معرفی و دانلود کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی

عکس جلد کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی
قیمت:
۲۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی

کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی نوشته امیلی پست، پگی پست، آنا پست و دانیل پست‌سنینگ، نکات و جزئیاتی که برای حضور در مکان‌های عمومی و نحوه رفتار در این مکان‌ها لازم است بدانید را شرح می‌دهد. این اثر یکی از جلدهای مجموعه راهنمای جامع آداب معاشرت است.

انسان به طور ذاتی و غریزی علاقه‌مند به حضور در جمع‌ها و گروه‌ها است، به خصوص که بخشی از شخصیت افراد در همین جمع‌ها و تعاملاتشان شکل می‌گیرد. مکان‌های عمومی باعث فراهم شدن زمینه‌های ارتباط با دیگران و محیط می‌شوند.

حضور در این مکان‌های عمومی و چگونگی برخورد و رفتار در آن‌ها نشانگر شخصیت و میزان آشنایی شما با آداب اجتماعی است.

امیلی پست (Emily Post) در مجموعه آداب معاشرت به مواردی که لازم است در زندگی روزمره و در جمع‌های کوچک و بزرگ آن‌ها را رعایت کنید اشاره می‌کند.

حضور در جامعه و مکان‌های عمومی امری جدانشدنی از زندگی روزمره است، بنابراین ضروری است برای حضور مؤثر در این مکان‌ها برخی نکات را بدانید و از آداب مخصوص در مکان‌های عمومی آگاه شوید. کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی شما را با این نکات آشنا می‌کند.

با مجموعه کتاب‌های فست‌بوک با مدت زمان کوتاه 20 دقیقه‌ و حتی اندکی کمتر، شما می‌توانید در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کنید و گزیده‌ای از بخش‌های مهم کتاب اصلی را در اختیار داشته باشید. با استفاده از فست‌بوک‌ها شما از اطلاعات مفید و مختصر در زمانی کوتاه بهره‌مند می‌شوید.

در بخشی از کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی می‌شنویم:

در این مکان‌ها شاید کسی شما را نشناسد ولی به هر حال نامرئی نیستید پس کمی درباره تصویری که مردم از شما می‌بینند فکر کنید. حواستان به بلندی صدایتان باشد. کمتر با موبایلتان حرف بزنید. مراقب حرف دهانتان باشید. اگر آیینه لازم دارید دنبال توالت بگردید. بی‌سروصدا آدامس بجوید. از محیط‌ زیستان محافظت کنید. تف نکنید. فقط در مکان‌های تعیین شده سیگار بکشید. ته‌سیگارتان را روی زمین نیندازید.

وقتی در صفی گرفتار شده‌اید، وقتی نوبت‌تان رسید آیا مدارک لازم را به همراه دارید یا نه؟ تا زمانی که پابه‌پای صف جلو می‌روید می‌توانید خودتان را با فعالیت‌هایی که مزاحمتی برای دیگران ایجاد نمی‌کند سرگرم کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
آداب رفتار در مکان‌های عمومی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی
نویسنده، ، ،
مترجممریم تقدیسی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی

Hoori
۱۴۰۲/۴/۱۰
بنا به تایم کوتاهی که داره نکات خوبی رو میگه. البته من بیشترش رو رعایت میکنم.
بنظرم اینطور مطالب برای نوجوان‌ها خیلی مناسب هست که تجربه کمتری دارند. البته منم تجربه آداب نشستن تو لیموزین رو نداشتم و یاد گرفتم که اگر پیش اومد، چطور رفتار کنم و از اینکه اجازه بدم درب رو برام باز و بسته کنند لذت ببرم😉☺️
شبنم دلشاد
۱۴۰۱/۱۱/۳
خیلی خوب بود چقدر نکات کوچک هست که واقعا باید رعایت کرد تا موفقیت‌های اجتماعی بزرگ دست بیابیم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی

برای دریافت کتاب صوتی آداب رفتار در مکان‌های عمومی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.