز داستانی نفس‌گیر و از موفق‌ترین کتاب‌های معمایی است.

با ژرژ سیمنون بیشتر آشنا شویم

ژرژ سیمنون در 13 فوریه‌ی سال 1903 در بلژیک به دنیا آمد. پدر او حسابدار یک شرکت بیمه بود و ژرژ رفتار سردی با او داشت. ژرژ سیمنون هم‌زمان با جنگ جهانی اول تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان به پایان رساند. همچنین او فعالیت‌های ادبی خود را در 16سالگی و در تحریریه‌ی یک روزنامه‌ی محلی آغاز کرد. این نویسنده‌ی بلژیکی رمان‌های مختلفی در ژانر پلیسی و جنایی نوشت و از این طریق به شهرت و ثروت فراوانی رسید. از بهترین کتاب‌های او می‌توان به «مگره و دیوار سنگی» و «نامزدی آقای ایر» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز می‌شنویم

مگره تکان نخورد. بعضی‌ها طاقتشان طاق شده بود. زن جوانی که پالتو‌ خز بلندی بر تن داشت و فقط پاهایش در جوراب نازک بدن‌نمایی دیده می‌شد، بی‌قرار قدم می‌زد و کفش‌های پاشنه‌بلندش روی آسفالت صدا می‌داد. ولی مگره بی‌حرکت ایستاد. با آن هیکل گنده و شانه‌های ستبر. سایه‌ی بزرگی روی زمین انداخته بود. مردم هلش می‌دادند، ولی از جایش تکان نمی‌خورد.

نقطه‌ی زردرنگی از دوردست ظاهر شد. چراغ قطار بود. سر‌و‌صدای باربرها و جارو‌جنجال فضا را پر کرد. مسافران آهسته‌آهسته به سمت خروجی می‌آمدند.

حدوداً دویست نفر از جلو مگره رد شدند تا اینکه در میان جمعیت ‏مرد ریزجثه‌ای دید که پالتو چهارخانه‌ی سبزی به تن داشت. دوخت و رنگ پالتو بدون شک اسکاندیناویایی بود. مرد عجله‌ای نداشت. سه باربر دنبالش افتاده بودند و نماینده‌ی هتل مجللی در شانزه‌لیزه جلوتر از او بود و چاپلوسانه راه را برایش از می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
17 دقیقه
فصل اول
30 دقیقه
فصل دوم
14 دقیقه
فصل سوم
17 دقیقه
فصل چهارم
15 دقیقه
فصل پنجم
15 دقیقه
فصل ششم
18 دقیقه
فصل هفتم
16 دقیقه
فصل هشتم
14 دقیقه
فصل نهم
16 دقیقه
فصل دهم
15 دقیقه
فصل یازدهم
12 دقیقه
فصل دوازدهم
18 دقیقه
فصل سیزدهم
15 دقیقه
فصل چهاردهم
14 دقیقه
فصل پانزدهم
14 دقیقه
فصل شانزدهم
14 دقیقه
فصل هفدهم
5 دقیقه
فصل هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز
نویسنده
مترجمفائزه اسکندری
راویمحمدرضا رجبی
ناشر چاپینشر کتاب هرمس
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
74000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز

mohammad navazeni
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب خیلی کند پیش رفت. نتونستم با کارگاه ارتباط بگیرم. خیلی اتفاقات هیجان انگیز‌نداشت. در کل خیلی خوشم نیومد. ‌ولی نویسنده خیلی خوب تونسته بود شخصیت جدی و یخی کاراگاه رو بهمون نشون بده 🌹
محسن حسینی
۱۴۰۲/۳/۲۸
آثاری که در رادیو گوشه ارائه میشن رو خیلی دوست دارم قبلا شوایک به گویندگی فوق العاده جناب کلانتری رو گوش دادم و خیلی به دلم نشست اون اجرا. خوشحالم که کیفیت همه چی عالیه تو این اثر هم
زهره محمودی
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
لحن گوینده عالی و داستان هم بسیار خوب بود. بطور کلی مگره تفاوت مهمی با بقیه کارآگاهان دارد و آن هم رویکرد بسیار انسان دوستانه‌اش است که در این کتاب هم زیاد دیده میشد.
مهرداد مصطفوی
۱۴۰۲/۴/۲۲
کتاب خوبی بود ولی عالی نبود ذوق زده نشدم برای سرگرمی و وقت گذروندن خوب بود چیزی نبود که آخرش بگم واو و به کسی توصیه ش کنم
کیان
۱۴۰۲/۱/۱۱
داستان بد نبود، ولی در فصل آخر جمع‌بندی و پایان ضعیفی داشت! 🤔
راوی بسیار خوب و روان کار رو انجام داد... 👌🏼
رویا +
۱۴۰۱/۱۲/۲
برای من کتاب خسته کننده‌ای بود. فکر نمی‌کنم در آینده کتاب دیگری از مجموعه داستان‌های مگره را خریداری و گوش کنم.
فروزان
۱۴۰۲/۵/۱۰
ماجراهای کارآگاه مگره و روش حل معماهای جنایی جالبه و اجرای صوتی کتاب عالی بود
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۱/۱۲/۳
داستان خوبی بود اما نه انقدر جذاب که مایل به شنیدن بقیه مجموعه‌اش باشم
ممنون
زاها م
۱۴۰۲/۱۱/۱
نتونستم با داستان و کارآگاه ارتباط بگیرم، خوشم نیومد.
فاطمه اسدی
۱۴۰۲/۲/۲۳
خیلی کتاب گنگ و نا مفهومی بود اصلا آدم رو جذب نمیکرد
رحمان نیک ایین
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
گوینده صدای خوبی داره. ‌اما سرعت روایت خیلی بالاست... سررشته داستان گم میشه
شهرام مظلوم بالنگاه
۱۴۰۲/۶/۲۸
عدم انسجام و تفکیک در گفتار
فاطمه دباغ
۱۴۰۱/۱۲/۳
زیبا در ژانر معمایی
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز

برای دریافت کتاب صوتی مگره و مرد اسرارآمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.