کتاب‌های انتشارات کتاب کوله پشتی

درباره‌ی انتشارات کتاب کوله پشتی

انتشارات کتاب کوله پشتی یکی از ناشران معتبر و شناخته‌شده‌ی کشور است که در سال 1390 با بنیان‌گذاری اباذر رضانیا معلم، فعالیت رسمی خود را در عرصه‌ی فرهنگ کشور آغاز کرد. این نشر از ابتدای فعالیت خود تابه‌امروز با تمرکزی ویژه به ترجمه‌ و نشر برترین آثار داستانی خارجی مشغول بوده است؛ هرچندکه از انتشار رمان‌های ایرانی نیز غافل نمانده است. انتشارات کتاب کوله پشتی علاوه‌بر این موارد، عناوین شناخته‌شده‌ی بسیاری در باب موضوعات روانشناسی و توسعه‌ی فردی را نیز در فهرست کتاب‌های خود دارد. گفتنی‌ست که این انتشارات آثار مرتبط با حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان خود را هم در قالب زیرمجموعه‌ای تحت عنوان «انتشارات پاپلی» منتشر می‌کند.

انتشارات کتاب کوله پشتی یکی از معدود ناشرانی است که مسئله‌ی کپی‌رایت را نادیده نمی‌گیرد و با خرید حق نشرِ آثار نویسندگان خارجی، در جهت اعتلای فرهنگ کشور گام برمی‌دارد. از سوی دیگر این نشر برای اولین بار در ایران، برای کتاب‌های خود گارانتی رسمی در نظر گرفته است. بر اساس طرح گارانتی کتاب، اگر مشتری کتابی از نشر کوله پشتی بخرد اما توجه و رضایتش نسبت به آن جلب نشود، می‌تواند کتاب را عودت دهد و متناسب با همان هزینه، کتاب دیگری از این نشر را انتخاب و خریداری کند.

پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کتاب کوله پشتی

انتشارات کتاب کوله پشتی با دقت و وسواس ویژه‌ای که برای گزینش، ترجمه و ویراستاری آثار خود صرف می‌کند، موفق شده است در میان افراد کتاب‌خوان، طرف‌داران بسیاری پیدا کند. از همین رو تاکنون عناوین متعددی از این نشر به فروش بالایی دست یافته‌اند. «کتابخانه نیمه شب» اثر مت هیگ، یکی از این کتاب‌های محبوب است که با شرح ماجرایی شگفت‌انگیز، مخاطب را به امیدواری و تجربه‌ی یک زندگی تازه دعوت می‌کند.

کتاب «دختری با هفت اسم: فرار از کره شمالی» نیز یکی دیگر از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات کتاب کوله پشتی به‌شمار می‌آید که نویسنده‌ی آن هیئون سئو لی است. او در این اثر شوکه‌کننده به شرح ماجرای زندگی هولناک خود در کشور کره‌ی شمالی و فرار از آن می‌پردازد. «خودت باش دختر» تألیف ریچل هالیس، «تختخوابت را مرتب کن» نوشته‌ی ژنرال ویلیام اچ. مک ریون و «برنامه‌ریزی به روش بولت ژورنال» اثر رایدر کارول، ازجمله دیگر کتاب‌های پرفروش این نشر هستد که در حوزه‌ی توسعه‌ی فردی به انتشار رسیده‌اند.

کتاب‌های صوتی و الکترونیکی انتشارات کتاب کوله پشتی

با رشد و گسترش دنیای دیجیتال، انتشارات کتاب کوله پشتی نیز از سال 1394 قدم به این عرصه گذاشت و طی همکاری با پلتفرم‌های آنلاین مختلف در زمینه‌ی عرضه‌ی کتاب، بسیاری از آثار خود را در قالب کتاب الکترونیک به دست مخاطبانش رساند. این نشر همچنین در زمینه‌ی تولید کتاب صوتی هم فعال است و علاوه‌بر اینکه بسیاری از کتاب‌هایش را به‌طور مستقل در قالب اثری شنیداری تولید و عرضه کرده، در کنار ناشران صوتی مختلفی همچون ماه آوا، آوانامه و موج کتاب نیز عناوین بیشتری از کتاب‌های خود را در قالب صوتی درآورده است.

انتشارات کوله پشتی از سال 1395 همکاری با کتابراه را آغاز کرد. آثاری همچون کتاب‌های الکترونیک «افکار منفی را رها کن» و «خدمتکار» و کتاب صوتی «خودت را به فنا نده»، به پرفروش‌ترین عناوین این نشر در وب‌سایت و اپلیکیشن کتابراه تبدیل شده‌اند. شما هم می‌توانید برای خرید کتاب‌های انتشارات کتاب کوله پشتی به کتابراه سر بزنید و از میان آثار متنوع این نشر، کتاب موردعلاقه‌تان را پیدا کنید.