معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟

تک والد شدن می‌تواند دورانی سخت و طاقت‌فرسا در زندگی شما رقم بزند؛ زیرا مجبور هستید فرزندان خود را به‌تنهایی و بدون حمایت شریک زندگی خود بزرگ کنید. بهار خرم در خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟ راهکارهای مفیدی را برای تسهیل این دوران بغرنج و بحرانی در زندگی به شما ارائه می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟

بسیاری از ما قصد نداریم فرزندان خود را به‌تنهایی بزرگ کنیم، اما گاهی شرایط زندگی به نحوی رقم می‌خورند که این امر اجتناب‌ناپذیر می‌شود و لاجرم اتفاق می‌افتد. والدین مجرد گاهی ممکن است نیازهای خود را قربانی کنند و در عوض احتیاجات فرزند خود را در اولویت قرار دهند. اما تغییر الویت‌بندی‌ها پس از جدایی تنها کاری نیست که باید برای داشتن یک خانواده‌ی تک‌والد موفق انجام دهید. در خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟ راهکارهایی برای ساختن یک خانواده‌ی مستقل بدون حضور دیگر والد فرزند یا فرزندانتان ارائه شده است.

برای ایفا کردن نقش یک تک والد به بهترین نحو ممکن، لازم است خود را به دانش و مهارت گسترده‌ای در بسیاری از زمینه‌ها مجهز کنید. در سبک زندگی تک والدی، فرزند شما احتمالاً با چالش‌های بسیاری روبه‌رو خواهد شد. بخش زیادی از مسئولیت رفع و رجوع این چالش‌ها بر عهده‌ی شماست اما پیش از آن که بتوانید به دیگران کمک کنید، باید در وهله‌ی اول خودتان در شرایط روانی مناسبی قرار بگیرید. در این خلاصه کتاب صوتی مروری داریم بر مواردی که سبب می‌شوند در این سبک زندگی به‌عنوان والد، موفق عمل کنید.

ممکن است در شرایطی قرار بگیرید که مجبور باشید علاوه بر رتق‌وفتق کارهای روزمره، با عواقب فروپاشی خانواده و از دست دادن شریک زندگی نیز کنار بیایید. در چنین شرایطی اغلب اوقات احساسات و رفاه عاطفی شما در انتهای لیست اولویت‌هایتان قرار می‌گیرد. این رفتار ممکن است طبیعی باشد. با این حال پرداختن به خود برای ادامه دادن زندگی و کنار آمدن با فرزندپروری به‌تنهایی ضروری است.

بهار خرم مطالب این خلاصه کتاب صوتی را از خلال مقالات سایت هاو کن یو گردآوری و ترجمه کرده است. این اثر در مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی قرار دارد و نشر صوتی نوین کتاب گویا آن را تهیه و منتشر کرده است. خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟ را با صدای کاوه یانقی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی

مجموعه‌ی چگونه‌های دست‌یافتنی اطلاعات مهم و باارزشی را در زمینه‌های مختلف به شما ارائه می‌کند. از جمله موضوعاتی که به آن‌ها پرداخته می‌شوند، می‌توان به موفقیت در زندگی شخصی و کاری، سلامت جسم و روان و رشد و توسعه‌ی فردی اشاره کرد. نکته‌ی جالب‌توجه درمورد این کتاب‌ها این است که تألیف و ترجمه‌ی آن‌ها را متخصصان مختلف ایرانی و خارجی بر عهده داشته‌اند. علاوه‌براین راهکارهای تأثیرگذاری در این کتاب‌ها به شما ارائه می‌شوند که با کمک آن‌ها بتوانید زندگی خودتان را در حوزه‌های گوناگون ارتقا دهید و عادات نامناسبتان را با عادت‌های مفید و مناسب جایگزین کنید.

خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در مقام یک تک‌والد با چالش‌های گوناگون در زندگی شخصی و خانوادگی خود روبه‌رو هستید، شنیدن این خلاصه کتاب صوتی می‌تواند به شما کمک کند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟ می‌شنویم

ساختن یک روال برای فرزندان کم‌سنتان بسیار مهم است. زیرا تعیین آنچه از آن‌ها انتظار دارید، بدان‌ها نشان می‌دهد که حواستان بدان‌ها هست و کنترلشان می‌کنید. و حتی می‌توان گفت که داشتن یک روال ثابت در خانواده‌هایی که پدر و یا مادر مجرد دارند بسیار ضروری‌تر است.

اگر فرزندتان مدام بین خانه‌ها رفت‌وآمد دارد و یا چندین نفر مراقب او هستند، زندگی می‌تواند برای او به‌شدت بی‌نظم و غیر قابل پیش‌بینی باشد. تا جایی که ممکن است برای فرزندتان یک روتین و برنامه‌ی زمانی معین بسازید. این روتین می‌تواند شامل زمان خوابیدن، کارهای قبل و یا بعد از زمان مدرسه، کارهای عادی و روزمره، وعده‌های غذایی یا درباره‌ی آخر هفته‌ها باشد.

داشتن یک روتین بدان معنا نیست که دیگر نمی‌توان در اتفاقات تغییری ایجاد کرد. این تنها یک برنامه‌ی پیش‌فرض برای بازگشت به زمانی است که هیچ اتفاق یا فعالیت اضافی‌ای در جریان نیست. زمانی که فرزندانتان می‌دانند که چه انتظاری از آن‌ها دارید، کمتر مقاومت خواهند کرد، زیرا می‌دانند که چه انتظاری نسبت بدان‌ها دارید و بدین روش روزهایتان راحت‌تر سپری خواهند شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
چگونه تک والد خوبی باشیم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟
نویسنده
مترجمبهار خرم
راویکاوه یانقی
ناشر چاپی هاو کن یو
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی چگونه تک والد خوبی باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.