معرفی و دانلود کتاب صوتی مشتریان گرسنه: نقشه راهی برای نوآوری مشتری محور

عکس جلد کتاب صوتی مشتریان گرسنه: نقشه راهی برای نوآوری مشتری محور
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مشتریان گرسنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مشتریان گرسنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مشتریان گرسنه: نقشه راهی برای نوآوری مشتری محور

آیا دغدغه‌ی شناسایی سلیقه‌ی مشتریان و فروش محصولات جدیدتان را دارید؟ کتاب صوتی مشتریان گرسنه نوشته‌ی استیفن وانکر، جسیکا واتمن و دیوید فاربر همه‌ی آنچه را که باید برای موفقیت در تجارت‌تان بدانید،‌ در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی مشتریان گرسنه

یکی از پایه‌ها و ارکان اساسی هر نوع کسب‌وکار و محیط بازار،‌ مشتریان هستند! مشتری‌ها به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مهره‌ها در انواع کسب‌وکار و مشاغل، نقش‌آفرینی می‌کنند و می‌توان گفت که بخش مهمی از پیشرفت‌های کاری و درآمد شخصیت‌های فعال درحوزه‌های گوناگون، وابسته به مشتریان آن‌هاست. بنابراین بسیاری از افراد،‌ برای موفقیت در کسب‌وکار و برنامه‌ریزی فروش خود، شناخت مشتری را در اولویت قرار می‌دهند. این بینش مشتری است که به شما می‌گوید نقشه‌ی راه شما چگونه است و از چه مسیری باید عبور کنید.

اگر سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی فروش و بازاریابی داشته باشید،‌ قطعا این ایده را شنیده‌اید که طراحی یک محصول جدید،‌ بخش آسان نوآوری است. آنچه نوآوری را برای صاحبان مشاغل و استارت‌آپ‌ها مشکل می‌کند،‌ زمان مواجهه‌ی مشتری با محصول جدید است! به‌همین‌دلیل باید بدانید که در تولید محصولات جدید باید به رفع مشکلات محصول توجه ویژه‌ای داشته باشید و آن را با رفتارهای تازه‌ی شکل‌گرفته در مشتریان هماهنگ کنید. استیفن وانکر (Stephen Wunker)، جسیکا واتمن (Jessica Wattman) و دیوید فاربر (Dave Farber) در کتاب صوتی مشتریان گرسنه (Jobs to be done: a roadmap for customer-centered innovation) راهکارهای بسیار مفیدی را برای شناخت عمیق مشتریان و ذی‌‎نفعان اصلی بازار به شما ارائه می‌کنند و مولفه‌های مناسبی را برای آزمون و خطای ارزان و سریعِ راهکارهای جدید در اختیارتان می‌گذارند.

با گوش سپردن به این کتاب پرکاربرد که در سه بخش، دوازده فصل و دو ضمیمه نوشته شده است،‌ می‌توانید در مسیر موفقیت برای کسب‌وکار خود قرار بگیرید و به سود و درآمد بیشتر دست یابید.

جوایز و افتخارات کتاب مشتریان گرسنه

  • برنده‌ی جایزه‌ی Bronze Stevie در American Business Awards
  • برنده‌ی جایزه‌ی بهترین کتاب در دسته‌ی بیزنس

نکوداشت‌های کتاب صوتی مشتریان گرسنه

- کتاب مشتریان گرسنه ترفندها و مثال‌های زیادی را در اختیارتان می‌گذارد که شناخت شما را نسبت به مشتریانتان عمیق‌تر می‌کند. همچنین به شما کمک می‌کند که برنامه‌ی کارآمدی را برای پیروزی در بازار به کار بگیرید. (جان دوک، مدیر استراتژی سازمانی پت اسمارت)

- این کتاب روش‌های جدید و ساده‌ای را به شما ارائه می‌کند که برای کشف نیازهای پنهان مشتریان ضروری هستند. (ویجای کریش، مدیر کل اینترنت اشیا، سیسکو)

- محبوبیت کتاب مشتریان گرسنه برای من به این دلیل است فقط به بررسی ایده برای طراحی محصول محدود نمی‌شود. بلکه به شما نشان می‌دهد، چگونه می‌توانید با استفاده از اطلاعات و شناختی که از مشتریان دارید، شیوه‌ی کار و ارزش‌آفرینی‌تان را تغییر دهید. (برایان نیومن، نایب رییس اجرایی عملیات جهانی، پپسیکو)

- این کتاب نشان می‌دهد که چگونه با استفاده از نوآوری می‌توانید به تقاضای مشتریان پی ببرید و اطلاعات خود را درباره‌ی نیاز آن‌ها تکمیل کنید. (استیسی ماهربال،‌ مدیر مرکز برتربینش‌های مشتری و نوآوری،‌ کلوروکس)

کتاب صوتی مشتریان گرسنه برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب صوتی برای همه‌ی فعالان در حوزه‌ی بازاریابی و فروش و یا صاحبان کسب‌وکارها بسیار مفید خواهد بود.

با نویسندگان کتاب صوتی مشتریان گرسنه بیشتر آشنا شویم

جسیکا واتمن از جمله افرادی است در ایجاد رویکردهای نوآورانه برای رسیدن به تغییرات اجتماعی تخصص دارد. او مدرک دکترای خود را در رشته‌ی علوم سیاسی و از MIT دریافت کرده و مقطع کارشناسی ارشد را در رشته‌ی سیاست عمومی در دانشکده دولتی کندی هاروارد گذرانده است.

دیوید فاربر به‌عنوان متخصص در زمینه‌ی استراتژی و نوآوری فعالیت می‌کند. او مشاور و رهبر نوآوری داخلی است که با بیش از 75 شرکت جهان همکاری می‌کند.

استفان وانکر آمریکایی با سابقه‌ی طولانی در ایجاد سرمایه‌گذاری‌‌های موفق، به فعالیت مشغول است. او در کارنامه کاری خودش عناوینی همچون مدیر پیشگام در تجارت موبایل و بازاریابی تلفن همراه و رهبر تیم تولیدکننده‌ی اولین گوشی‌های هوشمند را دارد. این نویسنده به طور گسترده در مجلاتی مانند فوربس و هاروارد بیزینس ریویو مطالبی را به چاپ رسانده و با برنامه‌های تلویزیونی از جمله بلومبرگ و بی‌بی‌سی همکاری داشته است. وانکر دارای مدرک MBA از مدرسه بازرگانی هاروارد، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه کلمبیا و مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه پرینستون است.

در بخشی از کتاب صوتی مشتریان گرسنه می‌شنویم

هیچ روش جادویی برای نوآوری وجود ندارد. نمی‌توان ادعا کرد فقط یک راه درست برای افزایش نوآوری در سازمان‌ها وجود دارد. برخی شرکت‌ها مدیریت تمام طرح‌های نوآوری یا رشدشان را به یک دپارتمان اختصاص می‌دهند. برخی دیگر نیز نوآوری را بر دوش همه می‌گذارند. شرکت‌های بسیاری از مدل‌های ترکیبی استفاده می‌کنند و معمولا متخصصان نوآوری‌شان طرز فکر تیم‌ها را تغییر می‌دهند. تا زمانی‌که رویکرد سازمان‌ها با زمینه‌ی خاص آن‌ها سازگارتر باشد، شیوه‌های متفاوتی را می‌توان به کار بست. البته راه‌های اشتباهی در نوآوری وجود دارد. فعالیت‌های مربوط به نوآوری در صورت پیروی نکردن از فرآیندی مشخص، همواره شکست می‌خورند. این یکی از اشتباهات بزرگ است. نوآوری مانند جای دادن رعد و برق در یک بطری نیست. بلکه بیشتر توانی است که باید بارها و بارها استفاده شود، تا نتایج تحول‌آفرینی به دست آید. در نتیجه این بخش کتاب،‌ روند مرحله‌به‌مرحله‌ای را برای انجام پروژه‌های نوآوری براساس روش کارهایی که باید انجام شوند، ارائه می‌کند. پروژه‌های نوآوری معمولا در سطح ایده‌های جذاب باقی می‌مانند،‌ زیرا مسیر استراتژیکی را دنبال نمی‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه یک
نمونه دو
4 دقیقه
سخن ناشر
6 دقیقه
سخن مترجم
5 دقیقه
تمجیدها از کتاب مشتریان گرسنه
8 دقیقه
درباره‌ی نویسندگان
22 دقیقه
مقدمه: نقشه‌ی راهی به سوی ایده‌های بزرگ
11 دقیقه
بخش یک: کارهایی که باید انجام شوند
27 دقیقه
بخش یک - فصل اول: کارهایی که مشتریان می‌خواند به سرانجام برسانند
23 دقیقه
بخش یک - فصل دوم: انگیزه‌ی کارها
23 دقیقه
بخش یک - فصل سوم: روش‌های فعلی و مشکلات مشتریان
26 دقیقه
بخش یک - فصل چهارم: شاخص موفقیت
26 دقیقه
بخش یک - فصل پنجم: موانع
20 دقیقه
بخش یک - فصل ششم: ارزش
23 دقیقه
بخش یک - فصل هفتم: رقابت
8 دقیقه
بخش دو: به‌کارگیری کارهایی که باید انجام شوند
26 دقیقه
بخش دو - فصل هشتم: هدف‌گذاری
19 دقیقه
بخش دو - فصل نهم: روشتان را برنامه‌ریزی کنید
26 دقیقه
بخش دو - فصل دهم: تولید ایده
18 دقیقه
بخش دو - فصل یازدهم: تغییر نگرش
18 دقیقه
بخش دو - فصل دوازدهم: آزمون و تکرار
12 دقیقه
بخش آخر: نهادینه‌سازی تفکر کارهایی که باید انجام شوند
12 دقیقه
ضمیمه‌ی الف: خلاصه‌ی راهنمای مرجع
13 دقیقه
ضمیمه‌ی ب: شغل‌های بخش عمومی
6 دقیقه
تقدیر و تشکر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مشتریان گرسنه: نقشه راهی برای نوآوری مشتری محور
نویسنده، ،
مترجمصدرا امامی، محمد جوادی قاضیانی
راویفاطمه علی عسگری
ناشر چاپیانتشارات برآیند
ناشر صوتی شرکت توسعه محتوای لحن دیگر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مشتریان گرسنه

Nahid Rakhshani
۱۴۰۱/۸/۶
کتاب جالب و کاربردی، که به بیان یک سری مسایل اساسی در مورد نیاز مشتریان میپردازه و اینکه باز این نیاز از کجا سرچشمه میگیره وچه رویداد خانوادگی، شغلی واجتماعی در شکل گیری آن موثره
پس نباید فقط تمرکزمونو بزاریم روی نیاز آنی مشتری، بلکه باید اول ریشه یابی کنیم علت پیدایش این نیازه وبه بهترین وکاربردی‌ترین شکل آنو برطرف کنیم.
فاطمه مهربانی
۱۴۰۳/۱/۱۳
این کتاب به ما کمک میکنه تا با یک بازاریابی حرفه‌ای و اصولی مشتریان را به محصول خود وابسته کنیم و قرموش موفق را برای محصول خود تضمین کنیم.
محمد فریدی
۱۴۰۱/۱۰/۸
اصلا نتونستم ازش استفاده کنم و ارتباطی نگرفتم. هم خود کتاب شاید ضعیف هست. هم اینکه گوینده مناسب این کتاب نبود و اشتباه‌های زیادی داشت
ابوالفضل صدر
۱۴۰۱/۸/۲۹
اصلا خوب نبود و نتونستم چیزی ازش یادبگیرم.. صدها کتاب قبل این کتاب خوندم و شنیدم اما این کتاب کمکی به من نکرد
فربد نوشیری
۱۴۰۱/۸/۱۵
نمیشه گفت عالی و خوب بود بالاخره هر کتاب یه نکته مثبت تو خودش داره که باید دریافت کنی
مهسا
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
خیلی بدبود حیف پولی ک دادم
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مشتریان گرسنه

برای دریافت کتاب صوتی مشتریان گرسنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.