معرفی و دانلود کتاب صوتی شفای زندگی

عکس جلد کتاب صوتی شفای زندگی
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شفای زندگی

آیا فکر می‌کنید زندگی‌تان به درمان نیاز دارد؟ شفای زندگی‌تان در دستان شماست. لوئیز ال هی در کتاب صوتی شفای زندگی به خط‌وربط و پیوند ناگسستنی میان ذهن و جسم می‌پردازد. او با نگارش این کتاب پرفروش توانسته است زندگی میلیون‌ها نفر را متحول کند.

درباره‌ی کتاب صوتی شفای زندگی

مربی مشهور حوزه‌ی خودیاری، لوئیز ال هی (Louise L. Hay) در کتاب صوتی شفای زندگی (You Can Heal Your Life) بینش عمیقی درمورد رابطه‌ی بین ذهن و بدن در اختیار ما قرار می‌دهد. او با بررسی روشی که افکار و ایده‌های ما را کنترل و محدود می‌کند، کلید قدرتمندی را برای درک ریشه‌های بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمانی‌مان به ما ارائه می‌دهد. این راهنمای عملی خودیاری، طرز فکر شما را برای همیشه تغییر خواهد داد.

پیام کلیدی لوئیز ال هی که آن را به‌خوبی در این کتاب صوتی نیز منعکس کرده، این است: «اگر روی ذهنمان کار کنیم، تقریباً همه‌چیز قابل درمان است.» نویسنده تجربیات فراوان و اطلاعات دست اولی را پیرامون مقوله‌ی شفا با شما به اشتراک می‌گذارد. همچنین لوئیز به تجربه‌ی شخصی خود درباره‌ی درمان سرطانش از این طریق اشاره می‌کند.

زندگی ساده‌تر از این حرف‌هاست: آنچه را که می‌دهیم، پس می‌گیریم و آنچه درمورد خود فکر می‌کنیم بدل به حقیقت خواهد شد. این شالوده‌ی اصلی کتاب صوتی شفای زندگی است. نویسنده‌ی کتاب معتقد است که ما مسئول همه چیز در زندگی‌مان هستیم، هر فکری که می‌کنیم در هیئت وقایعی حقیقی در آینده به وقوع خواهد پیوست و هر یک از ما تجربیات خود را با افکار و احساساتمان خلق می‌کنیم. لوئیز ال هی در این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه از قانون جذب به سود خودتان استفاده کنید و با قدرت جادویی ذهنتان کیفیت مادی و معنوی زندگی خود را متحول کنید. یادتان نرود: قدرت ذهن خود را دست‌کم نگیرید!

این کتاب ابتدا به همت انتشارات فانوس دانش و با ترجمه‌ی نغمه حاجی مؤمن هرندی روانه‌ی بازار شد و سپس نشر صوتی رمانو آن را در قالب کتاب گویا منتشر کرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی شفای زندگی

  • کتابی بی‌نظیر برای ایجاد تغییر در زندگی و کشف دوباره عزت نفس و عشق به خود. (برنی اس. سیگل، نویسنده‌ی کتاب Love, Medicine & Miracles)
  • کتابی عالی برای بازسازی زندگی و یافتن عزت نفس و عشق به خود. (Bernie S. Siegel)
  • یک اثر قدرتمند. (goodreads)
  • کتابی الهام‌بخش و دوست‌داشتنی. (sun)

جوایز و افتخارات کتاب صوتی شفای زندگی

  • جزو لیست پرفروش ترین‌های نیویورک تایمز
  • جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی

کتاب صوتی شفای زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

از هجوم افکار منفی خسته شده‌اید؟ به دنبال کتابی هستید که با شنیدن آن زندگی خود را متحول کنید؟ کتاب صوتی شفای زندگی برای شما نوشته شده است.

با لوئیز ال هی بیشتر آشنا شویم

یکی از مؤثرترین پیشگامان در زمینه‌ی خودیاری و موفیت شخصی، لوئیز ال هی نویسنده‌ی آمریکایی کتاب شفای زندگی است. هی زندگی پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات تلخ زیادی را از سر گذرانده است. او در سال 1970 وارد کلیسا شد و علوم دینی را فرا گرفت و طولی نکشید که در کلیسا به‌عنوان یک مشاور، زندگی‌اش را وقف کمک به مردم کرد. پس از این تجربه، لوئیز به جمع‌آوری جزئیات ذهنی افراد هنگام بیماری‌ها مشغول شد و در پایان اثر محبوب خودش را به نام «شفای تن» منتشر کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

این نویسنده توانا، تألیفات خودش را در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی، رسیدن به آرامش و کنترل ذهنی ارائه می‌کند که تاکنون نجات‌بخش بسیاری از انسان‌ها در جهان بوده است.

در بخشی از کتاب صوتی شفای زندگی می‌شنویم

گذشته هیچ تسلطی بر من ندارد. بسیار خب! ما مسائل زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و پس از سبک و سنگین کردن‌های بسیار اکنون به چیزی رسیده‌ایم که من معتقدم مشکل واقعی است. احساس می‌کنیم آنقدر که باید خوب نیستیم و به نوعی با دوست نداشتن خود روبه‌رو هستیم. از دیدگاهی که من به زندگی می‌نگرم، اگر مشکلی وجود داشته باشد، باید واقعی باشد. پس بیایید ببینیم این اعتقاد از کجا آمده است. ما چگونه از کودکی خردسال که خود و زندگی را بی‌نقص می‌دانست به فردی تبدیل شدیم که مشکلات زیادی دارد و بیشتر و بیشتر احساس بی‌ارزش بودن و منفور بودن می‌کند؟ کسانی که از پیش خود را دوست می‌دارند، می‌توانند خود را حتی بیشتر از قبل دوست بدارند. به گل رز از زمانی که یک غنچه‌ی کوچک است فکر کن. از لحظه‌ای که همه‌ی گلبرگ‌هایش می‌شکفد تا لحظه‌ای که آخرین گلبرگش می‌افتد، همواره زیبا، بی‌نقص و در حال تغییر است. ما نیز همین‌گونه‌ایم. همیشه بی‌نقص، همیشه زیبا، و همواره در حال تغییریم. ما با فهم و آگاهی خود بهترین کار ممکن را انجام می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
5 دقیقه
پیش‌گفتار
35 دقیقه
فصل یک: آنچه باور دارم
33 دقیقه
فصل دو: مشکل از کجاست؟
21 دقیقه
فصل سه: مشکل از کجا می‌آید؟
21 دقیقه
فصل چهار: آیا واقعیت دارد؟
20 دقیقه
فصل پنج: حالا چه‌کار می‌کنیم؟
37 دقیقه
فصل شش: مقاومت در برابر تغییر
33 دقیقه
فصل هفت: چگونگی تغییر
28 دقیقه
فصل هشت: ساختن چیزهای نو
25 دقیقه
فصل نه: کار روزانه
12 دقیقه
فصل ده: روابط
9 دقیقه
فصل یازده: کار
7 دقیقه
فصل دوازده: موفقیت
27 دقیقه
فصل سیزده: کامیابی
63 دقیقه
فصل چهارده: جسم
55 دقیقه
فصل پانزده: فهرست - بخش یک
48 دقیقه
فصل پانزده: فهرست - بخش دوم
33 دقیقه
فصل پانزده: فهرست - بخش سوم
31 دقیقه
فصل شانزده: داستان من
16 دقیقه
سخن پایانی
8 دقیقه
توصیه‌های کلی برای درمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شفای زندگی
نویسنده
مترجمنجمه حاجی مومن هرندی
راویمارال نوحی
ناشر چاپیانتشارات فانوس دانش
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شفای زندگی

مرضیه محمدی
۱۴۰۲/۶/۲۱
درمورد نویسنده این کتاب یاد یک گفتگو که میان شمس و مولانا شد میافتم. همان جمله معروف که همه کمابیش میدانم: زخمایمان چه میشود؟ نور از محل زخمها وارد میشود و چه بسا هرچه زخم‌ها عمیق تر و بزرگترند نور بیشتری بر عمق تاریکیهای وجودمان میتابد. خیلی کتاشو دوست داشتم و برخی قسمتهارو چند بار گوش دادم و باز هم گوش خواهم داد. خواهشمندم کتاب امت فاکس؛ شماعظیم تر از آنی هستید که می‌اندیشید روهم در فهرست کتابخانه بگنجانید همچنین کتابهای ارنست هولمز را با تشکر.
Liza
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
این کتاب واقعا عالیست. هروقت جایی از بدنم مساله‌ای پیدا کنه سراغ این کتاب میرم و سریعا جواب رو پیدا میکنم
سمیرا غلامپور
۱۴۰۲/۱/۶
لوئیز ال هی یک زن خود ساخته هست
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شفای زندگی

برای دریافت کتاب صوتی شفای زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.