معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم

یک فیلم عالی چه مسیری را طی می‌کند تا به مرحلهٔ نمایش می‌رسد؟ فرانکلین لئونارد مدیر تولید فیلم آمریکایی، در خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم؟ درمورد شغلش و تأثیری که در تحول صنعت سینما گذاشته صحبت می‌کند. این فایل صوتی از یکی از سخنرانی‌های این فیلمساز در «تدتاک» برگرفته شده است.

درباره خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم:

شاید تابه‌حال این تجربه را پشت سر گذاشته باشید که بعد از دیدن فیلمی تغییر و تحولی در شما ایجاد می‌شود و با دیدگاهی متفاوت به جهان می‌نگرید. به‌ویژه بعد از دیدن یک فیلم خوب، می‌توانید این تغییر را در درون خود احساس کنید. اما فکر می‌کنید چقدر طول می‌کشد که یک ایده خام اولیه به فیلمی خوب و اثرگذار تبدیل شود؟ انتخاب این که چه داستان‌هایی بر روی پرده سینما بروند با چه کسی است؟

بسیاری از مواقع انتخاب فیلمی که بتواند در گیشه فروش رود با همفکری مجموعه‌ای از افراد انجام می‌شود. فرانکلین لئونارد عقیده دارد تعداد زیادی نمایشنامه وجود دارند که هیچ‌وقت ساخته‌ و پرداخته نشدند. چون شانس دیده‌شدن نداشتند. او در سخنرانی خود به اسم چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم؟ (How i accidentally changed the way movies get made) درمورد نحوه یافتن فیلمنامه مناسب برای ساخت یک اثر هنری صحبت می‌کند.

او برای مدت زیادی هیچ فیلمنامه خوبی دریافت نمی‌کرد. چیزی به ناامیدی‌اش نمانده بود اما تصمیم عجیبی گرفت. آن هم این بود که به‌جای ناامید شدن، در مسیر ساخت فیلم‌ها تغییری اساسی ایجاد کند. او این تصمیم را گرفت و در آن موفق شد. در این سخنرانی درمورد مسیر موفقیتش و نحوه رسیدن به جایگاه کنونی خود صحبت می‌کند.

خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم مناسب چه کسانی است؟

اگر به سخنرانی‌هایی پیرامون صنعت سینما و فیلمنامه‌نویسی علاقه دارید، شنیدن این فایل صوتی می‌تواند برایتان مفید و لذت‌بخش باشد.

با فرانکلین لئونارد بیشتر آشنا شویم:

این مدیر تولید فیلم آمریکایی عمده شهرت خود را به خاطر ایجاد جنبش «لیست سیاه» به دست آورد. او در این جنبش هرساله درمورد مشهورترین و دوست‌داشتنی‌ترین فیلمنامه‌هایی صحبت می‌کند که هنوز تولید نشده‌اند. فرانکلین لئونارد (Franklin Leonard) مدتی به‌عنوان مدیر توسعه در شرکت‌های Overbrook Entertainment و Universal Pictures فعالیت کرد.

وی در حال حاضر به‌عنوان مشاور در BoomGen Studios و Plympton مشغول به کار است. فرانکلین همچنین در هیئت‌مدیره داستان‌نویسان جوان فعالیت می‌کند. این مدیر تولید برجسته در جشنواره‌هایی مثل ساندنس، تورنتو و گواناخواتو و جوایز ادبی مرکز PEN عضو هیئت داوران بوده است. فرانکلین لئونارد همچنین نماینده و سخنران اجلاس جهانی کارآفرینی کاخ سفید در سال 2015 در نایروبی، کنیا بود.

جوایز و افتخارات فرانکلین لئونارد:

- یکی از 40 رهبر نوظهور در مجله بلک اینترپرایز
- یکی از 100 فرد تاثیرگذار آفریقایی - آمریکایی
- یکی از خلاق‌ترین افراد خلاق در تجارت توسط شرکت Fast
- دریافت جایزه آفریقایی در سال 2015
- دریافت جایزه دستاورد ویژه انجمن منتقدان فیلم آمریکا (AAFCA)

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم می‌شنویم:

هرکسی روش خودشو برای حل این مشکلات داره. اکثرا به دفاتر بزرگ اتکا می‌کنن و فرض رو بر این میذارن که اگه استعداد بزرگی وجود داشته باشه تا الان جذب یکی از این دفاتر شدن و به موانع ساختاری که همون اول کار جلوی افراد و می‌گیره و نمی‌ذاره به این راحتی به این دفترا وارد شن توجه نمی‌کنن. یه عدهٔ دیگه‌ای هم مدام با هم مقایسه می‌کنن که چی خوندن و کدومشون خوب بود و خیال می‌کنن گروهی که دارن بهترین و فعال‌ترین و خوش‌سلیقه‌ترینه.

بقیه هم سعی می‌کنن که همه چیز رو بخونن اما همونطور که گفتم غیرممکنه. اگه سالی پونصدتا فیلمنامه هم بخونید خیلیه اما با این حال درصد کمی از فیلمنامه‌های موجوده. ساختارش شبیه تریاژه. وقتی تو تریاژ هستید ناخودآگاه می‌رید سمت کلیشه‌هایی که وجود داره. اینکه فیلم کمدی راجع به یه زن جوون با مشکلات بارداریه نمیفروشه.

اینکه داستان یه نوجوون هندی تو بازار داخلی یا هرجای دیگه‌ای جز خود هند موفقیت‌آمیز نیست. اینکه تنها منبع فیلم‌های موندگار و موفق یه گروه کوچیک از نویسنده‌ها هستن که از قبل مسیرشون رو برای کار و زندگی تو هالیوود پیدا کردن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
بخش یک
6 دقیقه
بخش دو
5 دقیقه
بخش سه
6 دقیقه
بخش چهار
6 دقیقه
بخش پنج

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم
نویسنده
مترجمپوریا جارچی
راویرضا خاکی زمانی
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی علمی و آموزشی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه اتفاقی مسیر ساخت فیلم‌ها را تغییر دادم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.