معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟: نکات و تکنیک‌های رانندگی در شب

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟: نکات و تکنیک‌های رانندگی در شب
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟: نکات و تکنیک‌های رانندگی در شب

رانندگی در شب برای برخی رانندگان انتخاب و برای عده‌ای دیگر اجبار است. علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟ مطالبی را گردآوری و ترجمه کرده است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خطرات ناشی از رانندگی در هنگام شب را کاهش دهید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟

علیرضا مرادی در خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟ راهکارهای مناسب و مفیدی را در اختیار کسانی که رانندگی در شب را انتخاب می‌کنند، قرار می‌دهد. مطالب این خلاصه کتاب از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه شده‌اند.

رانندگی در شب دشواری‌ها و مخاطرات خود را به همراه دارد. با این حال عده‌ای با این کار حسی قدرتمند از آرامش را تجربه می‌کنند و برخی حتی به چشم تجربه‌ای مراقبه‌وار به آن می‌نگرند، و عده‌ای دیگر به فراخور شرایط یا شغلشان چاره‌ای جز رانندگی در تاریکی شب ندارند. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که دید در شب را برای رانندگان مشکل می‌سازد، نور ناشی از چراغ‌های وسایل نقلیه‌ی دیگر است. چراغ‌های جلو، نور بالا و چراغ‌های مه شکن برای کمک به دید رانندگان در شب طراحی شده‌اند، اما می‌توانند اثرات نامطلوبی نیز ایجاد کنند. تابش خیره‌کننده‌ی نور می‌تواند موجب حواس‌پرتی و حتی نابینایی موقت بخشی از چشم شود و حوادث خسارت‌باری را رقم بزند.

تاریکی جاده و خستگی مغز دو عامل مهم دیگر در آمار تصادفات جاده‌ای به شمار می‌آیند. در سیاهی جاده ممکن است نتوانید علائم راهنمایی و رانندگی، وسایل نقلیه‌ی دیگر و حیوانات رهگذر را به‌درستی ببینید. همچنین ممکن است هنگام رانندگی در طول شب بدن شما نیازمند استراحت باشد و مغزتان به دیگر اندام بدنتان فرمان خواب صادر کند. به همین دلیل است که آمار تصادف در طول شب به‌طرز قابل توجهی بیشتر از حوادث جاده‌ای روزانه است.

علیرضا مرادی مطالب این اثر را از مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده، و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را در قالب خلاصه کتاب صوتی تهیه و منتشر نموده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر رانندگی در طول شب انتخاب شماست یا به دلایلی مجبورید در تاریکی شباهنگام در جاده‌ها برانید، شنیدن این کتاب صوتی را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟ می‌شنویم

تحرک و رفت‌وآمد حیوانات در شب چند برابر می‌شود و علاوه بر تمام تابلوها، موانع، پیچ‌های جاده و خودروهای دیگر، می‌بایست حواستان به حرکت و رفت‌وآمد این حیوانات هم باشد. چرا که به‌راحتی می‌توانند باعث بروز و ایجاد سانحه شوند. معمولاً بهترین روش تشخیص این حیوانات، انعکاس نور چراغ‌های خودرو از چشمان این حیوانات است که از فواصل دور می‌توانید آن‌ها را تشخیص داده و از بروز حادثه جلوگیری کنید. چنانچه شما با حیوانات بزرگ مواجه شدید، مطمئناً ادامه‌ی رانندگی می‌تواند یک خطر بزرگ به حساب بیاید. در کمترین زمان سعی در توقف خودرو داشته باشید. البته به‌صورت ایمن. دقت کنید که این حیوانات با مشاهده‌ی چراغ‌ها به‌سرعت جذب آن‌ها می‌شوند و ممکن است حتی به سمت شما حرکت کنند و البته شاید برخی فرار کنند. چنانچه حیوان کوچک است، ناچار جان خود و سرنشینان را به جان این حیوانات ترجیح داده و مسیر را ادامه دهید و از هر گونه تغییر مسیر یکباره خودداری کنید. به هر حال با توجه به جثه‌ی حیوانات هرچه سریع‌تر تصمیم بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چگونه در شب رانندگی کنیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟: نکات و تکنیک‌های رانندگی در شب
نویسنده
مترجمعلیرضا مرادی
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟

امیرحسین اقبالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
زیاد نکاتی که ندونیم رو نداشت درکل هرکسی این نکات رو میدونه برای من که مفید نبود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه در شب رانندگی کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.